nope drink geen wijn geen bier geen rosé.. alleen boswandeling... nou ja of malibu cola of dooleys...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook geen scharrel of zo?
Op mij kom je over als een leuke spontane meid met een fijne uitstraling die ook komisch uit de hoek kan komen. Ik zou het leuk vinden om je eens IRL te zien bij een eventuele meet.
Drink je rode wijn?
zal je uit je natte droom helpen.. k lijk er niet opquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
U zijt vandaag Man Of The Topic!
[..]
Nou, ik ook!
Mweh, zoet spulquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope drink geen wijn geen bier geen rosé.. alleen boswandeling... nou ja of malibu cola of dooleys...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope drink geen wijn geen bier geen rosé.. alleen boswandeling... nou ja of malibu cola of dooleys...
Eén groot coke/xtc/speed/kamagra-feestje hier. Althans, zo lijkt het voor de late binnenkomert.quote:
Dieet? Hoezo? Anyway, dan kan je beter rode wijn drinken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]![]()
maar niet zoveel meer.. want dieet enzo..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan malibu echt niet meer hebben. Was mijn uitgaansdrankje voor ruim anderhalf jaar. Pure, welteverstaan. Van de een op de andere dag kon ik de geur echt niet meer uitstaan
Ja, weet ik. Maar puur was goedkoper en daar werd je sneller dronken vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is dan ook meer bedoelt als mixdrankje.
Kokosquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Malibu is wel goede shit. Soberxokokos.
Dat heb ik met Baileys. Ooit 1x een dubbel achterovergeslagen na 10 bier ofzo. Niet handig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan malibu echt niet meer hebben. Was mijn uitgaansdrankje voor ruim anderhalf jaar. Pure, welteverstaan. Van de een op de andere dag kon ik de geur echt niet meer uitstaan
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik met Baileys. Ooit 1x een dubbel achterovergeslagen na 10 bier ofzo. Niet handig.
Echt goddelijk door de cola. Ik koop het nooit, puur uit zelfbescherming. Zonder een centje pijn zo'n fles legen en ineens... BAM!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar puur was goedkoper en daar werd je sneller dronken van
Wijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Echt goddelijk door de cola. Ik koop het nooit, puur uit zelfbescherming. Zonder een centje pijn zo'n fles legen en ineens... BAM!De man met de hamer.
Vieux, dat is ook van die goddelijke zooi i.c.m. cola.![]()
En wat is nu je standaard drankje?
Rood? Que Mas-sloeber meldt zich. ¤2,69 voor 0,7 ltr bij de Em-Té.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WijnIk ben de sterke drankjes een beetje zat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |