Leuk liedje voor het ESF. Maar is dit liedje niet te oud? Het is al in augustus 2015 uitgebracht. Dit is ook nog niet officieel bevestigd toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef Voszje het volgende:
N.n.b? Het liedje heet "Это всё она" (Eto vsjo ona), oftewel "Zij is het allemaal".
Ah, nu je het zegt... Dit stond op internet, maar heb even gekeken op de Russische pagina van ESF... 5 maart wordt het pas bekend gemaakt inderdaad en het liedje zou Engels moeten zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Leuk liedje voor het ESF. Maar is dit liedje niet te oud? Het is al in augustus 2015 uitgebracht. Dit is ook nog niet officieel bevestigd toch?
Dat ziet er inderdaad super professioneel uit, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef raoul90 het volgende:
Dit belooft gewoon weer ijzersterk te worden: https://www.instagram.com/p/BCZsRE_w6Tw/
Is dat het echt? Het nummer wordt pas vanavond gepresenteerd..quote:
Ik heb naar de favorieten van Zweden geluisterd, maar dat vond ik allemaal prut. Ik zie Zweden niet in de top vijf eindigen, Rusland lijkt me een zekerheidje. Zelfs al is dit een enorm clichmatig Eurovisielied in de stijl van een jaar of tien terug. Mijn favoriet is het echter zeker niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:04 schreef bogtrotter het volgende:
Gek hoe iets dat ongetwijfeld heel duur is toch zo goedkoop kan overkomen. De productie van het nummer is heel strak en in de video is duidelijk ook wat geld gekropen, maar het nummer zelf is flink middelmatig.
Ik heb het al voor veel landen gezegd, maar in Zweden weet ik niet of dit berhaupt bij de 28 nummers voor Melodifestivalen zou zitten. Als Moldavi hier mee kwam aanzetten, zou ik best onder de indruk zijn.
Alleen in 2009, 2010 en 2011 scoorde Rusland dit decennium nog buiten de Top 10. Het kan dus, al denk ik dat de reactie hierop over het algemeen toch eerder positief zal zijn.
Dit gaat echt niet winnen hoor..quote:Op zondag 6 maart 2016 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
Na meerdere keren luisteren merk ik dat het nummer heel sterk begint, maar dan nogal terugvalt in een typische ESC uptempo plaat. Ik vind het nog steeds leuk, maar ik hoop niet dat het wint.
Dit nummer klimt langzaamaan omhoog in mijn rankingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:51 schreef grazz het volgende:
Geen wow, maar wel gewoon een goed popnummer op z'n songfestivals. Denk niet dat het wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |