Jij hield niet van bier toch?quote:
Hm, sinds carnaval dus wel.quote:
Ben je daar blijf of niet blij mee? Mijn neefje drinkt het niet de heameau.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, sinds carnaval dus wel.Ik begin er aan te wennen.
Maar al die kantoorslaven die in hun kloffie tussen de menigte walsen met in de ene hand een tas en de andere een halve liter pauper amstel..... die verdienen gewoon om tegen de vlakte gesmeten te worden.quote:
Dwing hem!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben je daar blijf of niet blij mee? Mijn neefje drinkt het niet de heameau.
Hm, nee, het is niet echt lady-like en ze zeggen dat je er een mufkut van krijgt. Aan de andere kant, het is het enige wat je vaak gratis krijgt van mensen en goedkoop (als studente)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben je daar blijf of niet blij mee? Mijn neefje drinkt het niet de heameau.
Waarom zou ik? Mijn familienaam zal uitsterven, twee echte vrijgezellen neven. Ik word ook vrijgezel, en dan een neefje die geen bier drinkt. Mijn verhaal kennen jullie wel, zit in een inrichting etc.quote:
Hmf in Duitsland koop ik een krat voor een appel en een ei... Ok dat ook weer niet maar 8 euro voor een krat of 7 euro is niet veel. Betreft die mufkut, ik wil altijd wel komen proeven of het waar is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, nee, het is niet echt lady-like en ze zeggen dat je er een mufkut van krijgt. Aan de andere kant, het is het enige wat je vaak gratis krijgt van mensen en goedkoop (als studente)
FOK!sters doen niet aan seks, dus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Mijn familienaam zal uitsterven, twee echte vrijgezellen neven. Ik word ook vrijgezel, en dan een neefje die geen bier drinkt. Mijn verhaal kennen jullie wel, zit in een inrichting etc.
Wat moet daarvan terecht komen?
[..]
Hmf in Duitsland koop ik een krat voor een appel en een ei... Ok dat ook weer niet maar 8 euro voor een krat of 7 euro is niet veel. Betreft die mufkut, ik wil altijd wel komen proeven of het waar is.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
FOK!sters doen niet aan seks, dus.![]()
Maar inderdaad, echt super goedkoop!
Beffen is niet hetzelfde als seks mien fraU.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik zei ruiken, niet erin steken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n lulverhaal komen over je zelf alcohol tankt in de trein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef wenfer2 het volgende:
Vooral het kijk-mij-hollander-eens-gek-doen-en-een-biertje-drinken-in-de-trein.
Pff orale seks dan, mierenneuker.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Beffen is niet hetzelfde als seks mien fraU.
De klacht is dan ook de arbeiders, loonslaven, kantoorhonden die in de weg lopen en bier drinken terwijl het buiten schijnt en ik zelf geen bier bij me heb bijvoorbeeld. (inb4: niet standaard een sixpack voor nood onder je elleboog overal mee naartoe dragen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan zelf met zo'n lulverhaal komen over je zelf alcohol tankt in de trein.![]()
De klacht is dus dat je jellie bent op hun pils.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De klacht is dan ook de arbeiders, loonslaven, kantoorhonden die in de weg lopen en bier drinken terwijl het buiten schijnt en ik zelf geen bier bij me heb bijvoorbeeld. (inb4: niet standaard een sixpack voor nood onder je elleboog overal mee naartoe dragen.)
Pilsquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De klacht is dus dat je jellie bent op hun pils.
Over een paar jaar mag jij je daar ook bij aansluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Pils
Nee de klacht is arbeiders. Staat in de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |