SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Fopje op 21-03-2014 01:01:35 ]
ik zie je nog Seto voorbij strevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja, daar heb je wel een kern van waarheid te pakken
ik kan best vervelend zijn op z'n tijd
PsychologyBrah/10 jij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Jij bent best wel boefje ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Nou moe. Een echte rebel ben je.quote:
Hoezo?quote:
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
beetje grote mond omdat je blauw kleurtje hebt #sucker
kijk naar de posters in dit topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?
Ik heb niks gedaan though, maar wel nice dat hij jouw infantiliteit corrigeert.quote:
SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |