Waarom zou ik jouw willen raken ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef Copycat het volgende:
En als ik aan één woord een tyfushekel heb, dan is het wel seksen. Of sexen, maar dat is om mij te raken. Suf, passieloos non-woord. We zijn geen kuikens.
Zie je!quote:
Tis je eigen interpretatie die je eraan geeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Seksen (of sexen) klinkt als een verplicht nummertje met een bejaarde (waarschijnlijk rijk).
Ik word er niet warm van iig....
Ben je meteen van je fiets-autodilemma afquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, god.... kleren kopen, waar zou ik het geld vandaan hebben??
Bijna eind van de maand, maar nog niet genoeg eind van de maand voor een nieuwe paycheck, kinderbijslag komt pas over 2 weken.... OMGWTFBBQ....
Van die interessante xhamster docu's?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik ga met de ipad maar weer wat docu's kijken
[...]
I see what you are doing here ...quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, god.... kleren kopen, waar zou ik het geld vandaan hebben??
Bijna eind van de maand, maar nog niet genoeg eind van de maand voor een nieuwe paycheck, kinderbijslag komt pas over 2 weken.... OMGWTFBBQ....
haha nee, had vroeger een tv op de slaapkamer maar sinds de uitvinding van de ipad kan ik nu kijken wat ik wil en aangezien ik graag inslaap val met een docu (weet niet waarom) kan ik nu ipv de steeds slechtere docu's op tv er zelf een kiezen. Nooit gelukt om langer dan 20min te kijken want dan ben ik wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die interessante xhamster docu's?
Jij roept al een paar keer dat ik iets gedaan zou hebben dat aangiftewaardig is, eerst beweerde je als Zouzou dat ik een zieke vrouw lastig gevallen zou hebben, en nu impliceer je dat in feite weer, want je hebt het over aangifte doen, politie Emmen (dat had er toen ook al mee te maken), en je zit weer te blaten over mijn zogenaamde gegevens die je zou hebben maar wegens de privacy niet wilt melden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Paule33 het volgende:
Leandra,mischien zit de tijd zo vast in..dat kan,ik moed het aan een mod vragen..ik kan ook een nieuwe wachtwoord aanvragen...maar ik wil het niet zo graag doen..ik wil je bewijzen dat jij bent fout met de account...echt..ik lieg nooit..waarom zal ik het doen...niemand die mij kent..was over Badr Hari dat mensen tegen mij waren..dat mag ook..maar jij komt hier ook door met je haat tegen mij..jij ken mij niet ook..lachen en genieten beter dan haten iemand die jij niet ken.
mja ben geen talent in de taal en gelukkig hoeft dat ook niet, mensen begrijpen me meestal prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je!
Omdat je er grof voor betaald wordt, natuurlijk!
Nee, ik moet echt een paar broeken hebben, en echt moeten, ik ga niet voor m'n lol winkelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
I see what you are doing here ...
Of je gaat tot half twaalf lekker van de lentezon genieten.
Ik heb besloten vandaag een weekenddag te nemen en van zaterdag een werkdag te maken.
Als je weet wat je wilt, dan moet het wel lukken in dat korte tijdsbestek. Gewoon op de fiets, heerlijk fietsweer, ook tegen de klippen op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik moet echt een paar broeken hebben, en echt moeten, ik ga niet voor m'n lol winkelen.
Mieke..nee Leandra dat over iemand anders..quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij roept al een paar keer dat ik iets gedaan zou hebben dat aangiftewaardig is, eerst beweerde je als Zouzou dat ik een zieke vrouw lastig gevallen zou hebben, en nu impliceer je dat in feite weer, want je hebt het over aangifte doen, politie Emmen (dat had er toen ook al mee te maken), en je zit weer te blaten over mijn zogenaamde gegevens die je zou hebben maar wegens de privacy niet wilt melden.
Vorige keer had je het over een Mieke ofzo, zo heet ik niet, zo word ik nooit genoemd.
Tendu noemt zich overigens wel Mieke, dus je geloofwaardigheid qua goedhartig en zieke mensen een pleziertje willen doen wordt er niet beter op op het moment dat ik jou aan Tendu kan koppelen.
Of je denkt dat ik die persoon wel ben, en dan heb je het fout, maar dan waren je excuses vorige keer ook een leugen, of je weet dat ik die persoon niet ben en dan ben je mij dus gewoon aan het treiteren met je valse beschuldigingen.
Maar ga niet zitten janken dat ik je originele nickname gebruik terwijl jij het geen enkel probleem vindt leugens over mij te verspreiden.
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, en ik ben niet de enige Leandra op internet.
Je kan geen aangifte doen omdat iemand je bakwijf noemt, welkom op het internet. Negeren is meestal de beste optie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Mieke..nee Leandra dat over iemand anders..
en dat is nu bijna 2 jaar en jij blijft door...aangift is over viezewijf,bakwijf....etc...ik heb het alles gecopieerd..
en ja voor dat zegen ze kunnen niks tegen doen...daarom doe ik ook niks..
dat is over me schelden...ja ik kan niks tegen doen...
Ik zoek echt niemand..ik ben nu bijna 2 jaar gepest..en ik hou altijd mijn mond..quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen omdat iemand je bakwijf noemt, welkom op het internet. Negeren is meestal de beste optie.
Laat het los, waarom zoeken jullie elkaar op als je elkaar niet ligt.
hahaha dat is ook raar..ik was manden niet in zouzou account..en staat op dat ik was 4 uren geleden???quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef Jian het volgende:
Kom je na jaren weer eens op Fok kijken kom je tot de ontdekking dat ze gewoon onder je naam zitten te posten terwijl je daar zelf niks van af weet. Yvonne ....
hahaha ik vind haar leuk..goed hart...hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Copycat het volgende:
Wie is Tendu nu weer?
Echt, er gaat zoveel langs me heen dat ik me bijna Billy wil gaan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |