Kijk hem net terug. I am disappoint...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:20 schreef Salina het volgende:
Arizona - Ohio State.
This' gonna be good.
Was een teleurstellende game idd. Gelukkig in de 2e helft toch iets meer het echte Arizona. Je ziet dan dat ze wel kwaliteit hebben, maar het kan een stuk beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 07:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk hem net terug. I am disappoint...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lijkt me mooie pot ja. Op Sport1 btw!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Salina het volgende:
Arizona - WISCONSIN wordt de wedstrijd van het toernooi morgenavond.
23:00 NL tijd, beter kan niet!
Na de rust helemaal omgedraaid. Vooral qua spel. Leuke wedstrijd!quote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef pfaf het volgende:
Louisville gaat 'm wel winnen, vind ze veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar download je die dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:17 schreef Saviola het volgende:
Zo lang opblijven doe ik niet meer, gewoon lekker doorslapen en morgen beide games downloaden en rustig herbekijken, alleen zorgen dat ik de scores nergens zie langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |