De grootst geflopte musical ooit, in Nederland?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Iiiiinspiratie, adem van de geeeeeest
Inspiiiiraaaatie, maar wij, wij zijn t steeds geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!
Is dat van een musical?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
De grootst geflopte musical ooit, in Nederland?.
Ik vond 'm wel mooi.
Van Joe, ja. Met Stanley en Vera.quote:
Ik had een broodje unoxquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef Renesite het volgende:
Net even bij de Hema in de zon gezeten. Broodje rookworst
O, ik ken t alleen als Mathilde Santing liedjequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van Joe, ja. Met Stanley en Vera.
Met broodje unox sausquote:
Mathilde speelde ook in die musical, en zij zong het ook. Maar het is daarnaast ook als single verschenen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ken t alleen als Mathilde Santing liedje
Precies. Nu is t geen echte man.quote:
Lichaamstemperatuur is +-36 graden, dus dat is best logisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon een warm windje! Wauw...
Waarom?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat een gladjanus zeg
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.quote:
Oh tja, dat gevoel heb ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.
Ik vind hem lekkerrrrquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh tja, dat gevoel heb ik niet
valt toch wel mee ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat een gladjanus zeg
ben ik een slechte homo als ik deze niet herken ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Stroekie het volgende:
En oh wat een drama Paul heeft met zijn eigen groepering de kiesdrempel niet gehaald
de rest hung vechtend ten onder ! LPF all over again. Pim moet zich toch rot lachen daarboven op zijn roze wolkquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen De Mos /ouderenpartij heeft als afsplitsing van de PVV stemmen gehaald. 3 zetels nog wel... Maar dat maakt de PVV mooi niet de grootste en mijn partij wel
goed bezig. "like"quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Dirk het volgende:
Groot nieuws! De directie is blij met de foto's.. Drie concepten moeten alsnog opnieuw gefotografeerd worden, maar in de basis is 't goed. Wooooooooo, barride!
.
Leef je nog?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef Dirk het volgende:
En ander binnenlands nieuws! Ik moet zo in [het appartement] op de Kinkerstraat zijn en ik wilde eerst in de buurt iets eten met Pieter. Er zitten echter alleen maar kleine Etiopische eethuisjes enzo. Er was wel 1 mooi/hip restaurant; Marokkaans.
Dus daar zitten we nu als enige Nederlanders, tussen de sexy mocrootjes te wachten op onze hap. Saillant detail: ik heb een knalrood t-shirt aan waar in k.o.e.i.e.n.l.e.t.t.e.r.s. op staat: "SOME PEOPLE ARE GAY. GET USED TO IT.".
Wat is dat voor appartement dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef Dirk het volgende:
En ander binnenlands nieuws! Ik moet zo in [het appartement] op de Kinkerstraat zijn en ik wilde eerst in de buurt iets eten met Pieter. Er zitten echter alleen maar kleine Etiopische eethuisjes enzo. Er was wel 1 mooi/hip restaurant; Marokkaans.
Dus daar zitten we nu als enige Nederlanders, tussen de sexy mocrootjes te wachten op onze hap. Saillant detail: ik heb een knalrood t-shirt aan waar in k.o.e.i.e.n.l.e.t.t.e.r.s. op staat: "SOME PEOPLE ARE GAY. GET USED TO IT.".
Ik heb de prono hier op fok alleen helemaal voor het programma begon ingevuld, verder niet meer. Had ik de mol, winnaar én verliezer gewoon goed.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de prono hier op fok alleen helemaal voor het programma begon ingevuld, verder niet meer. Had ik de mol, winnaar én verliezer gewoon goed.!
5 stappen ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had wel last. Moest vuilnisbak bij de weg zetten
Onder de plak en zo....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:11 schreef Renesite het volgende:
Ik had wel last. Moest vuilnisbak bij de weg zetten
Neequote:
Ik ben de eerste die het bed uit komt. Of zoquote:
Gewoon demonstratief blijven liggen of een de ander een voetje geven dat ie het bed uitpleurt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee! 50 meter of zo
!
[..]
Ik ben de eerste die het bed uit komt. Of zo
Jammer dat ik het onderspit delf op basis van rolbaarheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon demonstratief blijven liggen of een de ander een voetje geven dat ie het bed uitpleurt.
Ach ken je rol.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer dat ik het onderspit delf op basis van rolbaarheid.
Ik ken 'm alleen uit GTST van heel heel lang geleden. Toen vond ik 't al niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben ik een slechte homo als ik deze niet herken ?
Amper, maar dat ligt niet aan de restaurantmocro's.quote:
Een van de appartementen die we huren voor ons personeel uit Berlijn. Men hoeft niet in hotels te overnachten als ze hierheen komen.quote:
Auw!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef Dirk het volgende:
[..]
Amper, maar dat ligt niet aan de restaurantmocro's.
Ik raak een beetje overwerkt. Mijn nek zit helemaal vast..
Vanavond naar de sauna en voor zo'n infrarood lamp zitten. Hopelijk helpt dat.quote:
Ik heb een theorie. Ik denk dat Moeder Natuur gewoon heel even in de war is, en dat t daarna wel weer goed komt. Ze was van plan de Lente vandaag in te starten, maar toen zag ze dat weer van gisteren en dacht ze dat ze Lente al gehad had. He-le-maal van slag en verward. "Nou uuuh, dan doe maar Herfst of zo!" Et voila. Herfst buiten. Maar straks beseft ze zich wel weer in welk seizoen ze zit hoor. Ze heeft gewoon een beetje een bad start, ook vanwege het vergeten van de Winter.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Nou zegquote:
Weet je ook hoe het uit moet spreken?quote:
Gewoon mummelen alsof je te veel wodka op hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het uit moet spreken?
Ja, mijn Russisch gaat wel vooruit na een halve flesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon mummelen alsof je te veel wodka op hebt.
quote:
Zo ver van Den Haag ligt Eindhoven nou ook weer niet. Als ik een eeuwige winter krijg, mag jij lekker meegenieten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zegI hope she brings eternal winter for you
("You kinda set off an eternal winter... everywhere")
Oftewel: "Alle homo's de strot door".quote:
Ja, da's het plan maar de lessen beginnen pas in september.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oftewel: "Alle homo's de strot door".
Leer een Russisch ofzo..
сентябрьquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, da's het plan maar de lessen beginnen pas in september.
Er staat een advertentiebord bij Bijlmer-Arena buiten en ik kom er steeds langs, maar weet het niet uit mijn hoofd... volgens mij 2.75 of 3.75. Ik dacht in ieder geval, hee, da's niet duur, dus het zal wel 2.75 zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:18 schreef Dirk het volgende:
Ik heb echt de meest random vraag ooit. AH To Go verkoopt van die verse broodjes, sinds een poosje. Die maken ze daar klaar. Een ervan is een broodje mozzarella/tomaat. Weet iemand ZOMAAR TOEVALLIG wat dat broodje kost?.
You rock my world!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:20 schreef wonderer het volgende:
Er staat een advertentiebord bij Bijlmer-Arena buiten en ik kom er steeds langs, maar weet het niet uit mijn hoofd... volgens mij 2.75 of 3.75. Ik dacht in ieder geval, hee, da's niet duur, dus het zal wel 2.75 zijn.
Klinkt als een bepaald soort nachtelijke vleermuisquote:
quote:
Ik distantieer me van Den haag. Dat gaan we nl behandelen als een soort Wilders-kolonie en dus omheinen met een hekquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo ver van Den Haag ligt Eindhoven nou ook weer niet. Als ik een eeuwige winter krijg, mag jij lekker meegenieten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik distantieer me van Den haag. Dat gaan we nl behandelen als een soort Wilders-kolonie en dus omheinen met een hek
Snel verhuizen!!!!quote:
Ja maar... ik heb het naar m'n zin in Den Haag!quote:
Alsof je nu nog in of uit Den Haag kan komen.quote:
O, zijn ze al begonnen met t bouwen van de muur? Nah, Lebeau is een frisse knul, die kan nog wel fierljeppen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:39 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Alsof je nu nog in of uit Den Haag kan komen..
Alsof jij nooit met je paard en wagen even moet wachten omdat er weer een koe op de weg staatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef Renesite het volgende:
Den Haag![]()
Eindhoven![]()
Rotterdam
Amsterdam![]()
Utrecht![]()
Althans, ik lach me altijd rot in de auto wanneer ik die fileberichten weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Met al die scanderende tokkies?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb het naar m'n zin in Den Haag!
Sorry, de wat?quote:
Ik woon en werk in Den Haag, nergens last van.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:47 schreef Renesite het volgende:
Den Haag![]()
Eindhoven![]()
Rotterdam
Amsterdam![]()
Utrecht![]()
Althans, ik lach me altijd rot in de auto wanneer ik die fileberichten weer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, eigenlijk niet. Het langzaamste dat ik rijd is 100quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof jij nooit met je paard en wagen even moet wachten omdat er weer een koe op de weg staat
Scanderende Tokkies!quote:
Ah, dat soort mensen concentreert zich rond de Tweede Kamer, daar heb je geen last van. Af en toe komt er een optocht van protestanten voorbij in de straat waar ik werk, maar dat is vooral erg grappig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scanderende Tokkies!
"Min-der! Min-der! Min-der! Min-der! "
Ik vind de auto een heerlijk gevoel van vrijheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik lach me altijd rot als mensen zeggen dat ze ergens met de auto heen moeten..
Is er iets dat je niet met de auto doet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de auto een heerlijk gevoel van vrijheidGeen treintijden, bustijden, tramtijden, metrotijden, wachten op taxi's of afhankelijk zijn van vrienden. En geen gefiets of geloop in de Nederlandse regen
Naar de buren gaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er iets dat je niet met de auto doet?
Boterhammen smeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Alles zodra ik thuis ben want binnen t centrum hoort. Dan woon ik in t centrum en kan ik daar alles te voet doen of met de fiets, met een pluutjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In theorie zou t kunnen. Maar naar de auto lopen, starten, in een ander vak zetten, uit de auto stappen, en naar de buren lopen..... Meh.quote:
We gaan morgen met een man of 16 Weerwolven van Wakkerdam spelen. Bij t keizne van de burgemeester hebben we ooit ingesteld dat we een speech willen. Dus ik ga morgen beginnen met:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:38 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb vanochtend al 20 keer een vraag gehoord die begon met "Willen we meer of minder--".
Meer, uiteraard.quote:
Ik wil vanavond graag hierheen: http://saunadeco.nl/gallery/?lang=enquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:18 schreef Pieter. het volgende:
Hoi Dirk, zullen we vanavond weer gaan neuken?
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef LeBeau het volgende:
Mijn sig staat verdeeld over twee regels.
Dat wilde ik even kwijt.
Min-der, min-der, min-der!quote:
De definitie van aandachtshoer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dat wijf niet gewoon lekker weggaan, ofzo?.
De mijnee over 3quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef LeBeau het volgende:
Mijn sig staat verdeeld over twee regels.
Dat wilde ik even kwijt.
*update*quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijnee over 3
Baas boven baas jonguuuhhh
Willen we meer of minder sig-regels?
Mee-heer, mee-heer, mee-heer!
Oeh! XOXO! Ang3l!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*update*
En in 1 keer gelukt ook. ZIE JE DAT, DIRKJE?
Was hij warm? Dat is wat ik me kan herinneren van de laatste keer dat ik een baby op schoot had; hij was net een kleine verwarming.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister een baby vast. Op mijn schoot. En hij viel in slaap en zo. #EttenLeur
Hij was strontsnotterig verkouden, dus ik vermoed een AMA-sabotage actiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Was hij warm? Dat is wat ik me kan herinneren van de laatste keer dat ik een baby op schoot had; hij was net een kleine verwarming.
Hey Upper-East Fok!kers.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:56 schreef LeBeau het volgende:
En in 1 keer gelukt ook. ZIE JE DAT, DIRKJE?
Bukkake-Burt?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:23 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hey Upper-East Fok!kers.
Gossip Burt here. Beau is being a jerk and will get yoghurted on the Met steps soon.
XOXO..
[ afbeelding ]
Er stond toch een punt achter? Ik ga niet voor Dirkjepunt. of Dirk.. aan het einde van een zin want dat vind ik stom.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef LeBeau het volgende:
Ons zusterbedrijf (ze zitten ook in dit pand) is een online sexshop. Eerder vandaag kreeg de jongen van de klantenservice een product terug wat niet goed zou zijn, maar waar het zaad praktisch uit liep.![]()
LEUGENS, HET WERKTE DUS WEL GEWOON.
ECHT?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:49 schreef LeBeau het volgende:
Ik moest ook meteen aan Dirk.je denken, want volgens m'n collega was het Marokkaans zaad.
Geen idee. Dirk.?quote:
Afgaande op de naam wel ja.quote:
Doe de volgende keer even een beetje beter je best, okay?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
De enige die ik ooit afzoog is niet klaargekomen.
Het doel was om hem hard te krijgen, niet om hem klaar te krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef LeBeau het volgende:
Doe de volgende keer even een beetje beter je best, okay?
Dat klinkt een beetje als weggaan tijdens een diner voordat het toetje geserveerd is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het doel was om hem hard te krijgen, niet om hem klaar te krijgen.
Tenzij je ergens anders een lekkerder toetje gaat eten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als weggaan tijdens een diner voordat het toetje geserveerd is.
Story of my life as a photographer. Zodra de spanning er af is heb ik er niets meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:12 schreef LeBeau het volgende:
Dat klinkt een beetje als weggaan tijdens een diner voordat het toetje geserveerd is.
Jij blijft ook jonkies daten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister een baby vast. Op mijn schoot. En hij viel in slaap en zo. #EttenLeur
Had je niet ook meteen iets aan z'n kapsel kunnen doen?quote:
Trots.. ok... maar ik vind het verder niksquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:09 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het doel was om hem hard te krijgen, niet om hem klaar te krijgen.
Dat is wel gemeen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:14 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Story of my life as a photographer. Zodra de spanning er af is heb ik er niets meer aan.
Ja, dat is die mocro die ik tegenkwam toen ik sleutels ging laten bijmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er staat een meneer voor de ballonnen.
Dat was mode toen. Of misschien ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:18 schreef LeBeau het volgende:
Had je niet ook meteen iets aan z'n kapsel kunnen doen?
Het is nu niet echt prettig om iemand helemaal geil te maken, maar hem dan niet op het toppunt laten komen.quote:
Een erectie is niet meteen het toppunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is nu niet echt prettig om iemand helemaal geil te maken, maar hem dan niet op het toppunt laten komen.
Het klaarkomen wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een erectie is niet meteen het toppunt.
Would if I could!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ga mee, hij is su-per-mooi!.
https://www.google.nl/sea(...)DmYKgDw&ved=0CD8QsAQ
O da's dezelfde reeks als met Markiequote:
Ik date nooit jonkiesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij blijft ook jonkies daten.
Het ziet er eerder uit alsof ie z'n enoooooorme kale voorhoofd wil verbergen met een comb-forwardquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat was mode toen. Of misschien ook niet.
Tussen hard worden en klaarkomen zit nog wel tijd hoorquote:
"te vroeg"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tussen hard worden en klaarkomen zit nog wel tijd hoorOf ben jij er zo eentje die altijd te vroeg spuit?
Of gewoon z'n enoooooorme voorhoofd in het algemeen. Da's niet eens een forehead of een fivehead, maar eerder een sixhead of een sevenhead.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ziet er eerder uit alsof ie z'n enoooooorme kale voorhoofd wil verbergen met een comb-forward
Een soort ballon, hetgeen dan perfect in t mooie thema past!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of gewoon z'n enoooooorme voorhoofd in het algemeen. Da's niet eens een forehead of een fivehead, maar eerder een sixhead of een sevenhead.
Nooit klachten krijgen wil niet altijd iets zeggen. Ze kunnen ook gewoon hun lach moeten inhoudenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"te vroeg"
Geen idee, heb nooit klachten gehad.
Wellicht is dat wel het hele concept van de shoot! Heel doordacht en diep enzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort ballon, hetgeen dan perfect in t mooie thema past!
Nou, ik vind de foto verder mooi. Maar t is een beetje "al draagt een aap...".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wellicht is dat wel het hele concept van de shoot! Heel doordacht en diep enzo.
Dit is dan ook werk, en geen plezier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:26 schreef theunderdog het volgende:
Het is nu niet echt prettig om iemand helemaal geil te maken, maar hem dan niet op het toppunt laten komen.
Misschien, onder de fokkers ben ik sowieso een loser.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit klachten krijgen wil niet altijd iets zeggen. Ze kunnen ook gewoon hun lach moeten inhouden
Ben je prostituee?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:05 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dit is dan ook werk, en geen plezier..
Zou ie wel een slechte hoer zijn, als hij zijn klanten niet laat klaarkomenquote:
Maar dat is je E-penis he, da's iets anders dan je IRL-penis *aai over de bol*quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien, onder de fokkers ben ik sowieso een loser.
Geen 30 cm in erectie hier.
Keep 'm beggin' fo'mo'!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou ie wel een slechte hoer zijn, als hij zijn klanten niet laat klaarkomen
Tease and denial.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig maar !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is je E-penis he, da's iets anders dan je IRL-penis *aai over de bol*
Over mark gesproken (de jongen van de andere ballon foto): die zit op dit moment met z'n voeten in een bak vissenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:05 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dit is dan ook werk, en geen plezier..
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:10 schreef wonderer het volgende:
Ben je toch niet de underdogquote:
quote:
Wie van jullie gaat die rechter worden dan?quote:
Ik. Geen enkele moeite mee hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
Wie van jullie gaat die rechter worden dan?
Ik niet, dat heb ik al een keer gedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie van jullie gaat die rechter worden dan?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik. Geen enkele moeite mee hoor.
Fuck genderrollen..
Ja, had je toen echt een witte jurk en sluier en zo? Lijkt me echt zo niks voor jou eigenlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet, dat heb ik al een keer gedaan.
Nee, rooie gothicjurk. Maar wel een jurk, jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, had je toen echt een witte jurk en sluier en zo? Lijkt me echt zo niks voor jou eigenlijkIk had gedacht in stoer leer
Die zou ik ook geven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef LeBeau het volgende:
Als Dirkje een prostituee zou zijn dan zou ik toch wel een klaarkom-garantie verwachten.
Eddie Izzard zegt altijd "Ik draag geen vrouwenkleren, ik draag MIJN kleren.".quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]Lijkt me een super schattig gezicht.
“Girls can wear jeans and cut their hair short and wear shirts and boots because it's okay to be a boy; for girls it's like promotion. But for a boy to look like a girl is degrading, according to you, because secretly you believe that being a girl is degrading.”
― Ian McEwan, The Cement Garden
Edit: En nee, dus niet van madonna nee
Heb je die japanse show weleens gezien? Dan moet een homopornoacteur een hetero klaarpijpenquote:
Waaaaaaat?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:22 schreef wonderer het volgende:
Heb je die japanse show weleens gezien? Dan moet een homopornoacteur een hetero klaarpijpenAls het lukt, wint ie.
I ain't shitting you.quote:
Ja, ik heb het al.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:24 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het liever niet proberen op te zoeken op het werk maar misschien kun je het zelf vinden
Al IETS meer de andere richting op, maar tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, rooie gothicjurk. Maar wel een jurk, ja
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je die japanse show weleens gezien? Dan moet een homopornoacteur een hetero klaarpijpenAls het lukt, wint ie.
Mja, ik deed het meer voor Brad dan voor mezelfquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al IETS meer de andere richting op, maar toch
Sorry!!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef Dirk. het volgende:
Vet raar gezicht, 1 topic in mijn AT lijst..
Ik haal altijd mijn AT leeg, dan staan er maar 4 of 5 topics in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:40 schreef Dirk. het volgende:
Vet raar gezicht, 1 topic in mijn AT lijst..
Dat werkt alleen voor jezelf. Maar misschien maakt je dat niet uit, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:08 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik haal altijd mijn AT leeg, dan staan er maar 4 of 5 topics in.
Ja dat weet ik, ik zeg alleen maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor jezelf. Maar misschien maakt je dat niet uit, dat weet ik niet
Ok. Je zei 't ff, dan weet ik dat.quote:
Post even een stukje!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit m'n oude dagboek door te lezen... 2006(ik heb tot 1996 terug trouwens, maar niet online)
HI-LA-RISCH allemaal. Wat een drama's!
Ik ga over twee maanden vijf dagen schrijven in Frankrijk. Stuur die dagboeken even door, ajbquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit m'n oude dagboek door te lezen... 2006(ik heb tot 1996 terug trouwens, maar niet online)
HI-LA-RISCH allemaal. Wat een drama's!
Die had je toch, die oude?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga over twee maanden vijf dagen schrijven in Frankrijk. Stuur die dagboeken even door, ajb
Alleen voor jezelf, niet zodat anderen niet kunnen zien waar je in gepost hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Dirk. het volgende:
Je kan je AT leeghalen dus?
Hoe weten jullie dat allemaal zeg? Nerds..
Nee? Of bedoel je die scan?quote:
Heb jij een scan?quote:
Wij doen andere dingen in het weekend.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Dirk. het volgende:
Je kan je AT leeghalen dus?
Hoe weten jullie dat allemaal zeg? Nerds..
Oh, ja, die heb ik nog wel ergens ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij een scan?
Ik bediel die blog-link. Is nog steeds degene die ooit doorgegeven is door iemand aan een ex, zoals in je boek
Ik vond bv een stuk, incl SMS'jes, over de eerste jongen na mijn relatiebreukquote:
Dat spijt me!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wij doen andere dingen in het weekend.
Ja, alles van 1996 tot 2006 is handgeschreven. Misschien daar iets vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ja, die heb ik nog wel ergens ja.
Volgens mij heb ik ooit iets handgeschrevens van jou gezien. Een brief dan? Of zoiets.
Post history =/= mijn actieve topicsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen voor jezelf, niet zodat anderen niet kunnen zien waar je in gepost hebt.
Zou ook een handgeschreven brief kunnen zijn van een van je scharrels. Ik zal eens kijken thuis maar ik ben bang dat die in een mailarchief zitten waar ik niet bij kan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alles van 1996 tot 2006 is handgeschreven. Misschien daar iets vanZou kunnen.
Goed punt.quote:
O dan heb ik hem vast zelf ook wel ergensquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou ook een handgeschreven brief kunnen zijn van een van je scharrels. Ik zal eens kijken thuis maar ik ben bang dat die in een mailarchief zitten waar ik niet bij kan.
Jij bewaart ook alles, he?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan heb ik hem vast zelf ook wel ergens
Ik denk tquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bewaart ook alles, he?
Zou dat iets van Maagden zijn?
Ik ook. Ergens. In een doos waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, ik heb zelfs de liefdesbrieven van de basisschool nog![]()
Hoeveel vreemdgaande exen heb jij?quote:
Dan zou ik toch eens aan mezelf gaan twijfelen als gemeenschappelijk factor zijndequote:
Allemaal kan ook 1 zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens aan mezelf gaan twijfelen als gemeenschappelijk factor zijnde
True. Geloof t niet. Maar truequote:
Slecht genaaid?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aan al mijn exen zit een steekje los.
quote:Een mail van de ex....
"Hoi Stephan,
Ben echt super blij je gezien te hebben. Mijn gevoelens naar jou zijn oprecht en echt. ik wil je echt graag weer eems zien. het spijt me, van alle pijn die ik heb veroorzaakt. en ik hoop dat je me kunt vergeven! ik hoop je snel weer te zien. je hebt mijn nummer, en hoop dat je iets laat hore.
dikke kussen veel liefs
H
en hoop echt iets van je te horen"
Nee, ik heb je nummer NIET meer want dat heb ik gister in een dronken bui enorm dramatisch midden in de kroeg verscheurd en op de terugweg naar huis heb ik alle verdere nog bestaande en verlopen nummers van je uit m'n telefoon gewist.
.
PUNT.
O ja, die schuine spiegels toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Opa vertelde verleden jaar nog over de spiegels en doorkijkjes in de SoHo en waar ze voor bedoeld zijn. Knullo hing spreekwoordelijk aan mijn lippen.
Waar heeft hij je die pijn mee veroorzaakt? Z'n gebrekkige manier van schrijven?quote:
Ghehe, ja, ook datquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waar heeft hij je die pijn mee veroorzaakt? Z'n gebrekkige manier van schrijven?
Linksvoor en rechtsachter.quote:
Op dat moment is een stad als Eindhoven eigenlijk net een dorp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, ja, ook datEn vreemdgaan (OMG, SAJ! Ik ook!
). En dat dan de jongen met wie ie vreemdging een jaar later mijn collega werd. Mens het was net GTST!
Nou, de ex woonde in Belgie en de andere in Tilburg. Het werk was in Veldhoven. Weinig Eindhovens aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Op dat moment is een stad als Eindhoven eigenlijk net een dorp.
Op dat moment is het Brabantse taalgebied net een dorp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de ex woonde in Belgie en de andere in Tilburg. Het werk was in Veldhoven. Weinig Eindhovens aan
Zelfs Amsterdam is op homovlak een dorp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gadver...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef LeBeau het volgende:
Ons zusterbedrijf (ze zitten ook in dit pand) is een online sexshop. Eerder vandaag kreeg de jongen van de klantenservice een product terug wat niet goed zou zijn, maar waar het zaad praktisch uit liep.![]()
LEUGENS, HET WERKTE DUS WEL GEWOON.
Het overkomt je?quote:
Ze komen over hem?quote:
Dat was de bedoeling jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik ben visueel ingesteld en heb hier direct een beeld bij.
Feit.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs Amsterdam is op homovlak een dorp.
Ik date ze niet, zei ik. Andere dingen heb ik t niet overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |