Ik werd pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:04 schreef sjittiewok het volgende:
Hmmm sta nu sinds een aantal weken geleden op de wachtlijst. Er zal wel geen werk zijn in mijn regio
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik werd pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
Hmm dan vindt er dus misschien toch een soort van selectie plaats. Toen ik solliciteerde waren we met 3en, 2 hikers en 1 privéchauffeur, alle 3 aangenomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik werk pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
Konden niet tot 10 tellen, en kregen de rebus niet opgelostquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Weet je ook waarom? Niet representatief oid?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef Exorbitantes het volgende:
2 PC hadden de route niet voorbereid en de ander had sneakers aan.
Das gewoon triestquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef Exorbitantes het volgende:
Vooral vrouwen? Waarom?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik werd pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
Hm. Wie weet. AR zei bij mijn sollicitatie dat er heel weinig vrouwen waren, dat we daar wel tegen moesten kunnen en voorbereid moesten zijn op eventuele reacties van klanten. Niet echt een aanmoedigend/motiverend praatje, dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien om de man/vrouwverdeling wat evenwichtiger te trekken?
Ik had ook sneakers aan tijdens mijn sollicitatie voor hiker, kreeg wel een opmerking dat ik die sneakers in ieder geval niet moest dragen tijdens mijn werk, maar dat was verder geen probleem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef Exorbitantes het volgende:
Haha Exorbitantes zei trekkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien om de man/vrouwverdeling wat evenwichtiger te trekken?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Haha Exorbitantes zei trekken![]()
![]()
Maar hopelijk komen ze dan ook in dit topic terechtVan die autistjes die met oortjes in niet durven reageren bij een bushalte zijn er al genoeg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]Frank UnderwoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Heb je dan niet met mij gesolliciteerd? Ik heb dat verhaaltje ook gekregen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik solliciteerde tegelijk met 3 anderen, eentje daarvan werd alleen aangenomen onder voorwaarde dat 'ie zo spoedig mogelijk naar de kapper ging.
Was dat oktober vorig jaar?quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je dan niet met mij gesolliciteerd? Ik heb dat verhaaltje ook gekregen.
Zou ook vooral niet de nieuwste iPhone nemen als je er geen waarde aan hecht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Hier een Apple ipad en iphone. Ik heb nu bijna 3 jaar een iphone 4, en ben van plan om binnenkort misschien toch een 4s te nemen, maar niet voor een 5/5s/6 te gaan, omdat het niet veel meer biedt dan wat ik nu heb.
Overigens vind ik ook dat er vrijwel geen slechte smartphones zijn, alleen ben ik gewend aan ios en vind ik apple erg fijn.
Een ipad vind ik gewoon geniaal, onderweg in de trein of 's avonds op de bank of in bed nog een filmpje kijken.
Ik zou ook echt niet weten hoe hikers en pc'ers het 'vroeger' voor de smartphone tijdperk hun werk deden. Beetje van tevoren alle treintijden uitprinten en hopen dat er geen uitval van treinen zouden zijn anders raakt je hele planning in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |