ik weeg 450 kilo, maar ik ben niet te zwaar want mijn vetpercentage is maar 30%quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dan hoef je helemaal niet te zwaar te zijn
Het gaat om het vet percentage. Iemand die 4x per week sport heeft niets aan een BMI.
Overigens is je Engels erg goed zeg
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik weeg 450 kilo, maar ik ben niet te zwaar want mijn vetpercentage is maar 30%
Waarom denk je dat iemand dan per definitie te zwaar is? Graag een onderbouwing.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik weeg 450 kilo, maar ik ben niet te zwaar want mijn vetpercentage is maar 30%
kan geen 5km rennenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iemand dan per definitie te zwaar is? Graag een onderbouwing.
Ja slecht van me, dacht serieus dat ik met een ontwetende te maken had.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef no1uknow het volgende:
Do not feed the troll is nog nooit zo toepasselijk geweest.
Fout. Dan heeft hij gewoon een snelle stofwisseling. Dat heb ik ook, pas op latere leeftijd begon het breder worden. Niet meteen die jongen gek maken met calorieen tellen en dat soort onzin.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dan eet je nog steeds niet genoeg. Er zijn tools op internet die je helpen bij het uitrekenen van je behoefte in aantal calorieën, hiermee kan je bepalen wat je 'onderhoud' is (het aantal wat je binnen moet krijgen om aan je dagelijkse behoefte te voldoen). Zodoende kan je ook bepalen wanneer je aankomt, dus door een aantal honderden calorieën boven je onderhoud te gaan zitten.
Wil je er echt wat moeite insteken, dan moet je een week bijhouden wat je precies eet en dan vervolgens de calorieën tellen. Pas dan kan je goed bepalen of je genoeg eet enz.
Gesteld dat hij een snelle stofwisseling heeft (wat dan te maken zou hebben met zijn leeftijd en dat hij nog groeit) betekent het toch nog steeds dat hij niet genoeg kcals binnen krijgt als hij aan wilt komen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Fout. Dan heeft hij gewoon een snelle stofwisseling. Dat heb ik ook, pas op latere leeftijd begon het breder worden. Niet meteen die jongen gek maken met calorieen tellen en dat soort onzin.
Je bent nog maar 14. geef je lichaam de tijd. Doe dagelijks wat krachttraining maar ga niet meteen te ver.
hij is nog maar 14 gast. alles in zn lijf moet nog zn weg vinden wat betreft verteren en groeien en stofwisseling. Ik werd ook pas vanaf mn 20 echt breder. ik at ook alles wat los en vast zat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gesteld dat hij een snelle stofwisseling heeft (wat dan te maken zou hebben met zijn leeftijd en dat hij nog groeit) betekent het toch nog steeds dat hij niet genoeg kcals binnen krijgt als hij aan wilt komen?
Je punt is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hij is nog maar 14 gast. alles in zn lijf moet nog zn weg vinden wat betreft verteren en groeien en stofwisseling. Ik werd ook pas vanaf mn 20 echt breder. ik at ook alles wat los en vast zat.
Ik ben nu 31 en ben 2 meter lang en 93 kg.
Snelle stofwisseling of niet, 45 kilo bij 1.82 is gewoon zwaar ondergewicht, een meisje van 1.60 weegt nog meer man. Typisch van die ecto's die dan roepen 'ik kan alles eten wat ik wil maar ik kom geen gram aan'.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
hij is nog maar 14 gast. alles in zn lijf moet nog zn weg vinden wat betreft verteren en groeien en stofwisseling. Ik werd ook pas vanaf mn 20 echt breder. ik at ook alles wat los en vast zat.
Ik ben nu 31 en ben 2 meter lang en 93 kg.
Ik ben het zondemeer met jou eens. Deze gast is 14, onzeker over zijn lichaam. Het eet afdoende en lijkt mij verder gewoon gezond. Laat hem eerst gewoon lekker uitpuberen en dan pas eventueel in de sportschool zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hem niet een complex en autisme aanpraten.
Precies, Ik zie TS al met een rekenmachine in de winkel staan calorien tellen omdat die vent hem dat hier allemaal verteld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:23 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik ben het zondemeer met jou eens. Deze gast is 14, onzeker over zijn lichaam. Het eet afdoende en lijkt mij verder gewoon gezond. Laat hem eerst gewoon lekker uitpuberen en dan pas eventueel in de sportschool zitten.
Ik woog vroeger ook bijna niks, en kon vreten wat ik wou, toen rond mijn 20e begon ik opeens flink aan te komen. Het is volgens mij ook gewoon inherent aan een snelle stofwisseling.
Ja, je bent nog lang niet uitgegroeid. In de breedte groeien komt meestal pas laterquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef fvckcorz het volgende:
Het is zeker waar dat ik pas 14 ben, maar ik ben (volgens) mij al bijna uitgegroeid.
Ook had ik een hele vroege puberteit, ik scheer bijvoorbeeld al jaren.
Dus ik denk niet dat het vanzelf nog komt, of zit ik er naast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |