Maar hij wil wel op een date.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Sommigen willen nou eenmaal niet poepstampen TS
Wie van jullie is de bukker en wie is de drukker?quote:
Geachte heer Frank_Drebin,quote:
Wtf is sos?quote:
Hij is de bukker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wie van jullie is de bukker en wie is de drukker?
Ja, helaas. Had nog wel zin in een grote neger.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar dan zul je dus toch maar moeten wachten tot je date met Etsu, he Rez?
Je bent niet ontvankelijk?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geachte heer Frank_Drebin,
Dit is een persoonstopic, dus ik zie graag een slotje tegemoet.
Hoogachtend,
Etsu
Dat zijn ook vaak drukkers ipv bukkers toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ben nu op een date met een neger.
Mischien moet je hem eerst even warm pijpen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dit?_!
Dit was mijn klacht en daar zal u het mee moeten doen. grgr
INB4: Haat
INB4: Homo dit, homo dat.
Haters gonna hate.
Waarom wilde jij geen seks?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoogachtend,
Etsu
Jij moest zeker weer receiven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoogachtend,
Etsu
Eerst huwelijk, dan pas seks, enzo jeweet.quote:
Wat? Bah.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zijn ook vaak drukkers ipv bukkers toch?
Is de paus voorzitter van een maffiasyndicaat?quote:
Daar heb je fluffers voor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien moet je hem eerst even warm pijpen.
Jongen, je komt zeker niet uit Katwijk of Urk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst huwelijk, dan pas seks, enzo jeweet.
Daarom is jouw rol in onze relatie ook zo belangrijk. Dus beter maak je even haast om TS' wensen te bevredigen.
Piye?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ben nu op een date met een neger.
Weet je niet, want je wist ook al niet dat mijn ouders gescheiden zijn en dat ik met mijn oorschelp kan bewegen. Eigenlijk weet jij niks van me.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je komt zeker niet uit Katwijk of Urk.
Iedereen kan fluffenquote:
Insinueer je nu dat Guus een poot is?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hee Guus, hoe komt het dat jij altijd in een topic van Rez te vinden bent?
Morgen, in de pauzen, daten in de aula?quote:
Je bent homo en je wil, goed genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je niet, want je wist ook al niet dat mijn ouders gescheiden zijn en dat ik met mijn oorschelp kan bewegen. Eigenlijk weet jij niks van me.
Ga pics hosselen dan.quote:
Of gewoon rauw fisten als waarschuwing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iedereen kan fluffen
Fluister hem gewoon zachtjes in zijn oor dat hij een stoere beer/twink(weetikhet) is en voel hem alvast over zijn broek en dan neem je zijn harde pik in je mond en gaat de rest vanzelf.
Ik ben in veel topics te vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hee Guus, hoe komt het dat jij altijd in een topic van Rez te vinden bent?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Guus een poot is?
Wat wil ik?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent homo en je wil, goed genoeg.
Sletquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wil ik wel met iedereen, niets mis mee.
Maar we gaan wel daten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben in veel topics te vinden.
En dan weer huilen als ik je niet wil neuken zeker?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen, in de pauzen, daten in de aula?
eend112 AKA de game runner 420blazeit AKA de moneymaker AKA swaglord4000 AKA die ene jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |