Wist je dat ik deze hattrick had voorspeld?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
en wie heeft er allemaal ingezet op de wedstrijden vanavond?
srs hoeveel heb je gewonnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist je dat ik deze hattrick had voorspeld?
Poe nou, ik zou natuurlijk niet heel veel moeite hebben met een mooie foto van je piemel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, je mag er gerust wat voor terug eisen.
Zo lang je maar een redelijke eis hebt.
alors hier?quote:
Ongetwijfeld.quote:
Jesse Klaver was op tv.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poe nou, ik zou natuurlijk niet heel veel moeite hebben met een mooie foto van je piemel.
RIPquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:15 schreef Mansjester het volgende:
Al die gifjes in het vorige deel zijn verwijderd
Dad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dombo I'd like to fuck?
Dan zou je mij doen
Beetje stelen, beeje zuipnquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja moet je anders ? alles is toch al kapot
Ben jij de enige rijke student van Nederland ja?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog een sugardaddy zoekt wil ik die rol wel op mij nemen.
Voor een ander beleid, het is geen 1940quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we nou maar niet probleemwijken doen.
Ik krijg financiële bijdrages van Danny voor al mijn leuke posts, dus ik ben al lang binnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ben jij de enige rijke student van Nederland ja?
Het wordt inderdaad een beetje sneuquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we nou maar niet probleemwijken doen.
Gelukkig niet nee. Snorrenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:18 schreef TLC het volgende:
Vroeger had je -tig voetballers met snor, nu zie je ze zelden meer
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. SnorrenSnorren zonder baard
_____________!
Haten op deze baas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
_____________!
Ik heb nog nooit een snor met een baard gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
_____________!
Ik vind het niet kunnen dat je foto's van littlerabbit online zet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haten op deze baas.![]()
![]()
[ afbeelding ]
I will survive heeyheyquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:21 schreef Grifte het volgende:
Ik hoor het melodietje van de Hermes House Band
Littlerabbit heeft een veel mooiere trui.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je foto's van littlerabbit online zet.
take me homequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ouwe rakker, het publiek zong net 'cuntry roods'
xDquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je foto's van littlerabbit online zet.
west vaginaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
take me home
to the place i beloooooong
Dat nummer is volgens mij van Lee Towers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee ouwe rakker, het publiek zong net 'cuntry roods'
Is dat een nieuw nummer van 'm?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat nummer is volgens mij van Lee Towers.
Nee best oud. Maar die man heeft zoveel geschreven dat veel wordt hergebruikt door van die b-artiesten als Gary and the pacemakers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat een nieuw nummer van 'm?
Dat bedoel ik.quote:
Hell noquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 3-1
Besnorde überbaas, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In een Bundesliga wedstrijd waar het nergens meer om gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu Robben nog even zijn kniebanden afscheuren en dan is het compleet.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nu Robben nog even zijn kniebanden afscheuren en dan is het compleet.
En geel voor Gevnaudikartis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik verwacht nog de 3-1 van Assimarakis.
4-5-1 Robben alleen in de aanval.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Ties02 het volgende:
Geen Strootman, Geen Van Persie
We kunnen net zo goed niet gaan
Deze wedstrijd wel iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Dennisdr het volgende:
Man hoop niet dat die er lang uit is..
van Persie is geblesseerdquote:
Niet als het een hamstringblessure betreftquote:
Hoop het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Zorro het volgende:
Zal je zien dat de Grieken er in de laatste minuut eentje inschoppen.
Klapso dat is huilen, Jeljo dat is een lachquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kalimera is goedemorgen, Kalinichta is goedenacht, Kleo dat is huilen, Jelao dat is een lach.
Efgaristo is dankjewelquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kalimera is goedemorgen, Kalinichta is goedenacht, Kleo dat is huilen, Jelao dat is een lach.
Van Ginkel doet weer mee bij Jong Chelsea.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef TAV74 het volgende:
WK wordt een ongelofelijke afgang als van Persie ook nog uitvalt
em Calimero is een kuiken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
zou mooi zijn voor betquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Zorro het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat dit 'balen' is met het oog op het WK....
Dan springt Moyes voor de trein...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Zorro het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Huntelaar hoeft maar 1 keer te scoren op dat WK dan doet ie het al beter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef TAV74 het volgende:
WK wordt een ongelofelijke afgang als van Persie ook nog uitvalt
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef tralalala het volgende:
Bassie heeft wel eens een liedje gezongen over die kanalenvegers
4-5-1 Schieten van afstandquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
4-5-1 Robben alleen in de aanval.
Luister heel goed naar dit liedje en je leert het vast heel snel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was vroeger, tegenwoordig werkt dat niet meer na de reset.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
4-5-1 Schieten van afstand
Dat werkt altijd op OSM dus worden we wereldkampioen
Reis door Amerika was ook niks mis mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Bassie en Adriaan die door europa gingen
Topshow
Met de puzzel die in 1 keer goed viel op de grond van de caravan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Topshow
En dat liedje over die scheldwoorden was ook heel leerzaam xdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Ties02 het volgende:
Topshow
ADRIAANTJEquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk filmpje. Nooit gezien.quote:
Ik welquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk dat Manchester United dit heeft gered, dat had ik niet verwacht. Wereldprestatie
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een feest, ze winnen van Olympiakos.
quote:
Ha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent..
Iedereen die D66 heeft gestemd, bedankt!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Volgend jaar maar wat meer van ONZE BELASTINGCENTEN naar die Grieken sturen dan maar.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Tering tyfus al die Grieken vieze mensen
Al dat haarquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Tering tyfus al die Grieken vieze mensen
De rest van de tekst moet ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen die D66 heeft gestemd, bedankt!!!
Krijg je ook nog wel als je gaat puberen.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook toen hij boven je wiegje hing
OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ow ow, bra bra, pauw pauwquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.quote:
HMF even inloggen op je normale account, dit is niet meer nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
Wtf, zag ik dat nou goed??? Heeft die gare Kuipers nou geen extra tijd bij de extra tijd opgeteld?United liep gigantisch tijd te rekken wanneer de bal buiten het veld was
Echt, scheidsrechters zijn zo verschrikkelijk slecht
En Kuipers al helemaal
![]()
![]()
FIFA-kontlikkertje
![]()
United dik verdiend gewonnen, maar minstens een minuutje of 2 erbij had prima gepast en was nog leuker geweest
Heb je wel de juiste gequote?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF even inloggen op je normale account, dit is niet meer nodig.
Volgende keer graag wat meer smilies gebruiken, punt is zo niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
Wtf, zag ik dat nou goed??? Heeft die gare Kuipers nou geen extra tijd bij de extra tijd opgeteld?United liep gigantisch tijd te rekken wanneer de bal buiten het veld was
En Kuipers al helemaal
![]()
![]()
FIFA-kontlikkertje
![]()
United dik verdiend gewonnen, maar minstens een minuutje of 2 erbij had prima gepast en was nog leuker geweest
HMFquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
En Kuipers al helemaal
![]()
![]()
FIFA-kontlikkertje
![]()
Hoi Bianconeriquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
En Kuipers al helemaal
![]()
![]()
FIFA-kontlikkertje
![]()
Ja hequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Drxx het volgende:
En Kuipers al helemaal
![]()
![]()
FIFA-kontlikkertje
![]()
Zal ik jou eens aan je oren trekken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje van een maand oud. Nee, dat had dit topic echt even nodig.
Ja hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik jou eens aan je oren trekken?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HMF even inloggen op je normale account, dit is niet meer nodig.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, ik dacht namelijk hetzelfde
En dan is het zo
quote:
quote:
quote:
Godverdommequote:
1x was genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
GodverdommeComplottheoristen hier
Hij liegt; hij heeft niets gevraagd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem wat over Israël vragen om te kijken of het InZanity is.
Ik ben voor de jodenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb tot gisteren nog een werkstukje van ~4000 woorden over Israël (en de kernbom) mogen schrijven. Echt lachwekkend wat voor literatuur je tegenkomt, waarbij elke kritische uitspraak tegen Israël wordt afgedaan als antisemitisme. Op het oog heb ik mooie nuances geplaatst, maar het heeft toch een mooie anti-Israël ondertoon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is je docent iemand die ook zo'n hekel heeft aan die club uit Amsterdam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb tot gisteren nog een werkstukje van ~4000 woorden over Israël (en de kernbom) mogen schrijven. Echt lachwekkend wat voor literatuur je tegenkomt, waarbij elke kritische uitspraak tegen Israël wordt afgedaan als antisemitisme. Op het oog heb ik mooie nuances geplaatst, maar het heeft toch een mooie anti-Israël ondertoon.
Het is wel een echte Rotterdammer. Maar volgens mij is hij dat in de breedste voetbalzin van het woord, vergelijkbaar met Schelvecchio.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is je docent iemand die ook zo'n hekel heeft aan die club uit Amsterdam?
Dat kan in je voordeel werken.
Hij is voor Xerxes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is wel een echte Rotterdammer. Maar volgens mij is hij dat in de breedste voetbalzin van het woord, vergelijkbaar met Schelvecchio.
Het is wat zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Schalke player Leon Goretzka arrived in Madrid with a copy of Playboy magazine... Je moet wat te doen hebben in de kleedkamer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Schalke player Leon Goretzka arrived in Madrid with a copy of Playboy magazine... Je moet wat te doen hebben in de kleedkamer.
[ afbeelding ]
Wel kool, Kiks en Kerrik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
Ronald heeft weer geen Mansjester gezegd
Jammer
Hij leest het voor de column van Wilfred Genee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vraag je niet door, ik had het zo naar m'n zin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij leest het voor de column van Wilfred Genee.
Ik ook gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Nederland 1 hoorde ik de uitslag van Dortmund - Zenith
Zijn trainer matst hem xDquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt Hummels niet? Ik zie hem niet lopen.
[ afbeelding ]
haha ja goeiequote:
Ik zag laatst een VI met een poster van BVB, dus ik dacht, 'mooi even soppen'. Stond Mats er niet opquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt Hummels niet? Ik zie hem niet lopen.
[ afbeelding ]
levensgenieterquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef Grifte het volgende:
Tijd voor toastjes met geitenkaas en komkommert, bijgestaan door een pinterman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |