het is een fantastische "brand" dus ik vind dat Sony hier de boot heeft laten liggen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zullen vast wel meer kindertjes zijn die niet weten wat een walkman is
Die wil ik ooit nog hebben, als accessoire. Vroeger moest je een papegaai op je schouder als piraat maar nu kan je met zo'n moderne ook behoorlijk mensen afschrikken. Maar om ontopic te blijven, het is triest ja. Of triest, wellicht een kwestie van tijd voor ze oude videoclips kijken, films zien of boeken lezen zodat de beeldvorming vanzelf tot stand komt.quote:
maar vroeger noemde je ook alles wat niet van sony was een walkman. Die slag hebben ze duidelijk verloren!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:
De merknaam Walkman gebruikt Sony nog steeds hoor.
sony houd zich ook niet met boten bezig, dat doet yamahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
het is een fantastische "brand" dus ik vind dat Sony hier de boot heeft laten liggen!
Bullshit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
maar vroeger noemde je ook alles wat niet van sony was een walkman. Die slag hebben ze duidelijk verloren!
Sony heeft het nog wel geprobeerd om het nieuw leven in te blazen, niet heel succesvolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bullshit.
Alleen de portable cassette speler noemde iedereen walkman. De cd speler discman en de mp3 speler mp3 speler. Ik ben 30 en heb ze alle drie voluit meegemaakt maar zou je in de situatie beschreven in de OP ook aangekeken hebben alsof je een seniele opa bent.
Ja, die boot hebben ze laten liggenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
het is een fantastische "brand" dus ik vind dat Sony hier de boot heeft laten liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |