Bij NS mag je gewoon drinken in de trein. Zolang je geen overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef BlueJeans het volgende:
Mag je überhaupt drinken in de trein? Is toch openbaar (en dus verboden)? Niet dat mensen er geen schijt aan hebben, maar toch
Oh, wist ik helemaal niet. Beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bij NS mag je gewoon drinken in de trein. Zolang je geen overlast veroorzaakt.
Zou de regel in het hele land moeten zijn.
En in Duitsland wordt het gewoon gekoeld op het station verkocht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh, wist ik helemaal niet. Beter.
De trein is geen publieke ruimte maar particulier eigendom van de NS. Is juridisch allemaal nogal ingewikkeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:10 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh, wist ik helemaal niet. Beter.
In Nederland ook!quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef budvar het volgende:
[..]
En in Duitsland wordt het gewoon gekoeld op het station verkocht.
Daar mag je ook in het openbaar drinken dus dat is helemaal mooi geregeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:12 schreef budvar het volgende:
[..]
En in Duitsland wordt het gewoon gekoeld op het station verkocht.
Zou kunnen, ik ga zo min mogelijk met Nederlands openbaar vervoer om duidelijke redenen. Ben die doorgepunikte(quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
In Nederland ook!Sterker nog, het wordt hier in de treinen verkocht door van die doorgepunikte alternatieve types die een zakcentje willen bijverdienen.
Laatst had ik zo'n zachtaardige slungelige lange jongen van in de twintig met een gigantische afro. Zelfrespect is ver te zoeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ga zo min mogelijk met Nederlands openbaar vervoer om duidelijke redenen. Ben die doorgepunikte() types dan ook nog nooit tegengekomen gelukkig.
wut? welk traject? Ik heb nog nooit bier IN de trein verkocht zien worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
In Nederland ook!Sterker nog, het wordt hier in de treinen verkocht door van die doorgepunikte alternatieve types die een zakcentje willen bijverdienen.
De belangrijke grote intercity trajecten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wut? welk traject? Ik heb nog nooit bier IN de trein verkocht zien worden.
wel op het station, ja.
ik reis dagelijks van amsterdam - rotterdam en ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De belangrijke grote intercity trajecten.
Opzij opzij mensen, hier spreekt de ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:38 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik heb 3x in de trein gezeten en ik heb het wel gezien. Om elf uur sochtends notabene.
dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:13 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Op de meer lange trajecten dan Den Helder - Nijmegen, Maastricht - Schagen, Groningen - Vlissingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik reis dagelijks van amsterdam - rotterdam en ik heb het nog nooit gezien
kijk-mij-hollander-eens-gek-doen-en-een-biertje-drinken-in-de-trein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef wenfer2 het volgende:
Ik heb zelfs wel eens bier als ontbijt meegenomen omdat dat het enige was wat ik nog had in mijn ijskast.
Ik ga daar minder poseurderig mee om als al die werkhonden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
kijk-mij-hollander-eens-gek-doen-en-een-biertje-drinken-in-de-trein.
ik ook vaak zatquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef lulzy het volgende:
Aantal keer gezien dat ze met een karretje door de trein lopen. Was op een traject naar Den Haag.
Gezien je spelling deel ik je toch in het hokje werkhond in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ga daar minder poseurderig mee om als al die werkhonden.
#carequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gezien je spelling deel ik je toch in het hokje werkhond in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop