In ieder geval niets mee doen, want dat kost ze een klant.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:06 schreef BlueMage het volgende:
Nou hier gaat het uitzendbureau van onder de indruk zijn, hoor.
Op is niet aangepast hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Ah, OP aangepast zie ik?
En niet zo miepen, tussen 'niks zeggen en ermee stoppen' en een mail vol aannames en spel- en stijlfouten sturen naar haar werkgever (want tot een kwartier geleden wisten wij niet beter) zijn heel wat meer andere opties.
Waarvan er best al wat genoemd zijn hier.
Maar je hebt je vraag zelf al beantwoord zie ik. In de OP heb je het nog over arbeidsinspectie etc, maar nu zeg je dat je een opmerking wilde maken richting uitzendbureau. En die opmerking heb je gemaakt. Top!![]()
Als ik de OP serieus met mijn neus gelezen heb, excuses.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Op is niet aangepast hoor.
Die opmerking is gemaakt, de vraag was, moet ik dit nog melden bij SZW, UWV, whatever.
"flikker is op je betaald"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:45 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Met de nagel stront krabben en daarna nog aan apparatuur in de slaapkamrr zitten? Mensen kunnen hier lullen wat ze willen maar als ik erachter kom dat dat in mijn hotelkamer gebeurde maakte ik er werk van, flikker is op je betaald voor hygiëne en dan wil ik niet dat mensen met strontnagels alles gaan 'schoonmaken'.
Laters klootvioole
Dank je gr grquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
"flikker is op je betaald"
"laters klootvioole"![]()
niveautje![]()
Oke vet. Gr grquote:
Niks mis met water uit de kwaan, tenzij die kraan met dezelfde spons als de plee is schoongemaakt (zit er dik in, zo te horen.)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:07 schreef hoas het volgende:
Je hebt natuurlijk al werknemer ook je eigen verantwoordelijkheden, tenminste bij ons wel.
Als je pauze gaat nemen dan neem je pauze dat bepaal jezelf niemand die je tegenhoud, dat toilet kun je ook anders schoon krijgen is dat wel besproken?
Ik lees ook nergens dat ze water uit de kraan MOEST drinken en meer van dat soort dingen.
Alles is en moet bespreekbaar zijn in 2014 en als je ergens recht op hebt moet je het wel claimen.
Dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef very het volgende:
Sommige fokkers
Persoonlijk had ik de brief ook anders opgesteld, maar de punten zijn inderdaad verbijsterend.
Echt onvoorstelbaar hoe er met "goedkope" en makkelijk vervangbare werknemers wordt omgegaan.
Zal verder weinig mee gedaan worden denk ik, maar so be it.quote:Hallo Xxxx,
Hartelijk dank voor jouw mail!
Het enige wat ik op dit moment kan doen, is het melden bij de supervisor en de
objectenmanager.
Zij zullen dit intern bespreken en met het hotel.
Zodra ik meer weet over de uitkomst, dan zal ik je hier van op de hoogte houden.
Het is goed dat jullie dit melden bij ons, zodat wij hier aandacht op kunnen geven.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Xxxxx Xxxxx
Senior HR Advisor
Standaard mailtje, gaan ze weinig mee doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Zal verder weinig mee gedaan worden denk ik, maar so be it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |