Haters gaan haten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef Biekuh het volgende:
#nohomo
Een lichtroze hemd onder een antraciet jasje kan nog wel, maar een roze jasje, serieus, dude.
Ga ik te ver in de zin van in dit topic een normale discussie op gang kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:45 schreef nutoj het volgende:
ga jij te ver?
waarom zou jij te ver gaan wanneer de mensen op de foto's het dragen?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef nutoj het volgende:
die knurft bestond nog niet eens toen wij saved by the bell keken....
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Als jij je erin op gemak voelt why not? Ik vind die rose op foto twee best mooi trouwens.
Hear hear.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:30 schreef WRH het volgende:
wat is dat nu weer voor een belachelijk iets, dat je onderaan je posting 'nohomo' vermeldt?
bedoel je echt serieus te zeggen dat je gelooft dat de kleur van je kleding een connectie heeft met je seksuele voorkeur?
dan kun je beter onderaan je posting zetten; 'nobrains' of iets als 'welkom1950' of iets dergelijks
echt te triest dat dit nog bestaat, kom gerust onder die steen vandaan...
Die kleur an sich is nog best te doen. Wit hemd eronder, zonnebrilletje en gaan. Maargoed, als je bang bent dat bepaalde (tokkie)groepen je door het dragen van roze als homo bestempelen, dan zou ik het maar gewoon niet doen.quote:
Die kleur is inderdaad best te doen ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die kleur an sich is nog best te doen. Wit hemd eronder, zonnebrilletje en gaan. Maargoed, als je bang bent dat bepaalde (tokkie)groepen je door het dragen van roze als homo bestempelen, dan zou ik het maar gewoon niet doen.
Hij is gewoon heerlijk knap met een mooie huidskleur. De meeste mensen kunnen dit echt niet hebben.quote:
Ik geef in mijn vorige post ook aan dat ik (en tevens men) roze best kan dragen mits ik (/men) een zomers tintje op de huid heb. Daarnaast ben ik natuurlijk ook knap, ik kan alleen niet zo goed voetballen als Pelle dat wel kan.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hij is gewoon heerlijk knap met een mooie huidskleur. De meeste mensen kunnen dit echt niet hebben.
Net zo knap als Pelle? Dan kan het sowieso. Je moet een bepaalde tint hebben hiervoor. Het is niet dat je als je maar bruin bent door de zon, het je ineens wel staat.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik geef in mijn vorige post ook aan dat ik (en tevens men) roze best kan dragen mits ik (/men) een zomers tintje op de huid heb. Daarnaast ben ik natuurlijk ook knap, ik kan alleen niet zo goed voetballen als Pelle dat wel kan.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Net zo knap als Pelle? Dan kan het sowieso. Je moet een bepaalde tint hebben hiervoor. Het is niet dat je als je maar bruin bent door de zon, het je ineens wel staat.
Ik vind het iig wel een lelijke kleur voor de meeste mannen.
We gaan het zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef eriksd het volgende:
Als je echt wit bent moet je het niet doen inderdaad. Maar staat het je wel en heb je er de uitstraling voor, dan is het een dikke prima.
Inderdaad, net zoals Engelstaligen altijd "no offense" zeggen voor ze iets grofs zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:30 schreef WRH het volgende:
wat is dat nu weer voor een belachelijk iets, dat je onderaan je posting 'nohomo' vermeldt?
bedoel je echt serieus te zeggen dat je gelooft dat de kleur van je kleding een connectie heeft met je seksuele voorkeur?
dan kun je beter onderaan je posting zetten; 'nobrains' of iets als 'welkom1950' of iets dergelijks
Jij hebt makkelijk praten, jij bent geen fabuleuze hetero man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:30 schreef WRH het volgende:
Doet het niet mangquote:
die laatstequote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:53 schreef MsMessy het volgende:
Heb je er de swag en de smoel voor?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Definitief niet doen is dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je pic doet het nietquote:
Mwah, dit vind ik dan weer niets en is ook niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Snowballed het volgende:
Tuurlijk kan dat.. alleen moet je je wel kunnen kleden natuurlijk.. itt de lui uit de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja smaken verschillen he..?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mwah, dit vind ik dan weer niets en is ook niet mijn stijl.
theedoek overhemden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen he..?
Ik vind die theedoek overhemden echt om te huilen..
Nr 2 en 5 kunnen nog wel, maar de rest ziet er niet uit..
Zie foto 1 en 4 en de pyjama broek van 3quote:
waar jij vandaan komt misschien wel, ik herken nl totaal niets van wat je zegt....quote:Op maandag 24 maart 2014 17:54 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is zo dat steeds meer wordt geaccepteerd als een man met zijn uiterlijk bezig is maar een roze jasje is wel erg veel van het goede. Geloof mij nu maar.
In welke ultrahippe deel van Nederland bent u dan woonachtig als ik vragen mag? Ik bedoel trouwens niet de kledingstijl van menig hipsterman in de Nederlandse straten, die komen nog wel weg met een roze jasje maar dragen dat dan waarschijnlijk i.c.m. andere tegenstrijdige kledingstukken. Ik wil graag een vrij formeel jasje maar dan roze.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef WRH het volgende:
[..]
waar jij vandaan komt misschien wel, ik herken nl totaal niets van wat je zegt....
Precies dit, het staat echt bijna niemand en zeker niet de meeste NL mannen.... Heb ik hetzelfde met oranje en geel. Zijn gewoon kleuren die hoofdzakelijk donkere mensen goed staan.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Net zo knap als Pelle? Dan kan het sowieso. Je moet een bepaalde tint hebben hiervoor. Het is niet dat je als je maar bruin bent door de zon, het je ineens wel staat.
Ik vind het iig wel een lelijke kleur voor de meeste mannen.
walgelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:24 schreef Snowballed het volgende:
Tuurlijk kan dat.. alleen moet je je wel kunnen kleden natuurlijk.. itt de lui uit de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baardje, haar, kleding, zonnebril.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En waar zit de aantrekkingskracht dan zoal in als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |