Niet zo gek toch? Als VR echt een markt blijkt te zijn is dit pas het begin.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:48 schreef delano.888 het volgende:
Het word steeds gekker met de toepassingen voor de oculus:
https://www.kickstarter.com/projects/37135808/loading-human
twitter:markvdk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:33:13Oculus Rift is zó 2013. Dus ging @tweakerpaul @ E3 aan de slag met Project Morpheus. Video coming soon @tweakers! http://t.co/N2hd2Z3pjq reageer retweet
Doen ze ook lekker lang over die video.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:43 schreef Catch22- het volgende:
twitter:markvdk twitterde op woensdag 11-06-2014 om 06:33:13Oculus Rift is zó 2013. Dus ging @tweakerpaul @ E3 aan de slag met Project Morpheus. Video coming soon @tweakers! http://t.co/N2hd2Z3pjq reageer retweet
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Die kon je allang bestellen (pre order) dan zou je deze in juli of augustus in huis hebben.
Doe ik ook, echter verwacht ik hem over 3 a 4 weken al te hebben ivm het vip pasje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dus
Achja eerst WK, zomer, vakantie, daarna genoeg tijd ervoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Doe ik ook, echter verwacht ik hem over 3 a 4 weken al te hebben.
http://tweakers.net/revie(...)-de-oculus-rift.htmlquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Doen ze ook lekker lang over die video.
En dan bestel je hem in augustus, sta je in de wachtrij tot novemberquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga niet iets bestellen waar ik op moet wachten, wordt bestellen in augustus dus
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En dan bestel je hem in augustus, sta je in de wachtrij tot november
had je hem vandaag voor 15:00 moeten bestellen, toen was ie blijkbaar nog voorradigquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.quote:
Vreemde redenatie, want als je niet besteld moet je nóg langer wachten. Zoveel moeite is de handeling niet toch lijkt me?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Nouja, Marktplaats dan maar, enige reden dat ik geen PS4 heb nog is de wachtlijst, als ik iets wil, dan wil ik het meteen hebben, niet wachten, dan annuleer ik altijd weer.
Klopt, maar dan ga je wel balen als de final release er is, want dan wil je die ook. En dat is dan weer ~300 euro. Ik vind dat 1x uitgeven wel genoeg.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Vreemde redenatie, want als je niet besteld moet je nóg langer wachten. Zoveel moeite is de handeling niet toch lijkt me?
Overigens, @delano, heb ik DK1 ook gekocht terwijl ik geen dev ben, en heb er nog steeds veel lol mee. Dat zal met DK2 niet anders zijn, zolang je in je achterhoofd houdt dat ze nog aan het werken zijn.
Ja, kwa geld heb je wel gelijk, gadgets zijn altijd de zwakke plek van mijn portemonnee geweestquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan ga je wel balen als de final release er is, want dan wil je die ook. En dat is dan weer ~300 euro. Ik vind dat 1x uitgeven wel genoeg.
Naja, ik heb zelf zoiets van de games die ik er mee wel spelen hebben nog geen rift support.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.
Ik wacht lekker op de final versie, het zal het wachten waard zijn.
Dan kan je nog 1 a 2 jaar gaan wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf ook: if you're not a developer, DO NOT buy DK2.
Ik wacht lekker op de final versie, het zal het wachten waard zijn.
En de verkoper heeft de DK2 al in huis?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:50 schreef JDx het volgende:
Zie net de eerste DK2 op Marktplaats verschijnen, al biedingen van 430, dus die zal wel niet voor minder dan 500 euro de deur uit gaan.
Wat komt er eigenlijk nog meer bij als je hem via de site koopt, 350 dollar is 260 euro, shipping en douane kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |