En ze is er veel te slim voorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik geloof nooit dat Robin zich laat pakken door 1 van de huidige utopianen. Die zitten niet in haar doelgroep
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef dolcefarniente het volgende:
"Begin Centraal met een dansje,
Begin Centraal met een lach..."
ze zei in het gesprek met Vanessa dat ze het nooit zou doen. Een beetje teasen, ok, maar verder niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vanas is dom en niet sexy. Robin is sexy en minder dom ;-) plus dat ze al aardig wat namen in haar balboekje heeft. Die hoeft zich niet meer omhoog te neuken. Die mag al selecteren.
Ja dat is waar, maar er zou gezegd worden of hij terug kwam, woensdag is het wel 2 weken geleden dat hij weg is gegaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou. leer mij die ziekenhuizen kennen, een onderzoek wordt eerst besproken en dan pas met de patiënt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef snetje het volgende:
Centraal beginnen met een dansje????????????????? Idee van Wytse ....
NEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!![]()
![]()
Doet me denken aan de Freggels:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:52 schreef dolcefarniente het volgende:
"Begin Centraal met een dansje,
Begin Centraal met een lach..."
en dan wat schappen erin, dan hou je bijna geen plek meer over om de tractor in te stallen,, Oh ja er moet een vloeistofdichte vloer inkomen, want het wordt een werkplaats, en stroom en water een brandblusser...ze zijn nog niet klaar met dat prutshutje,,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Buitenmaat zeker :-))
Weten jullie wel zeker dat dit een werkplaats moet worden? Lijkt meer een cabanaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar zitten als ik me goed herinner ook heel wat Billykapsels bijquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Freggels:
Maak muziek en lach.
wel effectiever dan Aike..hij is veel dwingenderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef JediMasterLucia het volgende:
lijkt wel een functioneringsgesprek wat wytse met Billy aan het houden is![]()
![]()
Zonder ramen is het maar een donker hokquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Weten jullie wel zeker dat dit een werkplaats moet worden? Lijkt meer een cabana
Ik zie wel mogelijkheden in die Wytze. Maar of hij die hele meute peper in de reet kan steken...?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:55 schreef Stroom het volgende:
[..]
wel effectiever dan Aike..hij is veel dwingender
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Jian het volgende:
Wybert go fuck your self, ik trek Job Cohen nog langer dan jij ... en dat wil wat zeggen in mijn geval.
Met een dirty mind leest deze zin héél anders...!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Jian het volgende:
Wybert go fuck your self, ik trek Job Cohen nog langer dan jij ... en dat wil wat zeggen in mijn geval.
Ik zap nu zelfs naar de 'bouwstream'...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |