Je was al van mij af.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij Chai niet meenemen naar waar je vandaan komt? Zijn we hier van jullie allebei af.
spreek gewoon de naam voluit uit zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier beeld hij hangende schaamlippen uit van *insert naam*.
Thans, gehoord in TC dat iemand dat hier heeft
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij Chai niet meenemen naar waar je vandaan komt? Zijn we hier van jullie allebei af.
Bedankt voor deze gif.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier beeld hij hangende schaamlippen uit van *insert naam*.
Thans, gehoord in TC dat iemand dat hier heeft
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef wise het volgende:
[..]
niet zo haten op chai. Tenminste een van de weinige vrouwen hier met inzicht.
Homo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Hartjes omdat het valentijnsdag was. En het maskertje omdat dat mijn icoontje is in Curvefever.
dragen negers drakenshirts¿quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet drakenshirt altijd, ben het wel gewend.
Nee, zelfs jij bent grappiger.quote:
heeft dqod ontmoet, en toen ging het mis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Wat hebben jullie met Fas gedaan, die is hier nooit meer of wel.
Fasje zit nu vaker in SEX SC.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
weet niet of ik nou blij moet zijnquote:
daar komen vieze mannetjesquote:
ehquote:
quote:
Geen dykes, rip fas. We hebben dykebait nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |