Gaat nog vervelender worden lmaoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:56 schreef kree het volgende:
Irritant pas over een uur de volgende stap.
Even wachten dan maar, wel een leuk puzzeltje dit
Ja, je hoeft mij niets te vertellen. Maar als je niets probeert kom je nergens. Het vinden van gecompileerde versies van Pkcrack is een koud kunstje, de auteur heeft ze namelijk gewoon op zijn homepage staan. En je kunt natuurlijk ook gewoon een gekraakte versie van dat programma van Elcomsoft opdiepen. Niemand zegt dat dat niet mag bij deze challenge, en trouwens niemand heeft er ene moer mee te maken wat jij doet op je eigen computer en hoe je dat doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:44 schreef Thralas het volgende:
[..]
Implementaties van die attack zijn echter nogal schaars. PkCrack (is al tig jaar oud, compiled niet 1-2-3 geloof ik) en Elcomsoft's zip cracker (commercieel). Daarnaast is de known plaintext compressed data, dus je zult candidate files eerst moeten compressen en het geluk moeten hebben dat dat een bruikbare compressed stream oplevert.
In theorie is het inderdaad de snelste attack, though.
Ja, als iedereen dat online gooit wel ja ...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:14 schreef kree het volgende:
Wilde het net zeggen
Dat bruteforcen de manier was was allang al duidelijk
welke tool je moet gebruiken en hoelang het wachtwoord is is wat meer dan tips geven ...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:19 schreef kree het volgende:
Mogen toch wel een beetje tips enzo zijn.
Anders is het vrij zinloos om het op een forum te gooien.
Jij speelt kennelijk gewoon onder één hoedje met de organisatoren. Gisteren pas geregistreerd op FOK, wel een beetje toevallig, nie(t)waar ?quote:Op zondag 23 maart 2014 00:18 schreef niewaar het volgende:
[..]
Ja, als iedereen dat online gooit wel ja ...
was de eerste tool die ik tegen kwam, boeiend het kan vast nog met tich meer.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:23 schreef niewaar het volgende:
[..]
welke tool je moet gebruiken en hoelang het wachtwoord is is wat meer dan tips geven ...
Er is geen andere mogelijkheid dan de weg via de zip map ...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:26 schreef Lt.Surge het volgende:
En sowieso zijn er nog andere manieren om de opdrachten te completen.
Het is niet zo dat er maar 1 mogelijkheid is, en dat je meteen alles weet door hier te lezen.
Maar, het is mooi geweest voor vandaag, fijne avond!
Als dit mijn werkgever zou worden haak ik bij deze afquote:Op zondag 23 maart 2014 00:12 schreef niewaar het volgende:
Willen de kleuters hier eens stoppen met het online gooien van spoilers?
"Zie mij ik ben stoer, ik kan een zip-map kraken"
Succes met de volgende stages!
Nu is hoofdstuk 1 met twee vingers in je neus te doen, de volgende hoofdstukken zullen vast wel wat moeilijker zijn
quote:Op zondag 23 maart 2014 00:24 schreef Riparius het volgende:
Jij speelt kennelijk gewoon onder één hoedje met de organisatoren. Gisteren pas geregistreerd op FOK, wel een beetje toevallig, nie(t)waar ?
Dat is 'ie niet, gewoon iemand die al wat verder is en betreurt dat er inmiddels flink wat hints op straat liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 00:43 schreef Woelwater het volgende:
Als dit mijn werkgever zou worden haak ik bij deze af
Ik had binnen 2 uur na het openen van dit topic al een screenshot van de inhoud van die zogenaamde usb-stick gestuurd, inclusief de boodschap dat ik er een password cracker op los zou laten.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:04 schreef Thralas het volgende:
Ik begrijp z'n frustratie echter wel, als je bent aangekomen bij een gedeelte waarbij men je vertelt dat je een aantal dagen mag wachten (oeps, spoiler) dan is het enigzins 'vervelend' als je daardoor je voorsprong verliest op de rest.
Wel leerzaamquote:Op zondag 23 maart 2014 01:28 schreef Woelwater het volgende:
Laat hem wel een paar daagjes doorlopen nu ik de lengte van het wachtwoord weet en wie weet ben ik nog ib4tl![]()
Maar om me nou in Linux te gaan verdiepen om deze onzin sneller op te lossen zie ik ook niet zo zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |