Dit valt bij mij onder kopje restaurantje, met een straattent bedoel ik meer zoiets:quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straatmarkt van Tsukiji vismarkt, alleen maar straattentjes met sushi (en ramen en alles eigenlijk).
Als ik thuis kom kan ik eventueel voor de liefhebber nog wat close-ups posten.
Oke. Nou, dat klinkt goed want ik ben gek op vis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Straatmarkt van Tsukiji vismarkt, alleen maar straattentjes met sushi (en ramen en alles eigenlijk).
Als ik thuis kom kan ik eventueel voor de liefhebber nog wat close-ups posten.
Dat zou al genoeg moeten zeggen toch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik had gehoopt foto's van HaywoodJablome in haar Fobo te vinden.
Missie niet geslaagd, nu weet ik niet of ik Knut's stelling kan bevestigen of ontkrachten
Die mening deel ik eigenlijk wel met je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit valt bij mij onder kopje restaurantje, met een straattent bedoel ik meer zoiets:
[ afbeelding ]
Maargoed, mijn uiterlijk is nog steeds hetzelfde, dus ik vermoed dat deze opmerking nutteloos was
Tsjah, ik ga uit van het goede van de mens hé. Maar nu heb ik alleen die foto van een deel van je tetten gezien. Dat schiet niet opquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat zou al genoeg moeten zeggen toch.
En rauwe vis is nou juist iets wat je niet bij smoezelige kraampjes wil halenquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die mening deel ik eigenlijk wel met je.
Ben zelf nooit in Japan geweest, wel in China en onder straattentje versta ik inderdaad zo'n smoezelig kraampje met gefrituurde zeepaardjes op een stokje.
Je hebt zojuist dit voor mij totaal oninteressante topic ineens briljant gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
Japan is voor Japanners goed te doen om betaalbaar te eten. Voor westerlingen kan dat nog al verschillen natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je hebt zojuist dit voor mij totaal oninteressante topic ineens briljant gemaakt
Anthony Bourdain
Twee van de leukere afleveringen:quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:39 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
In het Westen is dit toch wel een beetje hipstervoedsel hoor.
Vrijwel elke sushitent wordt gerund door alles behalve Japanners (meestal Chinezen) dus zo veel boeit het hun echt niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens, mensen die stokjes tegen elkaar wrijven in een sushirestaurant om de houtsplinters van de stokjes te wrijven mag je aan het kruis nagelen.
Er is vrijwel niets onbeleefder in de Japanse cultuur. Je zegt hiermee dat ze je voorzien van goedkope 'utensils'.
.
De sushitenten waar ik kom niet hoor. Die All-you-can-eat-zut die jullie sushi noemen, dat is een ander verhaal....quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Vrijwel elke sushitent wordt gerund door alles behalve Japanners (meestal Chinezen) dus zo veel boeit het hun echt niet.
Gisteren nog gedaan!quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:54 schreef Sweetylicious het volgende:
Sushi kun je ook zelf maken, veel lekkerder en goedkoper
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef Catalunya. het volgende:
Sushi trouwens een culinair hoogstandje noemenDaar is het niets meer dan gezond en eeuwenoud fastfood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |