Zaterdag 12 uur en zondag 13 uur. Het toetje van het schaatsseizoen.quote:Nederlandse ploeg
Dames
Ireen Wüst, Yvonne Nauta, Diane Valkenburg en Irene Schouten.
Reserve: Jorien Voorhuis
Heren
Jan Blokhuijsen, Koen Verweij, Renz Rotteveel en Wouter olde Heuvel.
Reserve: Douwe de Vries
Verweij versus Blokhuijsen is wel spannend denk ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Kan niet echt een boeiend toernooi worden.
Aan het beperkte aantal posts te zien, ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Kan niet echt een boeiend toernooi worden.
Niet gek. Helemaal klaar met al die kuttoernooitjes en WB-wedstrijden, ermee doodgegooid word je. Misschien moeten ze die toernooien eens om de 2 jaar gaan organiseren ofzo, sprint en allround om en om. En het EK gewoon afschaffen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Aan het beperkte aantal posts te zien, ben je niet de enige.
Mee eens, nu heb je voor een kleine sport te veel kampioenen. EK afschaffen zou een eerste stap in de goede richting zijn. Dan hoef je ook geen WK-allround of WK-afstanden in eind maart te gaan organiseren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet gek. Helemaal klaar met al die kuttoernooitjes en WB-wedstrijden, ermee doodgegooid word je. Misschien moeten ze die toernooien eens om de 2 jaar gaan organiseren ofzo, sprint en allround om en om. En het EK gewoon afschaffen.
Tweet is verwijderd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:12 schreef Szura het volgende:
@jorientermors: 2 Kaarten voor #WKallround zondag gedownload. Toch jammer dat je als Olympisch Kampioen staanplaatsen krijgt!!! #KPN #KNSB
twitter:jorientermors twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 08:12:31Hierbij mijn oprechte excuses aan #KPN @Versteegen t.a.v. vorige tweet. Hopelijk word het een geslaagd #WKallround voor NL en @KPN reageer retweet
Ter Morsquote:Mark Versteegen @Versteegen · 2 u
@jorientermors @KPN thx! Van nationale wedstrijden is KPN hoofdsponsor van ISU wedstrijden niet. Wij gaan niet over vrijkaarten #wkallround
Eerder mosterd na de maaltijd. Eigenlijk was alles na de Spelen niet veel meer dan een natte scheet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het toetje van het schaatsseizoen.
Zal wel een richtlijn van de ISU zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom is 't dit keer eigenlijk over twee dagen verdeeld, en niet over drie? In Nederland is het normaal gesproken toch drie dagen, om fijn te kunnen cashen?
Vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom is 't dit keer eigenlijk over twee dagen verdeeld, en niet over drie? In Nederland is het normaal gesproken toch drie dagen, om fijn te kunnen cashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |