quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik was al bang dat het je zou storen. De rest hier weet het wel en die veroordelen mij er ook niet op. Baron is een ekte player, maar zo zijn we nou eenmaal niet allemaal. Ik ben wat dat betreft wat introverter.
Je kan minstens even een glitterplaatje met 'sorry' plaatsen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo was t niet bedoeld! ik kan soms een klein beetje lomp/bot uit de hoek komen..
Daar kan mijn telefoon niet tegen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je kan minstens even een glitterplaatje met 'sorry' plaatsen.
JA JIJ MOET WERKEN. ANDERS HADDEN TUK EN IK ER WEL KLAAR VOOR GEZETEN.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat was sowieso tofMoeten we weer doen
JA MOET JE MAAR NIET ZO KORT VAN TE VOREN AF SPREKENquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
JA JIJ MOET WERKEN. ANDERS HADDEN TUK EN IK ER WEL KLAAR VOOR GEZETEN.
Je gaat samen met je wederhelft eten neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat heb ik geen zin meer. En ik moet de hond nog ophalen. En ik wacht nog op een telefoontje van de leverancier..
Nee, die gaat gelijk uit het werk. We kunnen ook wel wat samen eten, maar ik moet wel eerst de hond hosselen en uitlaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je gaat samen met je wederhelft eten neem ik aan?
Ik heb ineens zin om wat te gaan happen in Gronau.Kan ik gelijk sprit tanken...
Appen we straks effe. Ga ik na het werk eerstquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, die gaat gelijk uit het werk. We kunnen ook wel wat samen eten, maar ik moet wel eerst de hond hosselen en uitlaten.
Ik had haar al bovenop me, er zijn foto's vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:33 schreef Kreator het volgende:
Mag ik dan ook eens vertellen over mijn tofste meet met TGND?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Appen we straks effe. Ga ik na het werk eerstboodschappen
doen.
Ah, daar komt D ook even binnenrollenquote:
Alleen hadden we op dat moment nog veeeeelste veel kleren aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had haar al bovenop me, er zijn foto's van
In m'n gedachten was je naakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen hadden we op dat moment nog veeeeelste veel kleren aan
Geilquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In m'n gedachten was je naakt.
Mijn tofste meet met TGND was een niet seksuele meeting. Toch bedankt voor de visual.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had haar al bovenop me, er zijn foto's van
SORRY. VOLGENDE KEER BETER.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JA MOET JE MAAR NIET ZO KORT VAN TE VOREN AF SPREKEN
En dat zijn stiekem de bestequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn tofste meet met TGND was een niet seksuele meeting. Toch bedankt voor de visual.
Toppie joppie hiero!quote:
Ja, die riep ongetwijfeld keihard "BAM!!!" toen ie op de reageer-knop klikte...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
godver, zit even terug te lezen, maar Bas, ie mie ook een subtiele
Met die vieze grijns op z'n bakkesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, die riep ongetwijfeld keihard "BAM!!!" toen ie op de reageer-knop klikte...
Ik heb Baron nog nooit IRL gezien, maar ik vermoed dat het er ongeveer zo uit zag:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met die vieze grijns op z'n bakkes
1 op 1 kopiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb Baron nog nooit IRL gezien, maar ik vermoed dat het er ongeveer zo uit zag:
[ afbeelding ]
"BAM!"
Dankjewel, nu slaap ik de komende dagen nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb Baron nog nooit IRL gezien, maar ik vermoed dat het er ongeveer zo uit zag:
[ afbeelding ]
"BAM!"
Jeugdtrauma?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankjewel, nu slaap ik de komende dagen niet
Dan dus HEEL ver bij Bas vandaan blijvenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan dus HEEL ver bij Bas vandaan blijven
Ajuusepluusquote:
Redbullquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
De laatste dubbele espresso dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |