SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
UP jese uit zo'n 5k pack. Dat is goed he?![]()
Kompany was de beste uit m'n gratis packs. Voor de rest aardig wat duplicates (Alba, Pique, Isco) dus daar kan ik ook weer winst op pakken. 5k packs zijn niet erg geweldig helaas.![]()
Oke dan zal ik hem ff snel dumpenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.![]()
![]()
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGPquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deed ie toch ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij Ribery kun je beter iets voor zijn gezicht doen..![]()
Als je niet stemt of blanco telt maakt niks uit voor de uitslag hoor. Je stem gaat helemaal niet naar een winnaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGP![]()
Op mijn TA krijg ik in een untradeable pakket een gratis pakket, hopelijk kan ik die inhoud wel verkopen
Lol en nog een gratis pakket![]()
![]()
Gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
naar club sturen en die eruit komen verkopennog geen eens aan gedacht
Ik wil een 442 met if benzema robben en dante en iniesta. iemand suggestiesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
trade accounts weinig. alleen het 2e trade account Navas. maar speel ik toch nooit op.
main account, sommige ga ik wel gebruiken. ook nog vargas op pagina 2 dus toch maar een een chilenen team denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een 442 met if benzema robben en dante en iniesta. iemand suggesties![]()
![]()
Tnxs! Zo ga ik hem doen alleen dan de nif versies en geen ronaldoquote:
oh kut gaat weer niet door de chem van benzemaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jesequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs! Zo ga ik hem doen alleen dan de nif versies en geen ronaldo
oh kut gaat weer niet door de chem van benzemaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Tnxs!quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb er geen fuck aan op mijn tradeaccount
die 5K pack op de TA zijn wel lkkrquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb er geen fuck aan op mijn tradeaccountPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buffon ga ik vanavond al kopen voordat hij gaat stijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week was PS goedkoper, maar nu niet echt![]()
Welke 5k pack?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 5K pack op de TA zijn wel lkkrRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Boh! Ik zie zequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moet je even bij gold packs kijken in de store.
Zie DMquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef RavioliPunch het volgende:
Iemand die hier coins voor ps3 verkoopt?![]()
![]()
FOUT MOTHERFUCKER!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
20 packs down te drain. Beste speler: Hummels.
EA, you made my day![]()
Uit de 5 rare packs had ik o.a. UP Vidal, uit die Jumbo packs had ik een paar redelijke spelers zoals een transferred Diego en Schurrle en heel veel consumables.![]()
nou dat zijn mooie spelers om mee te spelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef DePresident. het volgende:
IF Gerrard & Falcao in m'n free packs.![]()
falcao in een 5K pack
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou dat zijn mooie spelers om mee te spelen![]()
falcao in een 5K packPSN: DePresident_![]()
meeste hebben 5 of 6 accounts keer 5 packs vol rares, word ook wel veel geopend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ligt de cardweight voor IF's bij die free packs echt ziek hoog/laag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.![]()
![]()
5K of free ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Peespack. Reus, Ibarbo en Sterling in een pakjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goed pack dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Peespack. Reus, Ibarbo en Sterling in een pakje
Op mijn 3e account o.a. een untradeable Di Maria en UP Diego Costa![]()
![]()
Ik kan mn Godin niet listen op de telefoonapp omdat hij 'niet meer bestaat'i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Meh net wat winst uit die 5x5k en in die gratis packs niks bijzonders. Toch een leuke actie van EA.
Nu nog een werkende webapp![]()
Insinueer je dat ik pretendeer dat deze van mij is? Ik laat slechts zien dat iemand het ongenoegen heeft een C-Ron te extrapoleren uit een pack die untradeable is.quote:![]()
Ik had een UP Remy als beste speler.
En die listte ik voor 3k omdat die prijs op futhead stond, maar iemand had hem er voor te weinig opgezet en daardoor ik ook hihaho![]()
![]()
![]()
Ik met me servie elftal bezig,haal ik Miralem op de RW heb je ook nog Tosic , die is stukken beter man![]()
Duhh, heb je nog een IF van ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik met me servie elftal bezig,haal ik Miralem op de RW heb je ook nog Tosic , die is stukken beter man
En die ex-Ajacied heeft 1 * weak foot
Alleen spitsen van Servië zijn konko.. Ljajic en Markovic zijn beiden CF en niet echt heel erg geschikt. Tadic zelf is misschien nog wel de beste spits (of false 9).
Waren Servië en Montenegro nog maar bij elkaar![]()
![]()
Wayne paaltjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Best vermakelijke wedstrijd tot dusver.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
pingeltjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Reemi het volgende:
Wie maakt de 30.000e (opgeslagen) squad op wefut?
PSN: DePresident_![]()
Memphisquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:09 schreef DuTank het volgende:
hahah deze dus
http://wefut.com/en/squad/49673
welke baas was het?
Ik kwam even snel shotgunnen.
Het zijn er al bijna 50.000 volgens mij, maar kleine 20.000 zijn weggegooid?quote:
Het nummertje in de URL lijkt gewoon een counter te zijn.![]()
Ben er ook wel trots opquote:Zeker gezien dat dus alleen opgeslagen teams betreft.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cazorla was de beste hier, waar hebben we ze eigenlijk aan te danken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ligt de cardweight voor IF's bij die free packs echt ziek hoog/laag.![]()
Hoeveel views per dag krijgen jullie ongeveer? Valt dat überhaupt te tracken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben er ook wel trots opZeker gezien dat dus alleen opgeslagen teams betreft.
En reden genoeg om trots op te zijn ja.
5 jaar futquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Cazorla was de beste hier, waar hebben we ze eigenlijk aan te danken?![]()
Valt prima te tracken, Google Analyticsquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:13 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoeveel views per dag krijgen jullie ongeveer? Valt dat überhaupt te tracken?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
fixedquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
beginjaren gemist, moet geweldig zijn geweest volgens de overlevering, je kon alle spelers naar 99 opwerken toch?quote:![]()
Alleen het allereerste jaar volgens mij, maar toen was het allemaal veel kleinschaliger. Je kon ook altijd de rating van je tegenstander zien en dan werd je met 99-99-99 ook continu weggeklikt, al had zeker 25% van de mensen dat wel na een paar maanden. Ik had toen een compleet Spaans team..je kon alleen linken met nationaliteit geloof ik, maar omdat je zelfs de grootste kneus goed kon maken zat er wel aardig wat diversiteit nog in de teams.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
beginjaren gemist, moet geweldig zijn geweest volgens de overlevering, je kon alle spelers naar 99 opwerken toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kuipers nog foutloos tot dusver. Beste scheids ter wereld
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet foutloos. Hij onderschepte straks een Man U passquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef DuTank het volgende:
Kuipers nog foutloos tot dusver. Beste scheids ter wereld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En eentje van Olympiakos, dus is gewoon twee kanten fluiten hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet foutloos. Hij onderschepte straks een Man U passHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
bohhh De Gea..die 2e reflex
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Wat is deze
Aardige reddingen van De GayaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
https://twitter.com/NassFIFA
Deze gast heeft gewoon 2x een untradable Ronaldo. hoe dan![]()
![]()
, is wel een nederlander
![]()
RvPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel handig om te twitteren dat ie 2 accounts heeft. Van 3 Ronaldo's op de bank, naar banhammer in een paar minuten..quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
![]()
, is wel een nederlander
![]()
Freirequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
waarom post vandermar hier niet meer.![]()
Serieus? Denk het niet want hij heeft een seizoenskaart van Feyenoordquote:
er achter komen dat je nog 25 hunter kaarten op je TA heb staan![]()
#FreeTrapz![]()
Ik ken hem toevallig. Maar dan kan hij dus niks met 1 van die 2.. misschien kan hij mij wel 1 geven als return voor de Ronaldo die Bob van mij had 'geleend' (hij kent Bob ook goed)quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Maver24 het volgende:
![]()
, is wel een nederlander
![]()
Account1 untradeable:
UP Alaba, Balotelli, Atletico Diego
En 4k coins
Wel leuke spelers om nog een keer te gebruiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)&utm_campaign=buffer
Nieuwe buitenbeeld
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nopequote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serieus? Denk het niet want hij heeft een seizoenskaart van Feyenoord![]()
![]()
Gewoon 150 open bid johquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
Lewan in 5k op TA, nijs
Kan zijn laagste bin niet opzoeken, kut webappHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dat wel, maar ik ben geen vandermar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel seizoenskaart?![]()
Das wel echt slim van je om te bieden op dat soort kaartjes, niet eens bij nagedachtquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer.maar dan completing
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)&utm_campaign=buffer
Nieuwe buitenbeeld
Dat jochie ook
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kent hij Bob real-life?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken hem toevallig. Maar dan kan hij dus niks met 1 van die 2.. misschien kan hij mij wel 1 geven als return voor de Ronaldo die Bob van mij had 'geleend' (hij kent Bob ook goed)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Account 2 untradeable: Navas en een hoop shit. En 4k weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Account1 untradeable:
UP Alaba, Balotelli, Atletico Diego
En 4k coins
Wel leuke spelers om nog een keer te gebruiken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even douchen en het staat al weer 2-0 voor die konko Engelsen, ze hebben ook wel mazzel met de loting.![]()
Best slim die packs van EA, mocht je er een hele goede speler in krijgen koop je er weer een team omheen => ze gooien er een hoop IF's in => meer geld voor EA![]()
ik voel me nu net een beetje André van Duijn die een vingerplant wint in het liedje "Bingo"
Maar toch![]()
![]()
Die neger over chicks hosselen in de club:
Godfried: Ja ik weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen.
Neger: Eeh ja je kijkt haar aan en zegt dan "heey wat een leuke muziek he?" of "heb je het ook naar je zin?"
Godfried: Of kom je hier vaker?
Neger: In de RAI?!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zlatan is 40k ofzo goedkoper tov vanmiddag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Dalen de prijzen nu zo achterlijk hard?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Webapp is weer helemaal goed hier? Kan gewoon zoeken op bins.Ik bel de krant.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Welke?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Webapp is weer helemaal goed hier? Kan gewoon zoeken op bins.Ik bel de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heuj Kompany in mn free untradeable packs.
Tweede deze jaargang
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Als United door gaat mag dit wel een MOTM opleveren denk ik zo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Houd je mond man, van persie is gewoon baas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
Roberto heeft mooie zak geld gekregen van tevoren![]()
Die keeper zet een muur neer, maar heeft vervolgens de bal niet aan zijn kant. Was een poep vrije trap amper in de hoek joh. Omkoping, duidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houd je mond man, van persie is gewoon baas.![]()
Nounou, was meer belabberd slecht van de keeper van Olympiakos dan dat dit zo'n bazen vrije trap van RvP was hoor.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:54:17#MOTM @Persie_Official? #FUT reageer retweet
![]()
Bij 3-1 liggen ze er gewoon uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef Freire het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:54:17#MOTM @Persie_Official? #FUT reageer retweet
Ik heb gewoon 5 onverkoopbare pakjes op alle accounts, geen 10.
Beste speler was Modric..
had ook nog een onverkoopbare duplicate Bony van een onverkoopbare Bony![]()
![]()
Natuurlijk, die zien $££$¤$$¤$£¤££¤¤¤quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:57 schreef Freire het volgende:
![]()
paar K meer dan de IF kan je je geen buil aan vallen denk ik dan
#FreeTrapz![]()
UP Suarez in een untradeable pack op mn andere account
Dat wordt even mn spelers overzetten
Dat gaat niet want je kan hem niet op tradepile zettenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat wordt even mn spelers overzetten
Ik kan toch mn andere team wel naar dat account zetten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet want je kan hem niet op tradepile zetten
Ik heb toch maar 1 team en speel het amper nog, dus kan prima op een nieuw account beginnen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
yupquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik kan toch mn andere team wel naar dat account zetten?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
je twijfelt bijna of je nu al IF kosc en IF buffon moet halen
#FreeTrapz![]()
Ja was een retorische vraag, maar bedankt voor je antwoordquote:
Wel tof die prem gold jumbo packs voor 5k. Tof ook dat de FIFA points prijs wel gewoon normaal is gebleven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja doet dit TOTW wel goedal zitten we wel nog 4 weken met de consumables denk ik
#FreeTrapz![]()
Mijn broertje is nu die gratis packs aan het openen en tot nu toe Pique en David Luiz, verder niks boeiends eigenlijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had Mataquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat wordt even mn spelers overzetten![]()
![]()
Heb nu dit:
Best bazig als je t mij vraagt,Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
consolequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat koop je in dan en verkoop je weer ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Maver24 het volgende:
En weer 10k erbij. damn, ik ga nog wel even door zo
dacht je niet dat het meer profit gaf als je het later verkocht ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nja, ik zoek het niet om te traden, maar ik ga gewoon mijn Zlatan team bouwen (eerst zonder de IFs).quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik ook 40k winst maar heb gewoon tim ff gedmtquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
en weer 15k erbij. 40k gemaakt in 30 minuten, hoppahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik ook 40k winst maar heb gewoon tim ff gedmt![]()
![]()
Aardig knietje van Lewaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
wat is deze?
Dit gaat dus de hele tijd door, maar ik kan het niet verwijderen ofzo..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel echt triest dat EA dit meteen allemaal niet meer aan kan. Ik heb wel 20 spelers die nu al uren vastzitten op mijn watchlist en ook mijn TP zit vol met completing en glitchkaarten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me wel een typische dag waarop de IF's al hun bodem raken ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
deze baas maar vast gekocht nu hopen dat het het goede gokje is geweest.
anders pech
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij ging heel even voor 57.5 nu was dit de enige onder de 60Kquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een typische dag waarop de IF's al hun bodem raken ja.
ook SIF godin opgepikt voor 19K 1K duurder dan zijn IF
#FreeTrapz![]()
Ik zie ze nu al niet meer 60k staan,
Ik ging net bieden op een kaart, kwam een error, stond ik ineens op 0 coins. ik helemaal in paniek. maar uit UT gegaan er weer erin , toen stonden ze er weer , pfiew, gelukkig![]()
PS =/= Xbox hequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ging net bieden op een kaart, kwam een error, stond ik ineens op 0 coins. ik helemaal in paniek. maar uit UT gegaan er weer erin , toen stonden ze er weer , pfiew, gelukkig![]()
anders gewoon ff dmen joh dan heb je zo weer wat coinsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik ging net bieden op een kaart, kwam een error, stond ik ineens op 0 coins. ik helemaal in paniek. maar uit UT gegaan er weer erin , toen stonden ze er weer , pfiew, gelukkighallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
anders gewoon ff dmen joh dan heb je zo weer wat coins![]()
![]()
IF Kos ook maar gehaald, 65k, kon het niet laten. zag em eerder vanavond al voor 60k en lager gaan maar goed, heb ik me winst die ik net had gemaakt maar een speler van gekocht, ook goed![]()
![]()
Mijn eigen team even bij elkaar SMLENO'en. Gierige kut dat ik ben
oke puush faalt nu ook.. Valbuena met Hawk en 43 contracten voor 900.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat zijn op dit moment de slimme koopjes?![]()
![]()
Bij de Albert Heijn is deze week de 2e zak wokgroenten a 400 gram gratis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat zijn op dit moment de slimme koopjes?![]()
allesquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat zijn op dit moment de slimme koopjes?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn is deze week de 2e zak wokgroenten a 400 gram gratis.![]()
![]()
Eto'o met Hawk en 92 contracten voor 16k. Ook een prima deal.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het beste is alles uit de packs gewoon een tijdje bij je houden en verkopen als de prijzen weer normaal zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef DuTank het volgende:
Eto'o met Hawk en 92 contracten voor 16k. Ook een prima deal.![]()
Als het überhaupt tot mijn beschikking komtquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het beste is alles uit de packs gewoon een tijdje bij je houden en verkopen als de prijzen weer normaal zijn.
Ik koop net een Nasri, maar hij zit dus vast ofzo. Er staat Completing, maar telkens komt dat groene vinkje, gaat dan weer weg, etc etc. Er staat wel "Remove expired item" maar dat ga ik denk ik niet doen
De markt is nog verder kapot
In plaats van dat ik geld maak, verlies ik geld. Ik heb 2 Nasri's binnengehaald, waar ik winst op zou moeten maken, maar in plaats daarvan ben ik 10k kwijt
Pure aids team.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een leuk teamRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF Maxwell, Bedimo of Digne?
Laat maar, Bedimo is de helft goedkoper dan die andere twee.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En hij is veel beter..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
IF Maxwell, Bedimo of Digne?
Laat maar, Bedimo is de helft goedkoper dan die andere twee.![]()
![]()
Nu die Nasri nog uit de Completing krijgen
Hoe moet ik dan doen met Tadic , wil graag Koscielny en Caulker achterin hebben staanquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benteke in zijn eentje meer strength dan al die wingers en CAM's en spits bij elkaar zowat.![]()
Ik weet het ook niet, ben er ook mee bezig geweest..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan doen met Tadic , wil graag Koscielny en Caulker achterin hebben staan![]()
Te weinig IF Payetquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:47 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Nu die Nasri nog uit de Completing krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te veel opties op die plek, dus eerst maar even wat goedkope opties proberenquote:
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Liga BBVA manager comp voor 700c... is dat een SMLENO?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, want niemand gebruikt die schijtdingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Liga BBVA manager comp voor 700c... is dat een SMLENO?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had eerst Sirigu, maar ik zag dat Cech ook gewoon kon. Dat lijkt me wel een betere optie he?
Godverdomme ik zit me toch een gruwelijke pot mayo uit te lepelen,Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gezellig met glaasje jus passoa op de bank en mijn middelvinger in de mayo
uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef DuTank het volgende:
Ik had eerst Sirigu, maar ik zag dat Cech ook gewoon kon. Dat lijkt me wel een betere optie he?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind Sirigu beter, kut Cech.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:57 schreef DuTank het volgende:
Ik had eerst Sirigu, maar ik zag dat Cech ook gewoon kon. Dat lijkt me wel een betere optie he?![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godverdomme ik zit me toch een gruwelijke pot mayo uit te lepelen,
Ik vind het altijd knap dat hij zijn mening durft te blijven geven ondanks toch de gevaren die daarbij komen kijken maar dit http://www.dumpert.nl/med(...)ar_de_rechtbank.html is toch echt gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.washingtonpost(...)1d1cd4c1f_story.html
't is Geertje weer gelukt hoor.![]()
![]()
![]()
Helemaal vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Overigens gaat de PvdA keihard neer.![]()
![]()
![]()
zoek het zelf even op, want je kan hier niemand gelovenquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat kosten die Sniper chems normaal? 600 ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://www.futwiz.com/en/consumables/chemistry-styles/quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
zoek het zelf even op, want je kan hier niemand geloven
Als dit betrouwbaar is... volgens mij klopt het ongeveer wel.![]()
![]()
Boh. Een van de Nasri's is uit de Completing
kut puushHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een overvloed aan kaarten op de markt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:43 schreef Confetti het volgende:
De neuk is er met de markt gebeurd![]()
Mijn autobuyer is helemaal gesmoked![]()
en de webapp is ook naar de tering met completing bugs, glitchduplicates etcquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:43 schreef Confetti het volgende:
De neuk is er met de markt gebeurd![]()
Mijn autobuyer is helemaal gesmoked
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij ook al.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:39 schreef The_Yakuza het volgende:
Lol, 88 Suarez in 1 van mn gratis packs. Non tradeable dus
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
EAquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:17 schreef Reemi het volgende:
Maar goed dat ik een nachtmens ben.
http://wefut.com/en/player/13487
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: