Precies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:54 schreef zwellever het volgende:
[..]
Als er een joint gerookt moet worden buiten het zicht zijn ze ineens een stuk creatiever hoor
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Joey heeft afgelopen nacht meer bewogen dan wat hij nu staat te doen.
hij ligt bij mij bijna standaard op de platenspelerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet!![]()
![]()
En ja, is een wereld-elpee :-) (ik had 'm vroeger in vinyl)
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Joey heeft afgelopen nacht meer bewogen dan wat hij nu staat te doen.
Ik heb nergens gezegd dat je je moet identificeren met de bewoners, dat staat voor iedereen volkomen vrij.... Ik was alleen verbaast over mensen die er bewust naar gaan zitten kijken en dan verontwaardigd zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:52 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En van mij mogen ze ook een end weg wippen.
Maar zou jij je zakelijk gezien nog in willen laten met mensen die voor het oog van zoveel camera's zuipen en een end in het rond wippen?
Ik weet mensen die in april naar de biomarkt wilden maar daar steeds minder zin in hebben omdat ze zich schamen met hun kop op de streams te komen. Ik zou ook gaan maar twijfel ook steeds meer.
Dat is wel gemist inkomen voor ze.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Uiltje90 het volgende:
weer ff een 'vol onderkantje' voor Billy.. en Billy houdt ervan
Haha, en die Paul zit nu met een blik goeiekope bier en soesie op de bank en wacht tot het klaar isquote:
geen ruk. nou ja, geen vinger. geen douchebeurt. geen zuigsessie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Almeriaantje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je je moet identificeren met de bewoners, dat staat voor iedereen volkomen vrij.... Ik was alleen verbaast over mensen die er bewust naar gaan zitten kijken en dan verontwaardigd zijn.
Of het slim van de bewoners is? Maakt volgens mij weinig uit, er zijn zat mensen die het geen ruk kan schelen wat ze onderling doen of het we kunnen begrijpen.
zou hij het bier direct in zijn zakkie gieten?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, en die Paul zit nu met een blik goeiekope bier en soesie op de bank en wacht tot het klaar is
Ik moet dat ook maar weer eens doen... (dan in cd-vormquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij ligt bij mij bijna standaard op de platenspeler
Ik begrijp wat je bedoelt en ben het op dat punt ook wel met je eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Almeriaantje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je je moet identificeren met de bewoners, dat staat voor iedereen volkomen vrij.... Ik was alleen verbaast over mensen die er bewust naar gaan zitten kijken en dan verontwaardigd zijn.
Of het slim van de bewoners is? Maakt volgens mij weinig uit, er zijn zat mensen die het geen ruk kan schelen wat ze onderling doen of het we kunnen begrijpen.
Een echte bitch, hebben we gister mogen zien. Ik hou d'r vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef ammartje het volgende:
Als er een leuk bedrag binnenkomt met de fotoshoot. Zitten om te kijken wie welk projectje kan doen, zakgeld, sigaretten, enz.
Geraffineerd meiske hoor die Robin
ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Een echte bitch, hebben we gister mogen zien. Ik hou d'r van
Poeh he!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef ammartje het volgende:
Als er een leuk bedrag binnenkomt met de fotoshoot. Zitten om te kijken wie welk projectje kan doen, zakgeld, sigaretten, enz.
Geraffineerd meiske hoor die Robin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |