Ik vond m echt kut eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee man, Aubameyang is goed. En niet alleen om zijn pace.
Ibarbo is beter. Die heeft ook minder pace.quote:
Hoe is Robben?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:06 schreef over_hedge het volgende:
ik speel nu zo:
[ afbeelding ]
Heb alleen geen coins meer nu
Superquote:
Buiten om en voorzet geven werkt anders ook primaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:12 schreef el-blanchito het volgende:
Ik vind het altijd makkelijk spelen tegen types als Hulk/Robben. Ze komen 9/10 naar binnen en op dat moment hoef je alleen maar het schot eruit te halen.
alle IF zitten in de liftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef Maver24 het volgende:
If gerrard is gewoon 30k duurder dan gister. Blij dat ik die van mij niet heb verkocht gister. Wel een baas trouwens. Speelt erg fijn
Gaat sowieso nog wel gebeuren dit weekend dat er nog wat acties met leuke packs komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle IF zitten in de lift![]()
tot EA vanavond om 7 uur besluit wel bruikbare feestpacks te gaan geven.
Probeer je nu weer goedkoop te scoren?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet ver in kan gooien he. Dan had je hem wel kunnen gebruiken.
Nergens heb je pace 'nodig'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Probeer je nu weer goedkoop te scoren?
Ik zal even iets duidelijk maken. Ik heb een RB met 93 pace en die heb ik omdat hij ver in kan gooien en hij krijgt over het algemeen snelle spelers tegenover zich (de LM, LW of LF) Ik heb ook CBs met 70-81 pace (in 1 team Perea met 84 pace met sentinel) maar die krijgen over het algemeen ook snelle spitsen tegenover zich. Ik wil echter geen spits met 95 pace want dat is niet leuk. Bovendien wil ik liever geen rage messages van tegenstanders.
Voor de rest heb ik ook in mijn bronze teams spelers met 90+ pace maar dat zijn geen spitsen, wel een LM en een RM. Die spelers staan op posities waar je snelle spelers nodig hebt. Ik gebruik dus alleen pace op de posities waar het nodig is, op het middenveld heb ik ook wel een CM met 80 pace maar die heeft ook hele goede dribbling (voor een silver)
Waarom ga je hier nog op in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Probeer je nu weer goedkoop te scoren?
Ik zal even iets duidelijk maken. Ik heb een RB met 93 pace en die heb ik omdat hij ver in kan gooien en hij krijgt over het algemeen snelle spelers tegenover zich (de LM, LW of LF) Ik heb ook CBs met 70-81 pace (in 1 team Perea met 84 pace met sentinel) maar die krijgen over het algemeen ook snelle spitsen tegenover zich. Ik wil echter geen spits met 95 pace want dat is niet leuk. Bovendien wil ik liever geen rage messages van tegenstanders.
Voor de rest heb ik ook in mijn bronze teams spelers met 90+ pace maar dat zijn geen spitsen, wel een LM en een RM. Die spelers staan op posities waar je snelle spelers nodig hebt. Ik gebruik dus alleen pace op de posities waar het nodig is, op het middenveld heb ik ook wel een CM met 80 pace maar die heeft ook hele goede dribbling (voor een silver)
Ik moet die oude pace abuser even de waarheid vertellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom ga je hier nog op in.Je hapt veel te veel.
denk het ook welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat sowieso nog wel gebeuren dit weekend dat er nog wat acties met leuke packs komen.
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Buiten om en voorzet geven werkt anders ook primaHelemaal als je huntelaar en benzema er hebt staan. En meestal als ik met hem scoor komt het door een scherpe diepte pass van iniesta en loopt hij uit de rug van zijn tegenstander.
op fifa maakt dat niet zo veel uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeft
Ja. verbaasde ik me ook over. Maar komt vaak gewoon goed aan. Maakt in deze fifa allemaal vrij weinig uit. Wat al helemaal goed werkt is naar de lijn rennen. dan omdraaien en dan met zijn linker voet voorzet geven die indraait.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeft
In je verdediging is het wel handig als je snelle backs hebt en tenminste 1 CB met rond de 75 pace. Puur en alleen om bijvoorbeeld counters te kunnen verdedigen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op fifa maakt dat niet zo veel uit
Ik blijf erbij dat je ook zonder pace van die pacesletjes (a la DS2quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
In je verdediging is het wel handig als je snelle backs hebt en tenminste 1 CB met rond de 75 pace. Puur en alleen om bijvoorbeeld counters te kunnen verdedigen.
Jawelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op fifa maakt dat niet zo veel uit
van DS2 kan je altijd winnen. Hij is slechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je ook zonder pace van die pacesletjes (a la DS2) kan winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Maakt echt vrij weinig uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |