Waarom zou ik jouw willen raken ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:28 schreef Copycat het volgende:
En als ik aan één woord een tyfushekel heb, dan is het wel seksen. Of sexen, maar dat is om mij te raken. Suf, passieloos non-woord. We zijn geen kuikens.
Zie je!quote:
Tis je eigen interpretatie die je eraan geeft.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:31 schreef Leandra het volgende:
Seksen (of sexen) klinkt als een verplicht nummertje met een bejaarde (waarschijnlijk rijk).
Ik word er niet warm van iig....
Ben je meteen van je fiets-autodilemma afquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, god.... kleren kopen, waar zou ik het geld vandaan hebben??
Bijna eind van de maand, maar nog niet genoeg eind van de maand voor een nieuwe paycheck, kinderbijslag komt pas over 2 weken.... OMGWTFBBQ....
Van die interessante xhamster docu's?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik ga met de ipad maar weer wat docu's kijken
[...]
I see what you are doing here ...quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, god.... kleren kopen, waar zou ik het geld vandaan hebben??
Bijna eind van de maand, maar nog niet genoeg eind van de maand voor een nieuwe paycheck, kinderbijslag komt pas over 2 weken.... OMGWTFBBQ....
haha nee, had vroeger een tv op de slaapkamer maar sinds de uitvinding van de ipad kan ik nu kijken wat ik wil en aangezien ik graag inslaap val met een docu (weet niet waarom) kan ik nu ipv de steeds slechtere docu's op tv er zelf een kiezen. Nooit gelukt om langer dan 20min te kijken want dan ben ik wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die interessante xhamster docu's?
Jij roept al een paar keer dat ik iets gedaan zou hebben dat aangiftewaardig is, eerst beweerde je als Zouzou dat ik een zieke vrouw lastig gevallen zou hebben, en nu impliceer je dat in feite weer, want je hebt het over aangifte doen, politie Emmen (dat had er toen ook al mee te maken), en je zit weer te blaten over mijn zogenaamde gegevens die je zou hebben maar wegens de privacy niet wilt melden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:35 schreef Paule33 het volgende:
Leandra,mischien zit de tijd zo vast in..dat kan,ik moed het aan een mod vragen..ik kan ook een nieuwe wachtwoord aanvragen...maar ik wil het niet zo graag doen..ik wil je bewijzen dat jij bent fout met de account...echt..ik lieg nooit..waarom zal ik het doen...niemand die mij kent..was over Badr Hari dat mensen tegen mij waren..dat mag ook..maar jij komt hier ook door met je haat tegen mij..jij ken mij niet ook..lachen en genieten beter dan haten iemand die jij niet ken.
mja ben geen talent in de taal en gelukkig hoeft dat ook niet, mensen begrijpen me meestal prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je!
Omdat je er grof voor betaald wordt, natuurlijk!
Nee, ik moet echt een paar broeken hebben, en echt moeten, ik ga niet voor m'n lol winkelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
I see what you are doing here ...
Of je gaat tot half twaalf lekker van de lentezon genieten.
Ik heb besloten vandaag een weekenddag te nemen en van zaterdag een werkdag te maken.
Als je weet wat je wilt, dan moet het wel lukken in dat korte tijdsbestek. Gewoon op de fiets, heerlijk fietsweer, ook tegen de klippen op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:42 schreef Leandra het volgende:
Nee, ik moet echt een paar broeken hebben, en echt moeten, ik ga niet voor m'n lol winkelen.
Mieke..nee Leandra dat over iemand anders..quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij roept al een paar keer dat ik iets gedaan zou hebben dat aangiftewaardig is, eerst beweerde je als Zouzou dat ik een zieke vrouw lastig gevallen zou hebben, en nu impliceer je dat in feite weer, want je hebt het over aangifte doen, politie Emmen (dat had er toen ook al mee te maken), en je zit weer te blaten over mijn zogenaamde gegevens die je zou hebben maar wegens de privacy niet wilt melden.
Vorige keer had je het over een Mieke ofzo, zo heet ik niet, zo word ik nooit genoemd.
Tendu noemt zich overigens wel Mieke, dus je geloofwaardigheid qua goedhartig en zieke mensen een pleziertje willen doen wordt er niet beter op op het moment dat ik jou aan Tendu kan koppelen.
Of je denkt dat ik die persoon wel ben, en dan heb je het fout, maar dan waren je excuses vorige keer ook een leugen, of je weet dat ik die persoon niet ben en dan ben je mij dus gewoon aan het treiteren met je valse beschuldigingen.
Maar ga niet zitten janken dat ik je originele nickname gebruik terwijl jij het geen enkel probleem vindt leugens over mij te verspreiden.
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, en ik ben niet de enige Leandra op internet.
Je kan geen aangifte doen omdat iemand je bakwijf noemt, welkom op het internet. Negeren is meestal de beste optie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:48 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Mieke..nee Leandra dat over iemand anders..
en dat is nu bijna 2 jaar en jij blijft door...aangift is over viezewijf,bakwijf....etc...ik heb het alles gecopieerd..
en ja voor dat zegen ze kunnen niks tegen doen...daarom doe ik ook niks..
dat is over me schelden...ja ik kan niks tegen doen...
Ik zoek echt niemand..ik ben nu bijna 2 jaar gepest..en ik hou altijd mijn mond..quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen omdat iemand je bakwijf noemt, welkom op het internet. Negeren is meestal de beste optie.
Laat het los, waarom zoeken jullie elkaar op als je elkaar niet ligt.
hahaha dat is ook raar..ik was manden niet in zouzou account..en staat op dat ik was 4 uren geleden???quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:51 schreef Jian het volgende:
Kom je na jaren weer eens op Fok kijken kom je tot de ontdekking dat ze gewoon onder je naam zitten te posten terwijl je daar zelf niks van af weet. Yvonne ....
hahaha ik vind haar leuk..goed hart...hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Copycat het volgende:
Wie is Tendu nu weer?
Echt, er gaat zoveel langs me heen dat ik me bijna Billy wil gaan noemen.
Bij jou ook alquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:57 schreef Paule33 het volgende:
[..]
hahaha dat is ook raar..ik was manden niet in zouzou account..en staat op dat ik was 4 uren geleden???
Sorry, bonjour Jian..
Elke ruzie (en zeker via internet omdat iedereen de tekst anders interpreteert dan schrijver bedoeld) heeft geen winnaar, allebei de kanten willen hun gelijk halen en of het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:55 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik zoek echt niemand..ik ben nu bijna 2 jaar gepest..en ik hou altijd mijn mond..
ja ik heb het negereerd..maar ze ga door en door en nu komt ze met mijn oude account waar ik ben maanden niet gewest..raar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
Jian, Jian, Jian! Doe eens juichen voor me?
Eerst een rondje rustig, niet geklokt, toen een rondje 8:06 en toen een rondje 7:42. Ik vloog voor mijn gevoel.!! (en dat is best eng, want hoewel rustig in vergelijking met de rest van de dag loopt, fietst en sport er toch al aardig wat volk.)
Juich, juich, en in het 2e rondje een verbetering van je tijd ook nog ...... maar we moeten natuurlijk wel realistisch blijven hè, 7 minuten en 42 seconden over een rondje van 400 meter is natuurlijk nog niet echt een toptijd hè, daar kan nog wel wat af .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, my badquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, dan is het wel handig te weten wat een rondje is natuurlijk. 2,2.
2,2! Ik probeer uit te rekenen wat dat per uur is, niet dat ik dat een uur volhoudt uiteraard. Klopt 17,7?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Juich, juich, en in het 2e rondje een verbetering van je tijd ook nog ...... maar we moeten natuurlijk wel realistisch blijven hè, 7 minuten en 42 seconden over een rondje van 400 meter is natuurlijk nog niet echt een toptijd hè, daar kan nog wel wat af .......
17,1 volgens mij (snelheid laatste rondje), maar jij mag smokkelenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
2,2! Ik probeer uit te rekenen wat dat per uur is, niet dat ik dat een uur volhoudt uiteraard. Klopt 17,7?
En ik ben pas net weer begonnen.
Oh. Nou ik vind 17,1 ook goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef Jian het volgende:
[..]
17,1 volgens mij (snelheid laatste rondje), maar jij mag smokkelen
http://www.werkijs.nl/snelheid.htmlquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En toch kom ik op 17,7 maar dan reken ik vast op een verkeerde manier. 2,2/7.42*60?
Voor het geval je wilt weten waar je rekensom niet meer klopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
En toch kom ik op 17,7 maar dan reken ik vast op een verkeerde manier. 2,2/7.42*60?
Ik wil dat manipulatieve leugenachtige kreng niet eens in een straal van 100 meter hebben....quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Jian het volgende:
Misschien moeten Leandra en Paule33 gewoon eens samen koffie gaan drinken en het uitpraten, dat ruziegedoe is nergens goed voor. Het is maar een suggestie natuurlijk, maar ik denk wel een hele goede
hahaha zo herkenbaar ookquote:
Grappig en inderdaad zo herkenbaarquote:
2,2 km in 7.42 minuten lopen lijkt me wat snel, tenzij Liesje volgende maand een super tijd tijdens de marathon van Rotterdam neer wilt zettenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Voor het geval je wilt weten waar je rekensom niet meer klopt.
2200/ (7*60 + 42,6)= 4,7557......... m/s
Van km, maak je eerst meters en van de tijd maak je eerst sec.
Aantal meters delen door het aantal sec.
Dan 4,7557............m/s x 3,6 heb je 17,1 km/uur.
Petje af voor alle hardlopers.
Is ook sneu. Maar voor zo'n beestje kun je weinig doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:30 schreef Copycat het volgende:
Er lag een halfdode merel in het achterpad. Dierenbescherming gebeld en heb 'm op hun aanraden nu in een doosje in mijn schuur gelegd. Maar weinig kans dat-ie het haalt. En dat vind ik dan ook echt verdrietig.
Ik heb 'm zachtjes geaaid en liefjes toegesproken. Zodat-ie weet dat er iemand is, in his hour of need.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:33 schreef Disana het volgende:
Is ook sneu. Maar voor zo'n beestje kun je weinig doen.
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2,2 km in 7.42 minuten lopen lijkt me wat snel, tenzij Liesje volgende maand een super tijd tijdens de marathon van Rotterdam neer wilt zetten![]()
Is het op skeelers Lies?
Ik ging net nog even kijken ... Merel is morte.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:37 schreef Leandra het volgende:
Heb je misschien nog wat broodkruimels ofzo die je bij hem in de doos kunt leggen?
Volgens mij mag dat niet officieel. Niet dat iemand er een probleem van zal maken hoor. Begraven anders?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ging net nog even kijken ... Merel is morte.
Waarschijnlijk waren zijn reacties op mijn aanrakingen geen tekens van levenslust maar de laatste stuiptrekkingen.
In een zakje doen en de kliko in?
Begraven in de tuin?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren zijn reacties op mijn aanrakingen geen tekens van levenslust maar de laatste stuiptrekkingen.
60Km per uur is krankzinnig, als je dan over een stokje ofzo rijdt kan je je nek wel breken. Tuurlijk kan dat ook bij 10 Km per uur maar toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:37 schreef Jian het volgende:
[..]
http://www.werkijs.nl/snelheid.html
Je ging in elk geval gewoon heel hard, wist je trouwens dat ze in de criteriums snelheden halen van boven de 60 km per uur en bij de marathon rijden ze gemiddeld boven de 40 per uur
Heb je wel een mooi gedicht aan zijn grafje voorgedragen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef Copycat het volgende:
Zo. Begraven. Ga ik er nu een paar meter vanaf liggen, maar dan boven de grond in de hangmat.
RIP aan de nabestaanden.
En er een beschilderde steen opgelegd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je wel een mooi gedicht aan zijn grafje voorgedragen?
Mooi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Disana het volgende:
een vogel
een vogel voelde zich gevangen
maar zat niet tussen ijzeren stangen
het vals gevoel zat in zijn hoofd
was door zijn angst danig verdoofd
daar kwam een blije bij voorbij
zei zeg bang beest je bent toch vrij
sla maar je mooie vleugels uit
en maak je eigenwijs geluid
de vogel deed wat bij hem zei
hij werd na deze aktie blij
bedankte 't zoembeest voor zijn raad
zweeft nu gezwind door elke straat
http://www.gedichten-freaks.nl/818636/
Be carefull what you wish forquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, daar heb je het, waarom zit je dan de hele tijd tegen mij aan te huilen? Go get them tiger!
Ik lees alleen de getallen en ga daar mee aan de slagquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2,2 km in 7.42 minuten lopen lijkt me wat snel, tenzij Liesje volgende maand een super tijd tijdens de marathon van Rotterdam neer wilt zetten![]()
Is het op skeelers Lies?
Je had het inderdaad duidelijk uigelegdquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik lees alleen de getallen en ga daar mee aan de slag
En petje af voor de skeelers, ik kom niet verder dan wandelen met de hond.
Het was een goede vogel, RIP voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och, altruïstische superheld..... wellicht is het wat om je UI te veranderen in onderstaande en jezelf voortaan Kierewiet te noemen, dan zijn mensen waarschijnlijk veel eerder geneigd om wat meewarig om je te glimlachen i.p.v. je een "achterlijke psychisch gestoorde" te noemen. Scheelt toch weer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef PC eend het volgende:
En dat ik dan als achterlijke psychisch gestoorde word weggezet die moet oprotten, ach... het is maar goed dat ik een altruistische superheld ben
Ik doe nooit meer een lijmpogingquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil dat manipulatieve leugenachtige kreng niet eens in een straal van 100 meter hebben....
Als het om een willekeurige andere user ging had ik je poging gewaardeerdquote:
Je ziet hele vreemde spoken, maar in jouw beleving zijn ze vast en zeker echter dan echt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef PC eend het volgende:
Ik was hier omdat ik een rel zag beginnen en ik had wel een vermoeden waar het vandaan kwam, ik denk ik ga de vinger aan de pols houden en misschien kan ik wat bliksem afleiden....
Dat laatste is wel weer aardig gelukt moet ik zeggen![]()
Dank je wel. Zeer sympathiek van je. Het verdriet zal wel slijten, maar dat heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gecondoleerd met het grote verlies Copycat! Sterkte!
Ach.. probeer te relativeren. Kijk naar sommige idioten in Utopia en je voelt je al snel wat beterquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je wel. Zeer sympathiek van je. Het verdriet zal wel slijten, maar dat heeft tijd nodig.
Het is ook te bizar om te bevatten, ik kan het zelf ook nog steeds niet gelovenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet hele vreemde spoken, maar in jouw beleving zijn ze vast en zeker echter dan echt.
Maar Paule liegt dus als ze zegt dat ze niemand pestgeld betaalt?
Ondertussen weet ik alles van het ziektebeeld van mijn buurman, van de incompetente artsen, van de fratsen van de feeks die zijn schoondochter is en van zijn voorliefde voor glow in the dark-puzzels.
Ik moest hardop lachen. Ik wil ook weerquote:
Is dat zo? een dooie vogel niet wegpleurenquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet officieel. Niet dat iemand er een probleem van zal maken hoor. Begraven anders?
Een beetje repsect voor Marco de Merel, ja!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:07 schreef Soury het volgende:
Is dat zo? een dooie vogel niet wegpleuren
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje repsect voor Marco de Merel, ja!
De stille tocht tijden hoor ik nog wel, oh en West wing is verslavend. Ik zit al op Serie twee nu. Nog zes te gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje repsect voor Marco de Merel, ja!
Haha, jij je helemaal redder in nood wanen, geef je hem gewoon letterlijk het laatste zetje. Het schuldgevoel moet enorm zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb er ooit één vermoord. Die zat achter de verwarming omdat de kat er achterna zat. Ik heb het gered en uit het raam gegooid FREEDOM maar ja die ging als een baksteen naar beneden.
Ja de kat had het waarschijnlijk al te pakken gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha, jij je helemaal redder in nood wanen, geef je hem gewoon letterlijk het laatste zetje. Het schuldgevoel moet enorm zijn.
Ik ga zo een Facebook rememberance-pagina maken en daarop komt datum en tijd van de stille tocht.
Opdat wij nooit vergeten!
Ja maar mijn gezichquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Copycat het volgende:
Ik DM je wel! Kunnen we in gedachten ook jouw vogeltje gedenken.
Opeens moet ik denken aan een anekdote met mijn opa. Zaten samen naar een of ander kostuumdrama te kijken, kan goed North and South geweest zijn. Valt/springt er een dame van het balkon. Een andere dame probeerde haar tegen te houden, maar werd in de val meegesleurd.
Opa: 'Die gaat er achteraan om haar op te vangen.'
Volgende shot zie je twee dode dames op de grond liggen.
Opa: 'Oh, is ze net te laat.'
Met een uitgestreken gezicht. Ik lag in een deuk. Mooie man was het.
Misschien had je erbij moeten zijn.
Ja maar mijn gezicht was net als dat vogeltjequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Copycat het volgende:
Ik DM je wel! Kunnen we in gedachten ook jouw vogeltje gedenken.
Opeens moet ik denken aan een anekdote met mijn opa. Zaten samen naar een of ander kostuumdrama te kijken, kan goed North and South geweest zijn. Valt/springt er een dame van het balkon. Een andere dame probeerde haar tegen te houden, maar werd in de val meegesleurd.
Opa: 'Die gaat er achteraan om haar op te vangen.'
Volgende shot zie je twee dode dames op de grond liggen.
Opa: 'Oh, is ze net te laat.'
Met een uitgestreken gezicht. Ik lag in een deuk. Mooie man was het.
Misschien had je erbij moeten zijn.
Oi, Kierewiet was altijd mijn favoriete stamgast, niets meewarigs aan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, altruïstische superheld..... wellicht is het wat om je UI te veranderen in onderstaande en jezelf voortaan Kierewiet te noemen, dan zijn mensen waarschijnlijk veel eerder geneigd om wat meewarig om je te glimlachen i.p.v. je een "achterlijke psychisch gestoorde" te noemen. Scheelt toch weer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]Ik heb er ooit één vermoord. Die zat achter de verwarming omdat de kat er achterna zat. Ik heb het gered en uit het raam gegooid FREEDOM maar ja die ging als een baksteen naar beneden.
Je bent wat vroeg, volgens mij is het de bedoeling dat iedereen zondag om 19.00 uur een waxinelichtje laat branden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef mootie het volgende:
Ik brand een kaarsje voor Marco.
Sterkte Cc.
Eenden zijn geen hoogvliegers helaasquote:
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Eenden zijn geen hoogvliegers helaas
Flauw grapje van mijquote:
Zelfs danquote:
Doen we hier ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:05 schreef GekkePoes het volgende:
Ze gebruiken de eerste rang bankjes als tafeltjes
Het moet niet gekker worden, vindt Vannas het goed?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:05 schreef GekkePoes het volgende:
Ze gebruiken de eerste rang bankjes als tafeltjes
Jimmy maakt het stevigerquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, vindt Vannas het goed?
Leuk is anders, maar wel interessant. Ik vind het wel mooi om toe zien hoe sommige users er op hun manier in kunnen duiken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
Het zou wel Topicreeks: Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |