SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.
Dat kan een excuus zijn? Ik huiver, als ik eraan denk wat die mensen doen IRL, waar dus geen controle is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw omgeving is ook een gesloten gemeenschap zoals Utopia?
En jij weet alles van iedereen?
Twee volwassen mensen. Waar hebben we het over?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat kan een excuus zijn? Ik huiver, als ik eraan denk dat wat die mensen doen IRL, waar dus geen controle is.
Je kunt er van vinden wat je wilt maar een door sommige zwaar gehate Emil zal je niet betrappen op dergelijk gedrag;iets met "moraal",een beetje gezond verstand en zoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw omgeving is ook een gesloten gemeenschap zoals Utopia?
En jij weet alles van iedereen?
Nee joh, daar heb ik het niet over, maar moet ik het dan uitleggen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee volwassen mensen. Waar hebben we het over?
Ik heb wel grotere leeftijdsverschillen gehad met vriendjes.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef zwellever het volgende:
[..]
Je kunt er van vinden wat je wilt maar een door sommige zwaar gehate Emil zal je niet betrappen op dergelijk gedrag;iets met "moraal",een beetje gezond verstand en zo
stuur ze ook maar hier langs want ik ben 12 jaar ouder dan mijn vriendinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:51 schreef Copycat het volgende:
Oh jee! Een volwassen vrouw en een volwassen man met veertien jaar leeftijdsverschil hebben seks!
Bel de politie! En de brandweer! En de moraalridders!!!111einz!!111!!!
Ja graag, want daarop reageerde je nl wel. Dus ik snap even niet waar je het dan over hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nee joh, daar heb ik het niet over, maar moet ik het dan uitleggen?
Vieze pedo!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:51 schreef PeZu het volgende:
stuur ze ook maar hier langs want ik ben 12 jaar ouder dan mijn vriendin
Ik snap niet, dat er mensen zijn, die niet zien hoe raar dit is geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:50 schreef mazaru het volgende:
Wat een gezeur over een beetje gezonde seks
quote:
bel de polies danquote:
Klopt......maar die drinkt ook niet volgens mij. En denk dat hij volkomen gelijk heeft om het niet te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:49 schreef zwellever het volgende:
[..]
Je kunt er van vinden wat je wilt maar een door sommige zwaar gehate Emil zal je niet betrappen op dergelijk gedrag;iets met "moraal",een beetje gezond verstand en zo
Nee..Maar er is wel misbruik gemaakt van de situatie. IK ben niet preuts en iedereen mag doen wat tie wilt, al staan ze voor schut. Seks is prima, maar niet onder invloed. Wat Jimmy deed was echt misbruik maken van de situatie. En Vanessa ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:54 schreef Copycat het volgende:
Vrouwen zijn altijd het weerloze slachtoffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |