Helaas TS, je vriendin is toe aan een nieuwe cock, jij zit daar alleen maar in de weg. Jouw vrienden zullen haar wel luisterende oor bieden en je weet wat ze zeggen hé..quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Beste,
Heb al een aantal dagen ruzie met mijn vriendin, voor een hele simpele en domme reden. Mijn vriendin heeft met twee vrienden van haar afgesproken (die ze al kende voor mij), mannelijke, om samen te gaan stappen met mij erbij. Ik heb gezegd dat ik daar geen interesse in heb, en sindsdien ben ik een klootzak.
Nu hebben die twee gasten haar tijden links laten liggen en sinds kort zijn ze weer in haar leven. Ik moet ze niet, en dat weet ze ook.
Wat is nou het slimste om te doen? Ik dacht dat ik deze basisschool onzin voorbij was...
Ze mag alleen om gaan met mensen die jij wel kan waarderen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik moet ze niet, en dat weet ze ook.
vervelend dat je leven zo is gelopen zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Helaas TS, je vriendin is toe aan een nieuwe cock, jij zit daar alleen maar in de weg. Jouw vrienden zullen haar wel luisterende oor bieden en je weet wat ze zeggen hé..
Shoulder to cry on becomes dick to ride on.
succes
gruwelijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Mijn vriendin heeft met twee vrienden van haar afgesproken (die ze al kende voor mij), mannelijke, om samen te gaan stappen met mij erbij.
misschien zijn die gasten een koppel homo's. dan is het wel lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Wat is nou het slimste om te doen? Ik dacht dat ik deze basisschool onzin voorbij was...
ze rekent erop dat je weigert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
samen te gaan stappen met mij erbij.
Ja echt hèquote:
Hij zegt toch niet dat ze er niet mee om mag gaan, hij geeft alleen aan dat hij er zelf niet bij hoeft te zijn, dat snap ik volkomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ze mag alleen om gaan met mensen die jij wel kan waarderen?
Zijn die gasten haar "exen"quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Ratsnest89 het volgende:
Nu hebben die twee gasten haar tijden links laten liggen en sinds kort zijn ze weer in haar leven. Ik moet ze niet, en dat weet ze ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |