Heb je dan medelijden met haar ofzo?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:51 schreef Caevinius het volgende:
Hallo allemaal !
Ten eerste, heel erg bedankt om dit te lezen en me hierbij te helpen, dat waardeer ik.
Dus hier is het probleem : Ben nou zo'n goede 4 maanden samen met mn vriendin, en de laatste tijd heb ik het gevoel dat de verliefdheid sterk afneemt. Dit uit zich in verschillende aspecten :
- Geen zin om met haar te bellen
- Niet overdreven enthousiast zijn om bij haar te zijn (wat vroeger wel zo was)
- Vaak nadenken of de relatie wel zin heeft
Aan de andere kant hou ik wel van haar, ik hecht veel belang aan hoe ze zich voelt en wil er altijd voor haar zijn. Herkent iemand zich hierin? Weet echt niet wat ik hiermee moet doen..
Verliefdheid vervaagd, houden van blijft over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:51 schreef Caevinius het volgende:
Hallo allemaal !
Ten eerste, heel erg bedankt om dit te lezen en me hierbij te helpen, dat waardeer ik.
Dus hier is het probleem : Ben nou zo'n goede 4 maanden samen met mn vriendin, en de laatste tijd heb ik het gevoel dat de verliefdheid sterk afneemt. Dit uit zich in verschillende aspecten :
- Geen zin om met haar te bellen
- Niet overdreven enthousiast zijn om bij haar te zijn (wat vroeger wel zo was)
- Vaak nadenken of de relatie wel zin heeft
Aan de andere kant hou ik wel van haar, ik hecht veel belang aan hoe ze zich voelt en wil er altijd voor haar zijn. Herkent iemand zich hierin? Weet echt niet wat ik hiermee moet doen..
Houden van na 4 maanden -al-quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verliefdheid vervaagd, houden van blijft over.
In principe is houden van een veel inhoudelijkere emotie... Koester die.
Weet ik het.. -.- Wat jij wilt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Houden van na 4 maanden -al-dat gaat niet zo snel hoor.
Ben geen expert, maar na 1 minuut lijkt me eerder verliefdhied dan "houden van". In geval van TS: geen van de twee. Dus relatie heeft geen zin. (TT)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik het.. -.- Wat jij wilt.
Ik denk dat het vanaf minuut 1 opgebouwd wordt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |