quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef wise het volgende:
Begin eerst maar met een cursus Nederlands.
Dit is hoogbegaafd Nederlands kutquote:
Dan krijg je toch weer uitkering terug!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef 321987654 het volgende:
En wat als de GGD in Amsterdam me ontslaat? Dan heb ik helemaal niks meer?
Ik krijg het niet koud of warm van je stukje tekst. Praat maar pas als je de donkere wereld van de psychiatrie benaderd hebt, kut!quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef BlueMage het volgende:
"Ervaringsdeskundige bij de GGD" is gewoon dat ze je opsluiten en af en toe laten ze 'n paar mensen op rondleiding ofzo ff langs je cel lopen. Wel slim van je psychiater om het zo te brengen en je bent er ingetuind ook nog.
Ok meneer "ik ben best een zorgzaam typ", dit gaat helemaal goedkomen, dat zie ik nu al.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef 321987654 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet koud of warm van je stukje tekst. Praat maar pas als je de donkere wereld van de psychiatrie benaderd hebt, kut!
goedkomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ok meneer "ik ben best een zorgzaam typ", dit gaat helemaal goedkomen, dat zie ik nu al.
De geschiedenis in de WAJONG kan nogal een slechte indicatie afgeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:34 schreef Dingflofbips het volgende:
Je kan en wil werken. Weg uit die uitkering dan wat is t probleem?
Ts heeft toch een baan aangeboden gekregen? dan ga je toch niet in paniek je uitkering proberen te houden. Als je kan werken is die uitkering niet nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:36 schreef LazyDave het volgende:
[..]
De geschiedenis in de WAJONG kan nogal een slechte indicatie afgeven.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef 321987654 het volgende:
Mensen die geld moeten lenen omdat ze zelf niks hebben_!
Krijg een transgender tot breezahslet met je Dr. Phill tekst ''A lot of people are afraid of heights. Not me, I'm afraid of widths''.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef Grundlichkeit het volgende:
Van deze tekst raakte ik spontaan in de WAJONG. Krijg ebola!
Dafuq is je probleem. Als je je psychisch niet lekker voelt en je baan bij de Albert Heijn haat en geen vriendje kan krijgen met je anime-shit in je Fobo ga je toch lekker van het laddertje? Pff....quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Al het geld wat jij hebt is in feite door 't werkende deel van FOK! betaald. Maar je zal wel te hoochbegaaft zijn om dat te snappen.
In ieder ander systeem dan het Nederlandse gaan kansloze mensen zoals jij gewoon dood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef 321987654 het volgende:
Geweldig systeem weer in Nederland! Hoera!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef 321987654 het volgende:
[..]
Dafuq is je probleem. Als je je psychisch niet lekker voelt en je baan bij de Albert Heijn haat en geen vriendje kan krijgen met je anime-shit in je Fobo ga je toch lekker van het laddertje? Pff....
Heb je weer drugs op?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef 321987654 het volgende:
Vermakelijk dit hoe iedereen zit te happen... ze kunnen intellectuele taal niet hendelen en geven - vanwege hun lagere vmbo-intelligentie mij de schuld dat de OP niet leesbaar is
Goeie comeback, serieus, heb dit in al m'n jaren op internet nog nooit naar m'n hoofd geslingerd gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:48 schreef 321987654 het volgende:
[..]
Dafuq is je probleem. Als je je psychisch niet lekker voelt en je baan bij de Albert Heijn haat en geen vriendje kan krijgen met je anime-shit in je Fobo ga je toch lekker van het laddertje? Pff....
Trouwen dan maar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goeie comeback, serieus, heb dit in al m'n jaren op internet nog nooit naar m'n hoofd geslingerd gekregen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och de kleutersquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goeie comeback, serieus, heb dit in al m'n jaren op internet nog nooit naar m'n hoofd geslingerd gekregen.![]()
![]()
Mensen die moeten leven van geld dat een ander betaaltquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:44 schreef 321987654 het volgende:
Mensen die geld moeten lenen omdat ze zelf niks hebben_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |