quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geweldig spel, zelfs om als walkthrough te kijken
Zijn jullie serieus?quote:
Ja.quote:
Qua graphics valt het me inderdaad mee, is prima. Maar gewoon de standaard gameplay en tot nu toe zo'n slap verhaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
Uncharted 2 is nog beter.
3 vond ik een tikkeltje minder, maar nog steeds goed.
Snap echt niet wat je er kut aan kunt vinden, tenzij je gewoon niet van het genre houdt
Spel is ook al 7 jaar oud.
#JBGSquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua graphics valt het me inderdaad mee, is prima. Maar gewoon de standaard gameplay en tot nu toe zo'n slap verhaal.
Mannetjes neerschieten met een falend schietsysteem, dan weer even van standaard ledge naar andere ledge springen en weer een paar mannetjes neerschieten om weer bij een andere ledge te belanden. Dan een doodsaaie puzzelcombinatie oplossen waarvan je compagnon alle antwoorden zo'n beetje geeft, om vervolgens maar weer een paar standaard mannetjes neer te schieten en via een ledge (hé tof!) bij weer een andere stapel gespawnde mensjes terecht te komen.
Lang verhaal, maar mogen we hieruit concluderen dat jij een wat minder grote fan bent?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Qua graphics valt het me inderdaad mee, is prima. Maar gewoon de standaard gameplay en tot nu toe zo'n slap verhaal.
Mannetjes neerschieten met een falend schietsysteem, dan weer even van standaard ledge naar andere ledge springen en weer een paar mannetjes neerschieten om weer bij een andere ledge te belanden. Dan een doodsaaie puzzelcombinatie oplossen waarvan je compagnon alle antwoorden zo'n beetje geeft, om vervolgens maar weer een paar standaard mannetjes neer te schieten en via een ledge (hé tof!) bij weer een andere stapel gespawnde mensjes terecht te komen.
Niet zo'n heel lang verhaal.. die verhalen over jouw collega's zijn nog langer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar mogen we hieruit concluderen dat jij een wat minder grote fan bent?
Ga nou niet bijdehand lopen doen, dat waren kwaliteitsepistels waarbij de gemiddelde Bouquet-reeks verbleekt. En daarbij, ik heb ook nooit gevraagd om een autobiografisch verhaal van iemand dit zittend plastquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo'n heel lang verhaal.. die verhalen over jouw collega's zijn nog langer.
Het was slechts een constatering. Jammer dat je dan meteen iets heel anders erbij moet halen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand lopen doen, dat waren kwaliteitsepistels waarbij de gemiddelde Bouquet-reeks verbleekt. En daarbij, ik heb ook nooit gevraagd om een autobiografisch verhaal van iemand dit zittend plast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was slechts een constatering. Jammer dat je dan meteen iets heel anders erbij moet halen.Volgens mij was ik degene die iets constateerde, en jij degene die er iets anders bij haalde, EinsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij was ik degene die iets constateerde, en jij degene die er iets anders bij haalde, Einstein![]()
Wat een dom reaguursel.quote:
inb4 lang verhaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een dom reaguursel.Ik ben inderdaad Zankaslecht, maar dat maakt het verhaal en de gameplay niet beter.
Schrijf ik eens een korte post...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een dom reaguursel.Ik ben inderdaad Zankaslecht, maar dat maakt het verhaal en de gameplay niet beter.
Ja, dat vind ik dus jammer. Heel erg weinig diepgang.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Schrijf ik eens een korte post...
Of het verhaal goed of slecht is, is een mening.
Maar falend schietsysteem, hoezo falend schietsysteem. JBGS.
En verder is het een lineair spel waar je van gebied naar gebied trekt en tegenstanders op vaste plekken spawnen ja, dat is gewoon het genre. Dat is bij bijvoorbeeld The Last of Us niet anders.
Ik wilde alleen maar wat zeggen. Wist ik veel dat ik zo'n reactie zou krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Lindgren. het volgende:
GodverdommeIk dacht de hele tijd dat GekkeGerrit een discussie aan het winnen was, maar ik realiseer me nu dat DS2 'm met dezelfde argumenten verliest.
Ik dacht gister dat Reemi Uncharted kut vondquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Lindgren. het volgende:
GodverdommeIk dacht de hele tijd dat GekkeGerrit een discussie aan het winnen was, maar ik realiseer me nu dat DS2 'm met dezelfde argumenten verliest.
Sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht gister dat Reemi Uncharted kut vond
Dat kan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus jammer. Heel erg weinig diepgang.
Ik had het er met TrapZ over dinsdag en die was echt lyrisch over dit spel. Daar vind ik het jammer.quote:
Dat zei je gisteren ook al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo weinig mensen hier die gewoon lekker zichzelf zijn gebleven
FIGHT FIGHT FIGHT FIGHT!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand lopen doen, dat waren kwaliteitsepistels waarbij de gemiddelde Bouquet-reeks verbleekt. En daarbij, ik heb ook nooit gevraagd om een autobiografisch verhaal van iemand dit zittend plast
Valt die toch tegen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had het er met TrapZ over dinsdag en die was echt lyrisch over dit spel. Daar vind ik het jammer.Heb net met die vriend samen Heavy Rain nog eens afgerond en dan is dit toch wel een beetje een tegenvaller. Jammer, keek er erg naar uit.
@TrapZ: Uncharted is wel mooi, maar kan grafisch echt niet tippen aan Heavy Rain.Die moet je sowieso nog eens proberen. Beste game die ik ooit heb gespeeld.
Voor een game die 7 jaar oud is zijn de graphics wel subliem. Moet gezegd worden.
Klopt, maar het geldt vandaag nog steeds. Niks mis met een hele goede repostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al.
Nu niet weer zo'n vervelende reactie plaatsen anders kan ik vannacht niet slapen
Ik zeg nooit vervelende dingen hier.. al helemaal niet tegen jou.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar het geldt vandaag nog steeds. Niks mis met een hele goede repost
Misschien moet je je het allemaal niet zo persoonlijk aantrekken. Alle vervelende dingen die jij dagelijks tegen mij zegt ben ik vaak een half uurtje later al weer vergeten![]()
Ja, vind 'm tot nu toe niet wat ik ervan had verwacht.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Valt die toch tegen?![]()
Ik heb gelijk heavy rain besteld
Het gaat erom hoe ik ze interpreteerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg nooit vervelende dingen hier.. al helemaal niet tegen jou.
Nou nou nou.. een keer over een biljartbal heen jizzen komt wel iets hoger denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, vind 'm tot nu toe niet wat ik ervan had verwacht.Heavy Rain kopen is het beste wat je dit jaar hebt gedaan.
Das nog langquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar het geldt vandaag nog steeds. Niks mis met een hele goede repost
Misschien moet je je het allemaal niet zo persoonlijk aantrekken. Alle vervelende dingen die jij dagelijks tegen mij zegt ben ik vaak een half uurtje later al weer vergeten![]()
Dan nog kan ik het me niet voorstellen. Vaak kun je aan mijn PI wel zien wat voor soort post ik plaats (en aangezien dit mijn standaard PI is ben ik vaak niet serieus)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe ik ze interpreteer
Vind black flag maar saai.. Ben tot het stuk gekomen met die duikbel. Daarna had ik het wel gezien. Steeds het zelfde doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:15 schreef FCsuarez het volgende:
heavy rain staat hier al een tijdje op het lijstje ben alleen nog bezig met AC
Ja maar ja maar ja maar....okequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog kan ik het me niet voorstellen. Vaak kun je aan mijn PI wel zien wat voor soort post ik plaats (en aangezien dit mijn standaard PI is ben ik vaak niet serieus)
Indiaantjes waren kut, piraatjes boeien me ook niet echt (maar ga het spel nog wel halen).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind black flag maar saai.. Ben tot het stuk gekomen met die duikbel. Daarna had ik het wel gezien. Steeds het zelfde doen.
Eerste delen waren wel leuk ja. Vooral met Ezio. Al doe je daar eigenlijk ook de heletijd het zelfde maar dat was minder erg omdat het nu nog nieuw was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Indiaantjes waren kut, piraatjes boeien me ook niet echt (maar ga het spel nog wel halen).
Nieuwe AC gaat in Parijs afspelen, terug naar Europa en epische steden.. hopelijk weer de feel van de eerste delen met Altair en Ezio
Ik word niet serieus genomen met dat plaatje van SMLENO dus dan maar een andere UI.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat gewoon door met ruzie zoeken met me?
Je zou willen dat iemand jou serieus neemt? Pervertquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet serieus genomen met dat plaatje van SMLENO dus dan maar een andere UI.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zou willen dat iemand jou serieus neemt? Pervert
Was vorige keer ook al.quote:
Bayern wint.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef DutchSL het volgende:
O de loting is al geweest, ik dacht pas om 13:00
Ik zeg barca Atletico/Real/PSG/Bayern.
Toch een andere loting dan wat ik had gepost.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:18 schreef DutchSL het volgende:
O de loting is al geweest, ik dacht pas om 13:00
Ik zeg Atletico/Real/PSG/Bayern.
Heb geen kanker gebruikt hoorquote:
Waar staat dat kk dan voor?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb geen kanker gebruikt hoor
En ik ben er dierbare aan verloren. Het is niet zo dat ik helemaal door m'n kanarie ga als ik het hoor, maar ik vind het wel een teken van een lager niveau als je overal waar het kan kanker er doorheen gooit.
Watsdesequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb geen kanker gebruikt hoor
En ik ben er dierbare aan verloren. Het is niet zo dat ik helemaal door m'n kanarie ga als ik het hoor, maar ik vind het wel een teken van een lager niveau als je overal waar het kan kanker er doorheen gooit.
Daarvoor zijn je posts te vaag.. dat is niet na te doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Revontulet het volgende:
Elkaar nadoen was wel grappig,maar hele posts kopiëren toont wel gebrek aan inspiratie. Heus kan je wel wat verzinnen als je mij wil persifleren.
Mijn posts vaag noemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn je posts te vaag.. dat is niet na te doen.
Ik doe alleen de UI van mensen na, voor de rest ben ik nog gewoon mezelf.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Revontulet het volgende:
Elkaar nadoen was wel grappig,maar hele posts kopiëren toont wel gebrek aan inspiratie. Heus kan je wel wat verzinnen als je mij wil persifleren.
Voel je vereerd dat je zo'n beschrijving hebt gekregen van Lindgren, want ik was blijkbaar niet speciaal genoeg om iets over te maken. Of moet ik daar juist blij mee zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben nog steeds mezelf, alleen match ik niet meer met OP-beschrijving. Ik lig al een half jaar aan de ketting
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo'n beschrijving hebt gekregen van Lindgren, want ik was blijkbaar niet speciaal genoeg om iets over te maken. Of moet ik daar juist blij mee zijn?
Je moet wel even Thad z'n UI kopiëren dan, anders is het niet grappig.quote:
Oja sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je moet wel even Thad z'n UI kopiëren dan, anders is het niet grappig.
Essweinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:46 schreef Jorwol het volgende:
Wat is volgens jullie de beste spits van de Bundesliga? Max 30k
Ik vind het ook wel een mooie omschrijving hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voel je vereerd dat je zo'n beschrijving hebt gekregen van Lindgren, want ik was blijkbaar niet speciaal genoeg om iets over te maken. Of moet ik daar juist blij mee zijn?
Lewandowski. Maar ik weet niet of die onder de 30k zit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:46 schreef Jorwol het volgende:
Wat is volgens jullie de beste spits van de Bundesliga? Max 30k
Ik ben gewoon niet zo'n mongool als julliequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie omschrijving hoor
Misschien postte je gewoon weinig opvallends?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |