Weinig hitpoints veel disable, juist zo een held waar iedereen meteen op springt. Initieer erop met een stun en voor hij eruit is is ie kaput.quote:
Dagon rush heb ik ook gezien op lion.quote:Op maandag 28 april 2014 10:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nee man tranquils dagger, #yolo it up, gewoon niet gehit worden
werd vaak gedaan voor de splash additie in de nieuwe patch, daarna is aghanim vaak leuker om een heel team te splutten earlygame :pquote:Op maandag 28 april 2014 11:16 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dagon rush heb ik ook gezien op lion.
Trololol.quote:Op maandag 28 april 2014 12:19 schreef maho_91 het volgende:
OMFG. Ik haat russen op dota met heel mijn fcking hart. We staan 4 raks voor, bijna elke teamfight winnen we en het is duidelijk dat wij gaan winnen. Mijn Russische teamgenoot moest per se niet 1 maar 2 rapiers kopen op een fucking windrunner. Minder dan half hp maar hij hoeft niet voorzicht te zijn hoor. Wat kan er mis gaan, cyka toch? Maar nee hoor, feed die rapiers maar lekker aan Ember Spirit. Throw de game maar......... Fcking russen. BLYAT
3.1 and fallingquote:Op maandag 28 april 2014 13:08 schreef DKBeats het volgende:
[..]
Trololol.
Krijg je als je op 2k mmr zit xD
Ja want een mmr bij een teamgame wat gebaseerd is op win/lose is prima!quote:
Wat is gebaseerd op win loss?quote:Op maandag 28 april 2014 16:33 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ja want een mmr bij een teamgame wat gebaseerd is op win/lose is prima!
1-17
3-17
15-10
7-9
23-10(ik)
Yup ik heb verloren, omdat ik slecht ben en verdien daarom die -25. Niet omdat een idiot zomaar twee rapiers weggeeft. Ook niet omdat er twee ongelofelijke noob feeders zijn.
Dit gebeurt me zo vaak he, ik speel meetsal lina/sky support. Dan lane ik met een axe of void ofzo, geef ze alle last hits, alleen degene als ze dood of zijn of waar ze echt niet bij kunnen pak ik. Dan mis je 1 deny en die land toevallig op een creep, word je gelijk 10.000 keer gepingd. Of het gebeurt midden in de teamfight, en terwijl jij doorhebt dat het tijd is om te gfto, gaat zon gast dom dood, weer 10.000 keer ping op je hoofd. Super irritant is dat.quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hihi, ook leuk als je met iemand in een lane bent en hem alle last hits geeft en voor hem ward en support, dat hij daarna gaat lopen zeuren dat je bepaalde items niet hebt en dat hij een positievere score heeft
Ik zat eerst op 3.8 daarna gezakt tot 2.2 ofzo en nu weer 2.8. Het is opzich best wel leuk om heel laag te zakken aangezien je dan solo meer kans hebt potjes te beslissen en het maakt het farmen etc. vrij makkelijk. Leuk voor je egoquote:
tenzij je constant complete randmongolen in je team krijgt lijkt me dat ook niet nee.quote:Op maandag 28 april 2014 19:48 schreef Quotidien het volgende:
ik ben koning van de losestreaks en van 3.8 naar 2.2 is gewoon echt niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |