Bedankt, dat was het tweede mailtje. Beetje vaag dat 't bestand alleen een bestand is, en je 't moet veranderen in een zipquote:Op maandag 31 maart 2014 10:26 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je add5txx hebt gemailt om te starten? Als het goed is krijg je een mega.co.nz link van 'm om het bestand te downloaden.
Edit: mooi, succes! Ik ben ook geen pro (maar ken wel wat basisprincipes), en hoofdstuk 1 was met wat googlen voor mij wel te doen, en zat wel leuk in elkaar. Hoofdstuk 2 lijkt qua plot ook wel interessant ter gaan worden, maar daar zit ik qua hacken nog even vast![]()
Ach, als je niet weet dat 't een ZIP is, is het wel een leuk inkomertje om dat uit te vinden (file open in hex-editor en de PK header herkennen)...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bedankt, dat was het tweede mailtje. Beetje vaag dat 't bestand alleen een bestand is, en je 't moet veranderen in een zipAlsof dat je skills test.
Alleen een vraagje, geen zin om het hele topic door te nemen...Zal brute-force wat uithalen? Anders is 't verspilde tijdquote:Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Ach, als je niet weet dat 't een ZIP is, is het wel een leuk inkomertje om dat uit te vinden (file open in hex-editor en de PK header herkennen)...
Op dit moment lijk ik hier niet veel verder mee te komen. De 3 hash strings zijn iig geen binary dump van een private key (ze voldoen iig niet aan het ASN.1 DER formaat). De 3 hashes zijn volgens mij ook geen onderdelen van een private key (geen van de 3 hashes is priem, en voor een private key heb je tenminste de 2 primgetallen nodig, waarvan ik er 1 zou uitrekenen als de andere en de RSA modulus bekend zou zijn).quote:Op maandag 31 maart 2014 09:51 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Ik denk eigenlijk in dezelfde richting als waarin kree denkt: eens zien of ik uit die hashes een private key file kan bouwen voor inloggen op de server
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Uit mijn reactie blijkt dat ik op mijn hoede ben...
Verder kun je er weinig uit opmaken...
Als ik wil kom ik ver genoeg.. maar dat kost tijd, en dient vergoed te worden...
Ik doe niet aan "spelletjes" van bedrijven mee zodat ze met de kennis en winst zichzelf kunnen verbeteren...
Dit is namelijk ideaal om te voor nop te kunnen testen en er zelf beter van te worden...
Duw me eerst maar een contract met een aantal voorwaarden onder mn neus.. dan praten we verder...
(ik beweer nergens dat ik zelf de skills heb, maar ik heb meer contacten dan TS..)
Jij dacht laat ik eens een post van twee week terug quoten en eenquote:
Ik las het, en daar paste alleen dit als reactie op.quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij dacht laat ik eens een post van twee week terug quoten en eenneerzetten..?
![]()
Ik heb geen ideen meer op de ssh server.quote:
1 2 | [STATUS] 27.13 tries/min, 12480 tries in 07:40h, 0 todo in 00:01h, 1 active 1 of 1 target completed, 0 valid passwords found |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |