Is dit van z'n nieuwste album? Dat heb ik nog niet beluisterd. Z'n oudere nummers vond ik altijd wel goed. Jammer dat hij een complete randdebiel is wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan beter fan worden van Kayne West. Dat is ook een tjappie maar die maakt iig nog achterlijk goeie muziek.
Van het album Yeezus inderdaad. Super vet albumquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dit van z'n nieuwste album? Dat heb ik nog niet beluisterd. Z'n oudere nummers vond ik altijd wel goed. Jammer dat hij een complete randdebiel is wel.
Eerste goede opmerking van dit topic.quote:
Ik heb nog een hoop in pettoquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerste goede opmerking van dit topic.
housesoftheholy is verliefd op TSquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:16 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Drake is Engels voor mannetjeseend...
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
housesoftheholy is verliefd op TS
Zo overdreven allemaal jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef ZarB het volgende:
Aprowat??
Zo had ik ooit een collega die in iedere zin 'in feite' en 'met alle respect' gebruikte. Gewoon altijd. Als een soort bijwoorden ofzo. Ging nergens meer over. 'Ik ga in feite ff boodschappen doen' 'met alle respect maar die mandjes zijn kut'.
Dat soort shit.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die mensen die 'mogelijk' en 'überhaupt' hebben opgezocht en nu doen alsof ze al wisten wat die woorden betekenen.![]()
![]()
Dit dus. Typisch FOK! weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die mensen die 'mogelijk' en 'überhaupt' hebben opgezocht en nu doen alsof ze al wisten wat die woorden betekenen.![]()
![]()
Abject jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |