denk het ook welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat sowieso nog wel gebeuren dit weekend dat er nog wat acties met leuke packs komen.
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Buiten om en voorzet geven werkt anders ook primaHelemaal als je huntelaar en benzema er hebt staan. En meestal als ik met hem scoor komt het door een scherpe diepte pass van iniesta en loopt hij uit de rug van zijn tegenstander.
op fifa maakt dat niet zo veel uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeft
Ja. verbaasde ik me ook over. Maar komt vaak gewoon goed aan. Maakt in deze fifa allemaal vrij weinig uit. Wat al helemaal goed werkt is naar de lijn rennen. dan omdraaien en dan met zijn linker voet voorzet geven die indraait.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Robben met zijn weakfoot die een voorzet geeft
In je verdediging is het wel handig als je snelle backs hebt en tenminste 1 CB met rond de 75 pace. Puur en alleen om bijvoorbeeld counters te kunnen verdedigen.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op fifa maakt dat niet zo veel uit
Ik blijf erbij dat je ook zonder pace van die pacesletjes (a la DS2quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
In je verdediging is het wel handig als je snelle backs hebt en tenminste 1 CB met rond de 75 pace. Puur en alleen om bijvoorbeeld counters te kunnen verdedigen.
Jawelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
op fifa maakt dat niet zo veel uit
van DS2 kan je altijd winnen. Hij is slechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je ook zonder pace van die pacesletjes (a la DS2) kan winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Maakt echt vrij weinig uit.quote:
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee hoor. Maakt echt vrij weinig uit.
Afgezien van zijn kwaliteiten kan je elk pacesletje wel verslaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
van DS2 kan je altijd winnen. Hij is slecht
hahaha echt niet. die laatste 3 potjes ofzo won ik gewoon hoor. met grote cijfers ook nog is. stop met stoer doen want je weet niet wat swagg is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
kut venten
sout op man kut kami
alleen maar van hem gewonnen
Ik heb zelfs nog een paar keer van Bob gewonnen en hij was goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Afgezien van zijn kwaliteiten kan je elk pacesletje wel verslaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
In welk team trouwens? Misschien dat je namelijk ook beter een ander type spits kan pakken, zoals Aubameyang?
ok. Dan geloof je het niet. Ze komen gewoon goed aan in de 16 en scoor er vaak uit.quote:
Oh ja, het kan ook zeker wel, maar dan moet je een geduldige speelstijl hanteren denk ik. Rustig opbouwen en zorgen dat je de bal niet verliest, want counters zijn dan wel dodelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je ook zonder pace van die pacesletjes (a la DS2) kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |