Nee mijn ex is alcoholist en heeft korsakov.quote:
als hij korsakov heeft kan je toch wel makkelijk zeggen, ik ken je niet, hij kan het zich vast niet meer herinneren of wel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:39 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Nee mijn ex is alcoholist en heeft korsakov.
Hij trok mij mee in zijn ellende en daar kon ik niet meer tegen.
mooi gedicht!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Witchybitch het volgende:
Topic duizend zoveel denk ik. Maar goed...
Ik heb dus gevoelens voor een man gekregen.
We zien elkaar regelmatig.
We hebben geen relatie.
Hij is heel erg begaan met mij.
Vraagt hoe het gaat. Duidelijk geïnteresseerd in wat ik te melden heb.
Hij probeert me op alle fronten te helpen waar hij kan.
Zou het evt zo kunnen zijn dat hij ook gevoelens voor mij heeft.
Nee heb het niet gevraagd, heb ik de ballen niet voor.
ga praten met hemquote:Eigenlijk zit ik ook nog niet echt te wachten op een relatie omdat ik nog maar kort geleden mijn ex de deur uit heb gebonjourd.
De man in kwestie weet ervan. Ik had al contact met hem toen ik nog in de relatie met alcoholist zat.
Toen had ik geen tijd om evt gevoelens voor hem op te merken.
Dus volgens mij waren die er toen niet van mijn kant.
Kortom heeft hij ook gevoelens voor mij of is hij gewoon aardig.
Probleem is ook dat hij niet meer wist dat hij niet meer aan het verkeer mocht deelnemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:40 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
als hij korsakov heeft kan je toch wel makkelijk zeggen, ik ken je niet, hij kan het zich vast niet meer herinneren of wel?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is maar 1 manier om daar achter te komen he.
quote:
Als je dat vind reageer je toch lekker niet?quote:
heb je even, dan pakken wij onze glazen bollenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:58 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Ik vraag om de mening van mensen hier niet om dit.
Hij kennelijk ook niet. Dan kun je lang om elkaar heen blijven draaien, waarna het uiteindelijk niets wordt met nog meer topics tot gevolg. Of je vraagt het hem gewoon. Of je vraagt niets en zoent hem. Als hij zich wegdraait, is dat ook weer duidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Witchybitch het volgende:
Daar heb ik dus de ballen niet voor.
Waarom pak je 'm niet op z'n bek? Dan weet je het snel genoeg. Serieus antwoord, overigens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Witchybitch het volgende:
Hij is heel erg begaan met mij.
Vraagt hoe het gaat. Duidelijk geïnteresseerd in wat ik te melden heb.
Hij probeert me op alle fronten te helpen waar hij kan.
Zou het evt zo kunnen zijn dat hij ook gevoelens voor mij heeft.
je was me net voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:04 schreef fluffy2 het volgende:
Je geeft aan dat je helemaal niet zit te wachten op een relatie? Waarom is het dan van belang om te weten of hij gevoelens heeft voor je?
Wat is het allerergste wat er kan gebeuren als je vraagt of hij ook gevoelens voor jou heeft?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Daar heb ik dus de ballen niet voor.
Nee maar ik hou zelf juist een beetje afstand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:09 schreef Fierce. het volgende:
Hebben jullie intimiteit (als in zoenen, knuffelen, seks)? Ik denk inderdaad dat je het aan hem moet vragen als je zekerheid wil.
Wat wil je met dit topic voor jezelf? Want het komt op mij over, alsof je een situatie schept die voor jezelf onprettig is. Aan de ene kant wil je duidelijkheid, maar aan de andere kant hou je afstand. Aan de ene kant wil je geen nieuwe relatie, maar aan de andere kant wil je hem een eerlijke kans geven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:16 schreef Witchybitch het volgende:
Nee maar ik hou zelf juist een beetje afstand.
Net uit een relatie en dan wil ik niet gelijk in een nieuwe stappen.
Ik wil hem best een eerlijke kans geven.
vrouwenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:16 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Net uit een relatie en dan wil ik niet gelijk in een nieuwe stappen.
Ik wil hem best een eerlijke kans geven.
VRAAG HET DAN GEWOONquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Witchybitch het volgende:
Maar t zou wel fijn zijn te weten wat je voor elkaar voelt deze situatie brengt ook spanning met zich mee. Die is haast tastbaar als we bijelkaar zijn.
Jahaaaaaa maar daar heeft ze de "ballen" niet voor.quote:
ga met hem pratenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Witchybitch het volgende:
Ik kan hem nu geen eerlijke kans geven. Ik heb alle rottigheid uit mijn vorige relatie nog geen plek kunnen geven.
Vandaar dat mijn idee was eerst een beetje rust in de tent en dan zie ik wel verder.
Ik heb altijd goed met deze man kunnen praten en hij weet dus ook veel van mij.
Ondanks dat ik hem nu op fysiek gebied op afstand hou.
Heb ik dus wel gevoelens voor hem gekregen.
En doet hij zoveel voor mij en is hij er altijd voor me alleen omdat hij me aardig vind of speelt er meer maar wil hij dat (nog) niet zeggen omdat hij weet dat ik net uit die relatie gestapt ben en mij even adempauze gunt ofzo?
Kweenie ik wil nu nog geen relatie maar wanneer dit alles een plekje heeft en ik tot rust gekomen ben sluit ik niks uit. Maar dan zal hij geduld moeten hebben.
Maar t zou wel fijn zijn te weten wat je voor elkaar voelt deze situatie brengt ook spanning met zich mee. Die is haast tastbaar als we bijelkaar zijn.
Ik denk het, anders zou ie niet zoveel voor je doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Witchybitch het volgende:
En doet hij zoveel voor mij en is hij er altijd voor me alleen omdat hij me aardig vind of speelt er meer maar wil hij dat (nog) niet zeggen omdat hij weet dat ik net uit die relatie gestapt ben en mij even adempauze gunt ofzo?
Je bent er niet klaar voor zeg je zelf, waarom boeit het je dan dat hij gevoelens voor je kan hebben?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:37 schreef Witchybitch het volgende:
Eigenlijk zit ik ook nog niet echt te wachten op een relatie omdat ik nog maar kort geleden mijn ex de deur uit heb gebonjourd.
Als je het hele topic gelezen hebt weet je dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
Ik vond de OP lezen alsof jullie al wel seks hebben.
Als je mijn hele post hebt gelezen dan wist je dat ik dat ook weet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:17 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Als je het hele topic gelezen hebt weet je dat dat niet zo is.
Zo heb ik de OP dus niet bedoeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je mijn hele post hebt gelezen dan wist je dat ik dat ook weet.
Ik vind het wel iets zeggen dat de OP op die manier leest.
Neuk hem. Je wil het.
Zo is t niet bedoeld. Was meer om aan te geven dat er meer aan de hand is dan alleen ex.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef Greys het volgende:
En van de manier waarop je het in dit topic over al je issues uit het verleden hebt, krijg ik het gevoel dat wij ook moeten zeggen 'Kind, ga zitten en vertel, stort je hart uit, wat is er allemaal met je gebeurd".
Maak jezelf niet zo zielig. Geef jezelf een schop onder je hol als je wat met die kerel wilt en als je dat niet wilt, blijf dan lekker zwelgen.
Bovendien, zou je wel ergens mee zitten, dan zou ik het maar niet op FOK zetten. My goodness, wat een reacties.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Zo is t niet bedoeld. Was meer om aan te geven dat er meer aan de hand is dan alleen ex.
Ik vind mezelf ook niet zielig sorry als ik zo overkom is ook niet de bedoeling.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:39 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Zo is t niet bedoeld. Was meer om aan te geven dat er meer aan de hand is dan alleen ex.
Ik vind mezelf ook niet zielig sorry als ik zo overkom is ook niet de bedoeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |