Nee het zou korter zijn dus heb niemand de sleutel gegeven..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er niemand die even kan buurten?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je hem buiten liet geen probleem, maar kat zo lang binnen opsluiten is dierenmishandeling.
Ik heb dit topic gemeld aan de dierenbescherming.
marrokaan 232 meld zichquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er niemand die even kan buurten?
Daar heeft hij alleen zichzelf mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Heb je ook een extra kattenbak neergezet?
Nee, een kat is liever in zijn vertrouwde omgeving. Als ik op vakantie ga, komt er dan ook altijd iemand aan huis om te voeren etc..quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef -Hellshooter- het volgende:
Je kan dat beestje beter op een logeer adres brengen. Is veel beter
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een kat is liever in zijn vertrouwde omgeving. Als ik op vakantie ga, komt er dan ook altijd iemand aan huis om te voeren etc..
Twee nachtjes ook de max in mijn ogen en zorg echt dat er voldoende van alles aanwezig is (ook -zonder toezicht ongevaarlijke- speeltjes?).quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
2 nachtjes alleen kan prima mits er voldoende water en voer (en schone kattenbak(ken)) aanwezig is/zijn. Maar het is naar mijn mening wel de maximale tijd die je een kat/katten alleen kan laten.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
2 nachtjes alleen kan prima mits er voldoende water en voer (en schone kattenbak(ken)) aanwezig is/zijn. Maar het is naar mijn mening wel de maximale tijd die je een kat/katten alleen kan laten.
En ook hierbij sluit ik me aan bij Whiskers, thuis laten is voor de meeste katten veel fijner en een stuk minder stressvol. Ik wil niet weten wat ik aantref als die van mij zouden gaan logeren en ik ga ze weer ophalenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:10 schreef -Hellshooter- het volgende:
Je kan dat beestje beter op een logeer adres brengen. Is veel beter
Ik vind van niet. Ook binnenkatten kunnen prima 2 nachtjes alleen. Maar dat is zoals eerder gesteld naar mijn mening wel de max.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Of twee.
Ja, dat snap ik. Maar als er niemand af en toe langs kan/wil komen. Dan is het beter om een logeer adres te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, een kat is liever in zijn vertrouwde omgeving. Als ik op vakantie ga, komt er dan ook altijd iemand aan huis om te voeren etc..
Ik regel een betaald iemand (service tegen kleine vergoeding als je lid bent van een kattenvereniging)quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:08 schreef -Hellshooter- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar als er niemand af en toe langs kan/wil komen. Dan is het beter om een logeer adres te hebben.Dat bedoel ik er eigenlijk mee. Wat jij zegt klopt inderdaad wel, een kat is het liefst in z'n eigen omgeving
Misschien niet. Wij hadden een kat die vaak buiten was, vaak elke nacht. Dus ik denk dat het beter is om hem naar buiten te doen. Het hangt dus eigenlijk gewoon van de kat zelf af.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ook binnenkatten kunnen prima 2 nachtjes alleen. Maar dat is zoals eerder gesteld naar mijn mening wel de max.
Een binnenkat gaat nooit naar buiten (hooguit op een balkon oid)quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef PentaxKnul het volgende:
[..]
Misschien niet. Wij hadden een kat die vaak buiten was, vaak elke nacht. Dus ik denk dat het beter is om hem naar buiten te doen. Het hangt dus eigenlijk gewoon van de kat zelf af.
Ja dat begrijp ik. Ik ben dat niet gewend, dus vandaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een binnenkat gaat nooit naar buiten (hooguit op een balkon oid)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |