SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Halldor op 21-03-2014 07:33:55 ]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Dit topic is al dicht voor route 99 begint....
Hehehequote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Dit topic is al dicht voor route 99 begint....
Meen je nietquote:
even gekeken dit word winkel volbouwen voor gevorderde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:27 schreef Halldor het volgende:
Heeft iemand de link van de aktieschetsen voor me, ik kan hem niet meer terug vinden.
Edit gevonden: https://secure2.ahold.com/wweb/sf.mcgi?127243
Ik wist niet dat die van buitenaf beschikbaar warenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:27 schreef Halldor het volgende:
Heeft iemand de link van de aktieschetsen voor me, ik kan hem niet meer terug vinden.
Edit gevonden: https://secure2.ahold.com/wweb/sf.mcgi?127243
Ik gok dat je collega dan verkeerd heeft afgeprijsd (op producten die wel in het assortiment blijven toch een 50% stickers plakken). Systeem klopt 99% van de gevallen wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:48 schreef OudeBok het volgende:
Yup.
Is het bij jullie trouwens ook drama met Aziatische Weken aanbiedingen in het systeem? Normaal is het voor 99% gecoverd bij ons, maar ik word een beetje gek van alle klanten die tijdens deze acties komen met verkeerd afgerekende producten.
En ik heb het al helemaal gehad met 50% ondergoed. De helft is niet goed afgeprijsd in het systeem. Strontvervelend.
Staat gewoon in de handboeken hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:35 schreef SausDip het volgende:
In de FB TL groep had iemand een tip om alle reguliere worpen te bekijken:
In de worpen inlogpagina inloggen met HK-user en wachtwoord ook HK-user
Toch wel eens leuk om andere XL worpen ed. te zien
Ik snap eigenlijk ook niet waarom daar een wachtwoord op zit. Het zou genoeg moeten zijn om alleen je winkelnummer in te voeren zodat de juiste schetsen uit de database worden gehaald.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:35 schreef SausDip het volgende:
In de FB TL groep had iemand een tip om alle reguliere worpen te bekijken:
In de worpen inlogpagina inloggen met HK-user en wachtwoord ook HK-user
Toch wel eens leuk om andere XL worpen ed. te zien
Kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
even gekeken dit word winkel volbouwen voor gevorderde.
Er komen namelijk ook nog 4! Paasmolens/displays bij.
Die verse pasta's zijn ook elke maand in de aanbieding tegenwoordig.. Actiepakketten zijn echt standaard aan het worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Verse pasta 99 cent, dat wordt weer veel Spaghetti carbonara maken
Pas maar op, voordat je het weet staat het op de Sociale Media en wordt heel AH weer af-geboe'ed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:40 schreef Questionmarks het volgende:
Gister een klant die een groot rond stuk metalen buis in de AH slasaus naturel had, vast afgebroken van machine?!
Lekker dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Questionmarks het volgende:
21-03-2014 11:23:00
Installatie Hotspot
In de komende week (week 13) wordt in jouw winkel een wifi Hotspot geïnstalleerd, waarmee de klant gratis kan internetten in de winkel. In dit bericht lees je meer informatie.
Haha, over 18 weken gaan we verbouwen...
Beter bel je de lokale omroep. Die hebben toch niks beters te meldenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:25 schreef einschtein het volgende:
JONGENS. BEL DE KRANT. IK KAN OP MIJN AHOLD E-MAILACCOUNT INLOGGEN ZONDER DAT IK ER WAT AAN HEB VERANDERD.
Want daar hebben we niet zojuist nog een actie van gehad..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:08 schreef Schuimpjes het volgende:
En ook de Conimex is weer in de aanbieding
Die is nu al 2 weken in de aanbiedingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want daar hebben we niet zojuist nog een actie van gehad..
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die is nu al 2 weken in de aanbieding
Was de week voor kerst een paar jaar geleden ook het geval bij ons. 3 dagen lang met 1 kartonpers, drama was dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
Kartonpers overleden. Deed heulemaal niks meer. Alleen al van half 10 tot 12 stonden er al 6 of 7 containers met bigbags karton...
Zal leuk worden als die in het weekend nogsteeds kapot is![]()
Jullie hebben 2 kartonpersen? Dat is opzich nog te doen met 1... Wij hebben er nu 0quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Was de week voor kerst een paar jaar geleden ook het geval bij ons. 3 dagen lang met 1 kartonpers, drama was dat.
Eh. Hebben jullie geen roldeur voor het lossen/laden van de vrachtwagen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik me nu ook bedenk he.. Dat ding past niet door de magazijndeur (passen net twee containers naast elkaar doorheen, en daarna heb je nog een leuke bocht) en voor de klanten-entree staan van die leuke paaltjes.. Dus als ze hem moeten vervangen...
Jup, maar vergeet niet dat wij ook iets meer karton hebben per shiftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jullie hebben 2 kartonpersen? Dat is opzich nog te doen met 1... Wij hebben er nu 0
Ja, dat is diegene waar de 2 rolcontainers doorheen passenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eh. Hebben jullie geen roldeur voor het lossen/laden van de vrachtwagen?
Klopt, maar jullie kunnen het tenminste kleiner maken zodat het minder ruimte in beslag neemtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Jup, maar vergeet niet dat wij ook iets meer karton hebben per shift.
De fack. Bij ons passen er 3 rolly's doorheen en is ie 3 meter hoog ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, dat is diegene waar de 2 rolcontainers doorheen passenDie kartonpers is toch iets breder dan dat volgensmij..
Ik mag t hopen vooralquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
De fack. Bij ons passen er 3 rolly's doorheen en is ie 3 meter hoog ofzo.
Maar ik denk dat ze sneller onderdelen gaan vervangen.
Jep wij ook week 28, week 30 open! Zullen we wel tegelijk op het "open en gesloten" lijstje komen van de Deze Week.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lekker dan.
Het plan was bij ons om in week 28 te gaan verbouwen. Misschien dat er nog wat aan de bouwtekening wordt veranderd/toegevoegd, dus maar afwachten.
Er zit ook weer een krattenpresentatie bij. Denk dat wij deze keer ook in kratten gaan presenteren, anders kunnen wij die zooi allemaal niet kwijt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:16 schreef Halldor het volgende:
[..]
Klopt
Weer een hoop te doen, gelukkig is de WAP van de themapromotie te ruim (12 uur), dus ik heb wat ruimte qua uren.
Net of iemand dat ooit leestquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Jep wij ook week 28, week 30 open! Zullen we wel tegelijk op het "open en gesloten" lijstje komen van de Deze Week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |