Geen idee, ik ga eerst een beetje rommelen, eten maken enzo. Zet ze pas later aan vanavond. De nieuwen zijn er begreep ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om de cos en streams op te zoeken. Ik ben een beetje uit het veld geslagen
Ja ik ben ook wel eens boos op je geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nooit weer die ellende.
[..]
Ik zat een beetje te geinen hoor, ik heb ook best nare kanten.
Die geen moeite, de komende 4 dagen is same-old same-oldquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga eerst een beetje rommelen, eten maken enzo. Zet ze pas later aan vanavond. De nieuwen zijn er begreep ik.
Jij gemene manipulatieve ex-voller intrigantquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die geen moeite, de komende 4 dagen is same-old same-old
Ik wel maar dat is lang geleden. En ik ben nooit lang boos. Je hebt er niks aan. Dus sukkel noem mij geen kut want dat is domquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Jian het volgende:
Ik ben nog nooit boos op Liesje geweest en ze heeft me best vaak vermanend toegesproken, al dan niet via DM
Ik geef uit mijn ruime ervaring en expertise een onbevoordeeld advies.. gezien de drukte hier dat afleiding zoeken in de COS niet de moeite isquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij gemene manipulatieve ex-voller intrigant
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ikquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geef uit mijn ruime ervaring en expertise een onbevoordeeld advies.. gezien de drukte hier dat afleiding zoeken in de COS niet de moeite is
Vier uur vannacht als niemand tegengas kan gevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ik
Je begreep het weer niet hé? 4 dagen Nix.. en dan twee enorme tieten erbij en dan CashMarkt,quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar vanavond wordt het top, ....... hoop ik
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je begreep het weer niet hé? 4 dagen Nix.. en dan twee enorme tieten erbij en dan CashMarkt,
En dan weer 3 weken komkommertijd
Ja wát nou? Moet je geen Ex-Trollen zoeken met je vrindjes hier, scoort hoger dan dat zogenaamd Utopia volgenquote:
Zullen we vanavond samen kijken en irritant commentaar leveren zoals in the good old days en dat iedereen dan weer boos op ons wordtquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja wát nou? Moet je geen Ex-Trollen zoeken met je vrindjes hier, scoort hoger dan dat zogenaamd Utopia volgen
Tot 21:15 hoogstens..ik werk ook weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Zullen we vanavond samen kijken en irritant commentaar leveren zoals in the good old days en dat iedereen dan weer boos op ons wordt
zou ook eens tijd worden ...quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot 21:15 hoogstens..ik werk ook weer
Die nieuwen zijn the bomb, althans dat heb ik me laten vertellenquote:Maar er is niets te beleven, twee dooie Nieuwe en de rest is dezelfde
Die twee loshangend wel iigquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Jian het volgende:
[..]
zou ook eens tijd worden ...
Thx... vond ik ook![]()
[..]
Die nieuwen zijn the bomb, althans dat heb ik me laten vertellen
Je zit verkeerd.quote:
Lucht is hetquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:03 schreef mootie het volgende:
Nee, nee. Jullie gaan niet ook hier over 'de tieten' praten. Gewoon nee.
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom? Zoals ik al zei, de zeer globale info was van NA de aanvaring, de info had bovendien niets stokerigs, maar was juist bedoeld om mij af te remmen omdat de betreffende user die eend toen in elk geval een warm hart toe droeg en de betreffende user heeft mij gevraagd zijn/haar naam hierin niet in te betrekken. En aangezien ik die betreffende user veel hoger in het vaandel heb dan die eend zal ik zijn/haar verzoek ook niet/nooit negeren. Waarom zou ik?
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt..
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.quote:Jammer dat degene die jou die info heeft gegeven hiermee weg komt.
Raar ook dat Eend altijd heel erg op privacy is. Ik deed dat wel. Hij nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Zodat PC-eend weet dat de info niet van soury komt, maar ik zie dat je dat inmiddels uit de wereld geholpen hebt.
Jammer dat degene die jou die info heeft gegeven hiermee weg komt.
Doe ik ook niet hoor, laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in de wereld geholpen en voel me totaal niet geroepen om het uit de wereld te helpen. ik voel geen enkele verantwoordelijkheid aangaande de hersenspinsels van een idioot, zou Soury ook niet moeten doen, maar dat is haar eigen pakkie aan.
[..]
Mee wegkomen, hoezo? lees jij niet? diegene heeft heel weinig gezegd en nog na het incident ook en met de beste bedoelingen richting die eend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |