En hoe precies maakt dit alles jouw leven beter?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:06 schreef bulldogking123 het volgende:
Hallo lieve Fokkers,
Dit topic heb ik aangemaakt zodat iedereen wellicht haar of zijn manier kan vertellen of ideeën neer te zetten om het leven te verbeteren. Ik begin;
Ik ga meer met vrienden en vriendinnen om, dit om mijn contacten sterk te houden en wellicht uit te breiden.
Verder ga ik meer werken zodat ik ook meer kan besteden en kan genieten van mijn geld.
Ik ga gezonder eten en mijn lichaam proberen bij te houden.
Groeten een tiener!
Heej als TS zich daar lekker bij voelt; lekker laten doen!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En hoe precies maakt dit alles jouw leven beter?
Wat is het doel?
Doordat ik nog een tiener ben en ik meer van mijn geld en vrienden en vriendinnen wil genieten. Het maakt mij leven dus VOORLOPIG beter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En hoe precies maakt dit alles jouw leven beter?
Wat is het doel?
danku, AMEN!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heej als TS zich daar lekker bij voelt; lekker laten doen!
Waar zeg ik precies dat hij het niet moet doen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heej als TS zich daar lekker bij voelt; lekker laten doen!
Wat is de relatie tussen van geld, vrienden en vriendinnen genieten en een beter leven dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Doordat ik nog een tiener ben en ik meer van mijn geld en vrienden en vriendinnen wil genieten. Het maakt mij leven dus VOORLOPIG beter.
Dat zeg je niet, maar als dit zijn leven beter maakt;quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar zeg ik precies dat hij het niet moet doen?
Mag jij gerust vinden, ik voel me beter in het leven nu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:41 schreef spierbal het volgende:
De enige die een beter leven willen zijn bioindustrifdieren. Ts is een aanstelstert
Tiener wil meer vrije tijd voor vrienden maar ook meer werken.. uhh wat deed je voorheen danquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef bulldogking123 het volgende:
[..]
Doordat ik nog een tiener ben en ik meer van mijn geld en vrienden en vriendinnen wil genieten. Het maakt mij leven dus VOORLOPIG beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |