abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138003736
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 maart 2014 @ 14:13:24 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_138004802
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_138006402
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jaja, want ze zijn zo groot !

Nee, een gezond mens heeft het als hobby om mensen van deze sekte mentaal kapot te maken.
Gewoon negeren, laat ze maar zien hoe onbelangrijk ze zijn, door ze te negeren dus.
pi_138006931
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
Nee, een gezond mens heeft het als hobby om mensen van deze sekte mentaal kapot te maken.
Mensen die anderen diep kwetsen (bijvoorbeeld door begrafenissen te verstoren) verdienen het om daar bepaalde consequenties van te ondervinden. Deze zieke club heeft jarenlang niks anders gedaan dan provoceren en haat verspreiden.

Heel Nederland is momenteel in rep en roer over de woorden van Wilders eergisteren, maar dat is nog kinderspel in vergelijking met WBC. Nu hun oprichter dood is, is dat reden voor feest. Ik vind het - nogmaals - jammer dat het stuk stront 84 heeft kunnen worden, maar gelukkig is hij nu dood; opgeruimd staat netjes.
pi_138006969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die anderen diep kwetsen (bijvoorbeeld door begrafenissen te verstoren) verdienen het om daar bepaalde consequenties van te ondervinden. Deze zieke club heeft jarenlang niks anders gedaan dan provoceren en haat verspreiden.

Heel Nederland is momenteel in rep en roer over de woorden van Wilders eergisteren, maar dat is nog kinderspel in vergelijking met WBC. Nu hun oprichter dood is, is dat reden voor feest. Ik vind het - nogmaals - jammer dat het stuk stront 84 heeft kunnen worden, maar gelukkig is hij nu dood; opgeruimd staat netjes.
2
pi_138007022
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef bascross het volgende:
Hij heeft zich zijn hele leven bezig gehouden met God en nu zal blijken dat God niet bestaat. Dat is best zielig.
Zelfs als God wél zou bestaan, komt deze man er niet best af. Zijn homohaat was dusdanig ziek en zijn daden dusdanig verwerpelijk dat God hem om de oren zal slaan met de nodige bijbelpassages over zaken als naastenliefde.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:26:02 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138007546
quote:
Ik zie potentie voor een onz-topic.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:27:48 #83
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138007595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:26 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zie potentie voor een onz-topic.
Zoiets?

ONZ / [paint] Westboro Baptist Church
reset
pi_138007676
quote:
Father Abraham :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138007961
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De wraakzuchtige woorden die jij keer op keer herhaalt in een overlijdenstopic getuigen niet echt van (innerlijke) beschaving. Een reli-fundi zou bij jou in de leer kunnen gaan als het gaat om haat spuwen.
Je extremisme vind ik beangstigend en het feit dat je feest wilt vieren na het overlijden van een medemens vind ik stuitend.

Nou zijn er meer plekken op de wereld waar mensen feest vieren bij het overlijden van mensen die ze niet mogen, dus wat dat betreft bevind je je in een mooi gezelschap van haatzaaiers, extremisten en reli-fundementalisten. Je kunt trots op jezelf zijn.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:42:09 #86
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_138008002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef speedcore het volgende:
ik hoop echt keihard dat z`n begafenis helemaal de tyfus wordt gepicket. Niks mooier dan als er 10000 man/vrouw zijn uitvaart komen vergallen. Dat heeft dat onderkruipsel en de rest van die gestoorden van een familie van hem wel verdiend
Ik zou het een sterker symbool vinden als er echt helemaal niemand komt opdagen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_138008011
*O* *O* *O* *dans figuurlijk op graf*
pi_138008099
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De wraakzuchtige woorden die jij keer op keer herhaalt in een overlijdenstopic getuigen niet echt van (innerlijke) beschaving. Een reli-fundi zou bij jou in de leer kunnen gaan als het gaat om haat spuwen.
Je extremisme vind ik beangstigend en het feit dat je feest wilt vieren na het overlijden van een medemens vind ik stuitend.

Nou zijn er meer plekken op de wereld waar mensen feest vieren bij het overlijden van mensen die ze niet mogen, dus wat dat betreft bevind je je in een mooi gezelschap van haatzaaiers, extremisten en reli-fundementalisten. Je kunt trots op jezelf zijn.
Fred Phelps is geen medemens van mij, dat is je grote denkfout. Fred Phelps is een stuk stront; opgeruimd staat netjes. Haatzaaiers vind je bij de WBC; ik heb alleen geageerd tegen haatzaaiers en ben blij dat deze walgelijke man nu is overleden; meer niet. De rest is jouw verzinsel, cq. het gevolg van je gebrekkige vaardigheden wat betreft het scheiden van feiten en fictie.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:49:21 #89
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138008215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik zou het een sterker symbool vinden als er echt helemaal niemand komt opdagen.
Dit. Zelfs geen pers.
pi_138009038
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:49 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dit. Zelfs geen pers.
Ja, maar dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Het beste is dus altijd nog om die uitvaart volkomen te terroriseren.
pi_138009850
quote:

[..]
....

De laatste jaren werden Phelps en de andere Westboro-kerkleden bekend vanwege hun uitspraken over homoseksualiteit, in hun ogen de allergrootste zonde. Zo droegen zij borden bij de begrafenis van Matthew Shepard (vanwege zijn homoseksualiteit in 1998 vermoord), waarin zij deze naar de hel verwensten.

vrijdag 21 maart 2014 @ 16:51:57 #92
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_138010205
quote:

[..]

Gelukkig deed Phelps en doet de de hele WBC ook niet precies hetzelfde bij anderen
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_138010869
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 12:12 schreef bascross het volgende:
Hij heeft zich zijn hele leven bezig gehouden met God en nu zal blijken dat God niet bestaat. Dat is best zielig.
Och, dat weet je niet. }) Misschien hebben ze wel gewoon al die tijd gelijk en zit hij nu met waarschijnlijk minder dan 10-man in de hemel.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:24:38 #94
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_138011034
Wel grappig dat in dit topic de ene extremist de ander zwart noemt. (WBC vs atheisten) :D
reset
pi_138034833
Louis Theroux op zijn Facebook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:18:51 #96
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_138035724
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:24 schreef Individual het volgende:
Wel grappig dat in dit topic de ene extremist de ander zwart noemt. (WBC vs atheisten) :D
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_138051781
20 maart wordt nu feestdag van de homomaffia neem ik aan?

Waar blijft het liedje? ;)
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')