abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137921832
Inmiddels gegevens van Hof groep ontvangen.

Loonstrook over Februari. Krijg je dan ook exact het loon van 1/2 - 28/2? Er staat namelijk 5 dagen gewerkt terwijl dat er 3 waren. Hoe zit dit?
pi_137921908
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:23 schreef kweenie1 het volgende:
Hof groep mailtje is binnen :). De uren van die eerste werkdag zijn zelfs naar boven afgerond :).

Verder een Galaxy note 10.1(tablet), hp EliteBook 8560w(notebook van de Tu/e) en een Galaxy S+ als telefoon die hopelijk binnenkort een vervanger krijgt. Waarschijnlijk een HTC One, of een Nexus 5, maar ik twijfel nog.

[..]

Gefeliciteerd! EW/AR en welke regio?
Dank! EW.

Iemand tips voor wanneer ik op pad mag? Zat sowieso al te denken aan een lader voor in de auto.

Edit: Regio Groningen
pi_137921931
Als PC zit er denk ik meer verschil tussen leuke en minder leuke opdrachten. Soms heb je echt een zeikstraal van een klant en soms heb je een opdracht van 16 uur lang met een chille klant.

Ik ben nu trouwens op weg naar de regio Eindhoven om iemand met een 5GT van zijn werk naar huis te brengen. Ik ben blij dat ik in de auto zelf zit, ipv dat ik hem zie van buiten :p
pi_137921996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jawel, en dat zei de planner die ik aan de telefoon had in de file ook al, maar uiteindelijk kreeg ik daar dus gewoon voicemail :')

Ergens baalde ik wel dat er nog iemand naar buiten kwam. Anders had ik die auto mooi mee terug genomen en was ik vanmorgen wel weer naar Almere gereden. Had bar weinig zin om daar in het stromende regen naar die bushalte te gaan :')
Je moet dat bandje even goed beluisteren wat je dan krijgt, er is een optie om doorverbonden te worden.
pi_137922198
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De addertjes onder het gras zijn dat je niet altijd wordt gebeld voor werk (mij maar 3x gebeurd in bijna een half jaar gelukkig), dat je allerlei zaken zelf moet regelen (kleding, navigatie, printer etc.) en dat je net zo makkelijk ontslagen kunt worden als dat je wordt aangenomen.

En toch kan ik als autoliefhebber geen leuker studentenbaantje bedenken. :) Met die lange dagen altijd (gemiddeld 8 uur voor mij) verdient het ook zeker niet onaardig, terwijl je het autorijden, ov'en en wachten nauwelijks werk kunt noemen.
Ik heb voor A. gewerkt ;) Dus dat niet gebeld worden hadden we niet, je werd gewoon ingeplanned, en heel sporadisch dan een keer afgebeld als er niks te doen was. Wel altijd in pak, maar dat boeit me niks.

Werkte overigens gemiddeld gezien toch minstens 8u, vrijwel altijd meer, zou gemiddeld 10 zeggen. Met uitschieters tot 40 in 3 dagen :P
pi_137922503
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dank! EW.

Iemand tips voor wanneer ik op pad mag? Zat sowieso al te denken aan een lader voor in de auto.

Lader voor in de auto is handig als je navigeert op je telefoon inderdaad. Ik print ook altijd de ritinformatie uit, schrijf op hoeveel km het is en maak een voorlopige planning incl OV. Ook direct kaartjes tekenen van hoe ik bij de bushalte moet komen enzo. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:45:10 #67
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137922669
NET TE HOREN GEKREGEN DAT IK MORGEN VRIJ BEN, DUS IK HEB ZO AL LEKKER WEEKEND!!!!!!! NU MAAR HOPEN DAT IK VOOR MORGEN EN VRIJDAG WERK HEB. TWEE DAGEN IN DE WEEK WERKEN IS ERG ZELDZAAM BIJ MIJ!!!!!!!!

EDIT: KANNIE ROOI DOEN WANT DAT SNAP IK NIET OP MIJN GSM!!!!!!!
pi_137922702
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dank! EW.

Ik heb zelf het volgende bij:
-Duo autolader van marktplaats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Kabel van usb naar telefoon
-Telefoonhouder van de action voor in de verwarming
-Flitsmeiser+copilot live(apps) geinstalleerd op m'n smartphone
-Noodlader. Die van mij is dan weer wat overkill, maar ons pap kwam ermee aan omdat hij afgeprijsd was naar ¤30,-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel zeggen dat ik de autolader, kabels en telefoonhouder gewoon standaard in m'n tas heb zitten.
pi_137922762
Ikzelf gebruik gewoon 9292 op mij telefoon, zet internet voor 50cent aan staan op de dagen die ik moet werken.
Verder gebruik ik nog altijd wel een papiertje in mn map die altijd bovenop ligt, waar ik dingen opschrijf als ik moet aftanken oid.
Telefoonhouder gebruik ik niet meer, leg meestal ergens neer en rij op geluid
Nee, toch niet
pi_137922804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Hier een Apple ipad en iphone. Ik heb nu bijna 3 jaar een iphone 4, en ben van plan om binnenkort misschien toch een 4s te nemen, maar niet voor een 5/5s/6 te gaan, omdat het niet veel meer biedt dan wat ik nu heb.
Overigens vind ik ook dat er vrijwel geen slechte smartphones zijn, alleen ben ik gewend aan ios en vind ik apple erg fijn.
Een ipad vind ik gewoon geniaal, onderweg in de trein of 's avonds op de bank of in bed nog een filmpje kijken. :D

Ik zou ook echt niet weten hoe hikers en pc'ers het 'vroeger' voor de smartphone tijdperk hun werk deden. Beetje van tevoren alle treintijden uitprinten en hopen dat er geen uitval van treinen zouden zijn anders raakt je hele planning in de war. :')
Ik printte wel altijd die schema's uit van 9292.. En als het dan niet zo uitkwam dan pakte ik de telefoon erbij. Ook voor lopen enzo, deed ik gewoon het een kaartje op papier. In het begin had ik zo'n Nokia E71 en die was daar ook niet echt relaxt voor.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:59:51 #71
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137923277
Ik deed altijd alles op m'n pokkie. Ritinformatie gewoon even naar mezelf mailen en de rest met 9292 en tomtom op de mobiel.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137923448
Hmmm sta nu sinds een aantal weken geleden op de wachtlijst. Er zal wel geen werk zijn in mijn regio :(
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:04:40 #73
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137923476
Over luxeproblemen gesproken, een Easyway app zou wel heel chill zijn. :)
pi_137923492
Toen ik begon had ik nog helemaal geen internet op mijn telefoon, en dan plotseling een andere rit krijgen :')

Bij NS loketten vragen of ze willen printen of dat ik een fax door mocht laten komen, de ouderwetse gele borden en businformatie borden :') Was nog een beetje een "uitdaging" om op de plek van bestemming te komen :P
pi_137923540
Ik heb het sowieso 2 jaar zonder smartphone gedaan. Toen ik er wel eentje had nooit meer iets uitgeprint of uitgeschreven op transportformulieren na _O-
pi_137923670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:04 schreef sjittiewok het volgende:
Hmmm sta nu sinds een aantal weken geleden op de wachtlijst. Er zal wel geen werk zijn in mijn regio :(
Ik werd pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:12:22 #77
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137923754
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:10 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ik werd pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
:D

Weet je ook waarom? Niet representatief oid?
pi_137923765
quote:

[..]

Ik werk pas na 2 maanden gebeld. Het was er overigens ook aardig druk met 7 sollicitanten en ze zeiden ze nog steeds studenten zoeken, vooral vrouwen. 3 sollicitanten werden die dag echter na 2 minuten al naar huis gestuurd.
Hmm dan vindt er dus misschien toch een soort van selectie plaats. Toen ik solliciteerde waren we met 3en, 2 hikers en 1 privéchauffeur, alle 3 aangenomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

:D

Weet je ook waarom? Niet representatief oid?
Konden niet tot 10 tellen, en kregen de rebus niet opgelost :P
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:13:59 #79
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137923822
Ik solliciteerde tegelijk met 3 anderen, eentje daarvan werd alleen aangenomen onder voorwaarde dat 'ie zo spoedig mogelijk naar de kapper ging. :P
pi_137923827
2 PC hadden de route niet voorbereid en de ander had sneakers aan.
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:14:30 #81
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137923841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:14 schreef Exorbitantes het volgende:
_O-

Wat een kneus ben je dan ook.
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:15:39 #82
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137923879
quote:
Das gewoon triest :')

Edit, net voor ¤3.51 een nieuwe USB charger + 2 usb kabels besteld. Langleve China en Ebay O-)
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137923914
quote:

[..]

Vooral vrouwen? Waarom? :P
pi_137924066
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vooral vrouwen? Waarom? :P
Geen idee. Misschien om de man/vrouwverdeling wat evenwichtiger te trekken?
pi_137924114
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Hm. Wie weet. AR zei bij mijn sollicitatie dat er heel weinig vrouwen waren, dat we daar wel tegen moesten kunnen en voorbereid moesten zijn op eventuele reacties van klanten. Niet echt een aanmoedigend/motiverend praatje, dat. :P
pi_137924149
quote:
Ik had ook sneakers aan tijdens mijn sollicitatie voor hiker, kreeg wel een opmerking dat ik die sneakers in ieder geval niet moest dragen tijdens mijn werk, maar dat was verder geen probleem.

Nu draag ik dit als ik werk:

Nog nooit een opmerking over gehad, zelfs niet van een EW-controleur die bij de feestlocatie in Meerkerk stond ;)
pi_137924158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:22 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Haha Exorbitantes zei trekken _O- _O-

Maar hopelijk komen ze dan ook in dit topic terecht :+ Van die autistjes die met oortjes in niet durven reageren bij een bushalte zijn er al genoeg
pi_137924206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Maar hopelijk komen ze dan ook in dit topic terecht :+ Van die autistjes die met oortjes in niet durven reageren bij een bushalte zijn er al genoeg
~O>
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:27:22 #89
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137924207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

SPOILER
  woensdag 19 maart 2014 @ 14:32:40 #90
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137924370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:27 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

SPOILER
Frank Underwood _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')