Dat beloof nog wat voor vanavond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik voel me oud vandaag.. En ik heb een kort lontje. En iedereen doet ALLES fout vandaag op de zaak.
![]()
![]()
. Ik haat stoppen met roken.
Domme muts print net gewoon 9000 facturen op 5 verschillende printers.. NIet te annuleren ook.
.
Nog wilderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat belooft nog wat voor als je tussen de 35 en 40 bent...
niet slim hoor... bter nuchter strak vd adrenaline staan en.....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dronken karten..
[..]
Jong en fris kan ik beamen..
KONTNEUK'N?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet slim hoor... bter nuchter strak vd adrenaline staan en.....
Dit zijn nog eens tekstenquote:
die is net zo slim als mn klasgenoten..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ik voel me oud vandaag.. En ik heb een kort lontje. En iedereen doet ALLES fout vandaag op de zaak.
![]()
![]()
. Ik haat stoppen met roken.
Domme muts print net gewoon 9000 facturen op 5 verschillende printers.. NIet te annuleren ook.
.
Ik damp nog wel vriend, maar toch. Ik heb niet meer gerookt sinds ik ben gaan dampen. Op de 1 of andere manier krijg ik nu op de zaak niet genoeg nicotine binnen (binnen dampen mag niet).quote:
Pff...quote:
KONTNEUK'N?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet slim hoor... bter nuchter strak vd adrenaline staan en.....
nou ik niet i like it...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
KONTNEUK'N?
Bij kartplaza val ik in slaap in de kart..
Melk m'n prostaat!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zal ik jou es wat in je hol douwen...
Vreemd. Ik had serieus nergens last van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik damp nog wel vriend, maar toch. Ik heb niet meer gerookt sinds ik ben gaan dampen. Op de 1 of andere manier krijg ik nu op de zaak niet genoeg nicotine binnen (binnen dampen mag niet).
En er zit ook wel meer verslavende troep dan nicotine in sigaretten, anders zou ik geen afkickverschijnselen hebben. (bovenop mijn zeer zwakke geestelijke gesteldheid)
Vanavond ben ik weer relaxed. Dan damp ik 30 minuten en dan is het weer ok.
Heftig dromen ook..
Rawrquote:
Kontneuk'n ja? Ik niet zo. Het klinkt in theorie allemaal wel leuk maar in de praktijk is het vaak zo'n zooitje.quote:
Vrouwen horen er van te genieten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zal ik jou es wat in je hol douwen...
kom maar zal k je er eendildo induwen... kijken of je nog lacht..quote:
Ja, ik denk het. Nu ja, kom er wel door. Zakt ook wel goed weg als ik gedampt heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vreemd. Ik had serieus nergens last van.Wellicht was je lichaam toch aan meer stofjes afhankelijk dan alleen nicotine.
Heftige dromen kan ik beamen.Fuckin' weird shit soms...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom maar zal k je er eendildo induwen... kijken of je nog lacht..
Ah, vandaar dat je de laatste tijd zo vrouwelijk doet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vrouwen horen er van te genieten.
Als je als kerel wat in je hol wil hebben word je hommo
met die jonkies?? Ben geen pedofiel hoor..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Na werktijd andere dingen doen op de kartbaan
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
omdat??? Heb niet gezegd dat ie ook wat bij mag doen? ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik zit nu gewoon zwaar opgewonden op de zaak.
Justin, ben je al beter genoeg om mij eens te palen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd zo vrouwelijk doet.
en jij t al bent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je de laatste tijd zo vrouwelijk doet.
Opengaan, hihahoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe eens ghak, Baron. Er zal een wereld voor je opengaan...
Zolang het vrijwillig gebeurt is er niets mis mee. Een lekkere jonge knulquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
met die jonkies?? Ben geen pedofiel hoor..
denk dat eerst je broek btje begint te knellen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijdens dit soort topics mis ik een elektrisch verstelbaar bureau...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee bedankt ik pas... al knuffel ik wel veel @workquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zolang het vrijwillig gebeurt is er niets mis mee. Een lekkere jonge knul
dnk t k. sms wl rrtnt dt vrsln vn lttrs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk dat eerst je broek btje begint te knellen..
Met de klanten of de collega's?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee bedankt ik pas... al knuffel ik wel veel @work
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
dnk t k. sms wl rrtnt dt vrsln vn lttrs.
ahh ok nu al das snel... ben nog niet eens begonnen..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
dnk t k. sms wl rrtnt dt vrsln vn lttrs.
Helaas nog niet... maar kan niet wachten om je te neukenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Justin, ben je al beter genoeg om mij eens te palen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |