SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Same here..29 stuksquote:
en 6 op mijn tradepile die kapot zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
IF Buffon nu al 79k....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen met een Serie A team met IF spelers wil vast die enige IF keeper er ook in hebben. Ik zet een tientje in op meer dan 100K.
[ Bericht 93% gewijzigd door Tobi-wan op 20-03-2014 02:18:46 ]![]()
quote:Enorm goed TOTW + die 5k packs waren een soort van driedubbele happy hourquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Veel ligt er aan hoe scheutig EA is met happy hours.
En welke andere spelers er in de packs zitten (Messi oa zal wel garant staan voor veel geopende packs).![]()
![]()
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik bak er echt niks van vandaag, alles zit tegen en valt verkeerd. Dan pak ik eindelijk een echt lekkere overwinning na verlenging waar ik wat voldoening uit haal, flikkeren ze me van de server af na het laatste fluitje..Tragisch panisch hoerenspel is dit..echt ongekend. Nu slapen
Zo herkenbaar. Ik gooi nooit met mijn controller, maar als dit soort dingen mij overkomen moet ik me vaak toch even inhouden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packsquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
The fuck...en dan nog denken dat ze mensen blij gaan maken met van die debiele daily gifts![]()
![]()
Of gewoon niks. Dit voelt aan als eerst 100 euro cadeau krijgen, en daarna doen ze - als klap op de vuurpijl - nog 15 cent erbijquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Inderdaad, doe maar gewoon nog een serie van die rare gold packs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:48 schreef FCsuarez het volgende:
laagste BIN koscielny zit vandaag alweer op 70K(nu dilemma verkopen of toch houden)
verder nog flink wat consumables binnen geharkt. (en natuurlijk die 3 bronze kaarten uit het giftpack)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken. Vind Koscielny en Buffon kopen eigenlijk wel een gokje waard nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tsja...volgens mij hangt dat volledig af van de vraag of EA nog gaat stunten met packs.quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister gekocht voor 60K nadat hij een dal had van 57.5K ben alleen bang dat hij eind van de week weer gaat dalen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dacht gister een goede koop gedaan te hebben met 1K boven de IFquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast heeft echt goede stats, en dat voor 12k
Maar hij is dus 15-16k op de Xbox, dus mensen met de IF moeten zich even realiseren dat ze er nooit vanaf gaan komen en die discarden, zodat de SIF nog iets kan dalen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |