De grootst geflopte musical ooit, in Nederland?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Iiiiinspiratie, adem van de geeeeeest
Inspiiiiraaaatie, maar wij, wij zijn t steeds geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest!
Is dat van een musical?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Dirk het volgende:
[..]
De grootst geflopte musical ooit, in Nederland?.
Ik vond 'm wel mooi.
Van Joe, ja. Met Stanley en Vera.quote:
Ik had een broodje unoxquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:07 schreef Renesite het volgende:
Net even bij de Hema in de zon gezeten. Broodje rookworst
O, ik ken t alleen als Mathilde Santing liedjequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van Joe, ja. Met Stanley en Vera.
Met broodje unox sausquote:
Mathilde speelde ook in die musical, en zij zong het ook. Maar het is daarnaast ook als single verschenen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ken t alleen als Mathilde Santing liedje
Precies. Nu is t geen echte man.quote:
Lichaamstemperatuur is +-36 graden, dus dat is best logisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:10 schreef Renesite het volgende:
Het is gewoon een warm windje! Wauw...
Waarom?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat een gladjanus zeg
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.quote:
Oh tja, dat gevoel heb ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.
Ik vind hem lekkerrrrquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh tja, dat gevoel heb ik niet
valt toch wel mee ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Wat een gladjanus zeg
ben ik een slechte homo als ik deze niet herken ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:23 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nee,zijn persoonlijkheid. Hij acteert , zelfs als hij niet hoeft te acteren op tv.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Stroekie het volgende:
En oh wat een drama Paul heeft met zijn eigen groepering de kiesdrempel niet gehaald
de rest hung vechtend ten onder ! LPF all over again. Pim moet zich toch rot lachen daarboven op zijn roze wolkquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen De Mos /ouderenpartij heeft als afsplitsing van de PVV stemmen gehaald. 3 zetels nog wel... Maar dat maakt de PVV mooi niet de grootste en mijn partij wel
goed bezig. "like"quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Dirk het volgende:
Groot nieuws! De directie is blij met de foto's.. Drie concepten moeten alsnog opnieuw gefotografeerd worden, maar in de basis is 't goed. Wooooooooo, barride!
.
Leef je nog?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef Dirk het volgende:
En ander binnenlands nieuws! Ik moet zo in [het appartement] op de Kinkerstraat zijn en ik wilde eerst in de buurt iets eten met Pieter. Er zitten echter alleen maar kleine Etiopische eethuisjes enzo. Er was wel 1 mooi/hip restaurant; Marokkaans.
Dus daar zitten we nu als enige Nederlanders, tussen de sexy mocrootjes te wachten op onze hap. Saillant detail: ik heb een knalrood t-shirt aan waar in k.o.e.i.e.n.l.e.t.t.e.r.s. op staat: "SOME PEOPLE ARE GAY. GET USED TO IT.".
Wat is dat voor appartement dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef Dirk het volgende:
En ander binnenlands nieuws! Ik moet zo in [het appartement] op de Kinkerstraat zijn en ik wilde eerst in de buurt iets eten met Pieter. Er zitten echter alleen maar kleine Etiopische eethuisjes enzo. Er was wel 1 mooi/hip restaurant; Marokkaans.
Dus daar zitten we nu als enige Nederlanders, tussen de sexy mocrootjes te wachten op onze hap. Saillant detail: ik heb een knalrood t-shirt aan waar in k.o.e.i.e.n.l.e.t.t.e.r.s. op staat: "SOME PEOPLE ARE GAY. GET USED TO IT.".
Ik heb de prono hier op fok alleen helemaal voor het programma begon ingevuld, verder niet meer. Had ik de mol, winnaar én verliezer gewoon goed.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de prono hier op fok alleen helemaal voor het programma begon ingevuld, verder niet meer. Had ik de mol, winnaar én verliezer gewoon goed.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |