Olie en vette huid gaat goed samen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:33 schreef no1uknow het volgende:
Heb zelf een tijdje dit gebruikt: http://www.thebodyshop.nl/productlijnen/tea-tree.aspx
Werkte prima.
Aantal jaar terug had ik veel/snel last van vette huid op m'n gezicht en (daardoor? daarmee?) last van puisten. Dit hielp m'n huid wat droger te houden als het ware.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:35 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Olie en vette huid gaat goed samen?
Wat voor effect had het precies bij jou?
Nou je dat zo zegt, het was inderdaad vooral gericht op puisten en soms best heftig. Wellicht is de seaweedlijn beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef trovey het volgende:
Je kan ook de Seaweedlijn van de Bodyshop gebruiken als je verder geen puisten hebt, is wat minder heftig dan die teatreelijn maar werkt uitstekend voor een vette huid.
http://www.thebodyshop.nl/productlijnen/seaweed.aspx
Verdere puisten heb ik niet. Enkel op de T zone.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef trovey het volgende:
Je kan ook de Seaweedlijn van de Bodyshop gebruiken als je verder geen puisten hebt, is wat minder heftig dan die teatreelijn maar werkt uitstekend voor een vette huid.
Scrubben hoeft maar 1x per weekquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Verdere puisten heb ik niet. Enkel op de T zone.
Sosm dikke gele kop
Maar als ik het goed begrijp zorgen deze middeltjes ervoor dat je huid wat minder vet is / talg produceert en dat heeft als gevolg dat daar door minder puistjes ontstaan?
Srubben is ook nodig?
Ja, ze verzorgen je huid zonder dat je het extreem uitdroogt )daarom is, denk ik, die seaweedlijn ook wat geschikter'. Overigens heb je natuurlijk ook andere merken en die hebben ook lijnen voor de vette huid b.v. Yves Rocher of gewoon bij de drogist een merk als Dr. van der Hoog, met beide ook goede ervaringen. Scrubben doe je maximaal 1/2x per week maar je kunt ook chemisch scrubben met zoiets als fruitzuren of salicylzuur, dat kun je gewoon dagelijks doen met een crème of serum en het is wat zachter voor je huid dan scrubben met een scrubmiddel of met een borstel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Verdere puisten heb ik niet. Enkel op de T zone.
Sosm dikke gele kop
Maar als ik het goed begrijp zorgen deze middeltjes ervoor dat je huid wat minder vet is / talg produceert en dat heeft als gevolg dat daar door minder puistjes ontstaan?
Srubben is ook nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |