quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit is de enige echte slipper die je mag dragen als man, tijdens het douchen welteverstaan. Voor overige situaties heb je schoenen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Dit is de enige echte slipper die je mag dragen als man, tijdens het douchen welteverstaan. Voor overige situaties heb je schoenen.
[ afbeelding ]
Ik houd van comfort. Daarom zoek ik naar een slipper die ik ook buiten de sauna kan dragen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan je gewoon schoenen dragen. Comfort.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik houd van comfort. Daarom zoek ik naar een slipper die ik ook buiten de sauna kan dragen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon schoenen dragen. Comfort.![]()
Schaad je mannelijkheid alsjeblieft niet door faggy teenslippers aan te schaffen of iets dergelijks. Absolute no go voor hetero's.
Het heeft niet met onzekerheid te maken, maar in welke mate jij jezelf en jouw geslacht serieus neemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo onzeker om mij daar druk om te maken.
Reef heeft wel veel dat soort slippers. Niet super goedkoop, maar volgens mij wel goede kwaliteit.quote:
Zitten wel mooie tussen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Reef heeft wel veel dat soort slippers. Niet super goedkoop, maar volgens mij wel goede kwaliteit.
Die zie je teveel. Beetje inspiratieloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef fvckcorz het volgende:
Koop Birkenstocks, en neem meteen een paar Uggs mee!..
ja precies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:27 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Zitten wel mooie tussen.
[ afbeelding ]
Havaianas zijn inderdaad wel tof.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Die zie je teveel. Beetje inspiratieloos.
Idem! Als 't hoog zomer is of op vakantie dan tig keer grager havaianas aan m'n voeten dan dichte schoenen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja precies.al worden die misschien wel snel vies.
Sinds wanneer maakt een man zich daarover druk. Een echte vent heeft daar gewoon schijt aan en draagt wat die wilt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het heeft niet met onzekerheid te maken, maar in welke mate jij jezelf en jouw geslacht serieus neemt.
Omdat er een Braziliaans vlaggetje op staat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:30 schreef fvckcorz het volgende:
[..]
Havaianas zijn inderdaad wel tof.
Lopen wel comfortabel.quote:
Ze zijn lelijk en adidas is een puber merk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lopen wel comfortabel.
Bovendien, je bent toch niet zo onzeker om je daarover druk te maken
Function > fashionquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ze zijn lelijk en adidas is een puber merk.
Dat zal vast, maar wie gaat er nou met oranje hollanders slippers over straat.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:10 schreef Nottoopersonal het volgende:
Havaianas heeft ze in kleuren en opdruk van elk deelnemend land van het WK.
Is toch lekker luchtig. Om aan te doen naar school als warm word.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:31 schreef Adelante het volgende:
Havaianas lopen heerlijk. Rondom huis en naar het strand, voor de rest draag je geen slippers.
Dit. Tenzij je een Rus/Pool bent, dan mogen zulke slippers altijd, mits onder bijpassende trainingsbroek en met witte sokken aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |