SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.
Shit.. Mis gekopt. I'm bad. ;-( Moet aan de koffie liggen (Die ik nog niet heb gehad)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
haar
robin is de vouw wytse de man
hoe verwarrend ook
Ik zeg na Vanessa nooit meer nooit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik geloof nooit dat Robin zich laat pakken door 1 van de huidige utopianen. Die zitten niet in haar doelgroep
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:47 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Shit.. Mis gekopt. I'm bad. ;-( Moet aan de koffie liggen (Die ik nog niet heb gehad)
Of wordt dat het afwerkhutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat een klein hutje is dat, moet daar in gewerkt worden
Hij had gisteren een onderzoek, de uitslag kan nog even op zich laten wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, ze hebben dus nog steeds geen nieuws over Paul.
Nee, niets. Maar hij zal vannacht best lol gehad hebben met de streams. En toen heeft z'n meissie 'm aan het bed vastgeketend en de sleutel in de gracht gemikt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, ze hebben dus nog steeds geen nieuws over Paul.
Volgens paul was hij 9x3 of 6x3.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat een klein hutje is dat, moet daar in gewerkt worden
Die zal wel kunnen geilen op Jimmy denk ik of Gio als jong snoeppie gebruiken,, Dat hoort bij haar bij de job denk ik,,, Net als die bassist van de band van sanne die iedereen zijn telefoonnummer geeft, en géé'n kusje heeft gekregen van die PB-stootquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik geloof nooit dat Robin zich laat pakken door 1 van de huidige utopianen. Die zitten niet in haar doelgroep
Er zou gisteren bekend gemaakt worden hoe of wat, althans volgens Patty(tja die moet je ook niet geloven he)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Hij had gisteren een onderzoek, de uitslag kan nog even op zich laten wachten natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, niets. Maar hij zal vannacht best lol gehad hebben met de streams. En toen heeft z'n meissie 'm aan het bed vastgeketend en de sleutel in de gracht gemikt.
Vanas is dom en niet sexy. Robin is sexy en minder dom ;-) plus dat ze al aardig wat namen in haar balboekje heeft. Die hoeft zich niet meer omhoog te neuken. Die mag al selecteren.quote:
Nou. leer mij die ziekenhuizen kennen, een onderzoek wordt eerst besproken en dan pas met de patiëntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou gisteren bekend gemaakt worden hoe of wat, althans volgens Patty(tja die moet je ook niet geloven he)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:49 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nee, niets. Maar hij zal vannacht best lol gehad hebben met de streams. En toen heeft z'n meissie 'm aan het bed vastgeketend en de sleutel in de gracht gemikt.
Oil in the lampquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:51 schreef Stroom het volgende:
Wie?tse begint een beetje Andrea trekjes te krijgen; een dansje aan het begin van het Centraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |