SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
UP jese uit zo'n 5k pack. Dat is goed he?![]()
Kompany was de beste uit m'n gratis packs. Voor de rest aardig wat duplicates (Alba, Pique, Isco) dus daar kan ik ook weer winst op pakken. 5k packs zijn niet erg geweldig helaas.![]()
Oke dan zal ik hem ff snel dumpenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog wel, maar die gaat konko hard dalen want zal niet zo zeldzaam zijn.![]()
![]()
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGPquote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deed ie toch ook?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij Ribery kun je beter iets voor zijn gezicht doen..![]()
Als je niet stemt of blanco telt maakt niks uit voor de uitslag hoor. Je stem gaat helemaal niet naar een winnaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee, heb liever dat mijn stem niet meetelt dan dat het naar de winnaar gaat en ik had hier de keus uit: VVD, CDA, PVDA of SGP![]()
Op mijn TA krijg ik in een untradeable pakket een gratis pakket, hopelijk kan ik die inhoud wel verkopen
Lol en nog een gratis pakket![]()
![]()
Gvdquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
naar club sturen en die eruit komen verkopennog geen eens aan gedacht
Ik wil een 442 met if benzema robben en dante en iniesta. iemand suggestiesDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
trade accounts weinig. alleen het 2e trade account Navas. maar speel ik toch nooit op.
main account, sommige ga ik wel gebruiken. ook nog vargas op pagina 2 dus toch maar een een chilenen team denk ik.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:25 schreef over_hedge het volgende:
Ik wil een 442 met if benzema robben en dante en iniesta. iemand suggesties![]()
![]()
Tnxs! Zo ga ik hem doen alleen dan de nif versies en geen ronaldoquote:
oh kut gaat weer niet door de chem van benzemaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jesequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tnxs! Zo ga ik hem doen alleen dan de nif versies en geen ronaldo
oh kut gaat weer niet door de chem van benzemaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Tnxs!quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb er geen fuck aan op mijn tradeaccount
die 5K pack op de TA zijn wel lkkrquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb er geen fuck aan op mijn tradeaccountPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buffon ga ik vanavond al kopen voordat hij gaat stijgenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:38 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week was PS goedkoper, maar nu niet echt![]()
Welke 5k pack?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 5K pack op de TA zijn wel lkkrRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Boh! Ik zie zequote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moet je even bij gold packs kijken in de store.
Zie DMquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef RavioliPunch het volgende:
Iemand die hier coins voor ps3 verkoopt?![]()
![]()
FOUT MOTHERFUCKER!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
20 packs down te drain. Beste speler: Hummels.
EA, you made my day![]()
Uit de 5 rare packs had ik o.a. UP Vidal, uit die Jumbo packs had ik een paar redelijke spelers zoals een transferred Diego en Schurrle en heel veel consumables.![]()
nou dat zijn mooie spelers om mee te spelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:46 schreef DePresident. het volgende:
IF Gerrard & Falcao in m'n free packs.![]()
falcao in een 5K pack
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou dat zijn mooie spelers om mee te spelen![]()
falcao in een 5K packPSN: DePresident_![]()
meeste hebben 5 of 6 accounts keer 5 packs vol rares, word ook wel veel geopend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij ligt de cardweight voor IF's bij die free packs echt ziek hoog/laag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk dat de IF-cardweights velen malen hoger liggen dan normaal. Ik zie iedereen hier informs krijgen.![]()
![]()
5K of free ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Peespack. Reus, Ibarbo en Sterling in een pakjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Goed pack dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Peespack. Reus, Ibarbo en Sterling in een pakje
Op mijn 3e account o.a. een untradeable Di Maria en UP Diego Costa![]()
![]()
Ik kan mn Godin niet listen op de telefoonapp omdat hij 'niet meer bestaat'i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Meh net wat winst uit die 5x5k en in die gratis packs niks bijzonders. Toch een leuke actie van EA.
Nu nog een werkende webapp![]()
Insinueer je dat ik pretendeer dat deze van mij is? Ik laat slechts zien dat iemand het ongenoegen heeft een C-Ron te extrapoleren uit een pack die untradeable is.quote:![]()
Ik had een UP Remy als beste speler.
En die listte ik voor 3k omdat die prijs op futhead stond, maar iemand had hem er voor te weinig opgezet en daardoor ik ook hihaho![]()
![]()
![]()
Ik met me servie elftal bezig,haal ik Miralem op de RW heb je ook nog Tosic , die is stukken beter man![]()
Duhh, heb je nog een IF van ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik met me servie elftal bezig,haal ik Miralem op de RW heb je ook nog Tosic , die is stukken beter man
En die ex-Ajacied heeft 1 * weak foot
Alleen spitsen van Servië zijn konko.. Ljajic en Markovic zijn beiden CF en niet echt heel erg geschikt. Tadic zelf is misschien nog wel de beste spits (of false 9).
Waren Servië en Montenegro nog maar bij elkaar![]()
![]()
Wayne paaltjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Best vermakelijke wedstrijd tot dusver.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
pingeltjeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:06 schreef Reemi het volgende:
Wie maakt de 30.000e (opgeslagen) squad op wefut?
PSN: DePresident_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |