Haha okay.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Rivaliteit?
Er is d'r maar eentje die kennelijk geen verstand van bier heeft, en dat is Amoeba met z'n Grolsch
Eigenlijk was een bvo'tje niet eens zo'n slecht idee.quote:
Heineken tik ik ook nog wel weg als 't moet. Maar Amstel is echt smerig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Grolsch is uitstekende bier. Stuk beter dan dat waterige Heineken om maar iets te noemen.
Verder zuip ik wel gewoon al het bier, ook Heineken. Uiteindelijk blijft het toch gewoon bier en zijn de verschillen nou ook weer niet zo héél schokkend.
Alles van boven de grote slootquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heineken tik ik ook nog wel weg als 't moet. Maar Amstel is echt smerig.
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Wave103 het volgende:
Al het A-merk bier is prima. En B-merk ook. Wie het kleine niet eert.... Dus daarom: halve liters lauw Pittbier zuipen, niet zeuren!
Over twee weken doen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:46 schreef Exorbitantes het volgende:
Hmm een beste dilemma. Ik wil een formele klacht indienen tegen een docent die over 2 weken mijn assessment zal gaan beoordelen.
Waarom?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:55 schreef Exorbitantes het volgende:
Ja alleen de klacht is actueel. Want ik moet een compensatieopdracht maken (Waar je u tegen zegt) voordat ik überhaupt het assessment mag doen.
Had 2 spoedjes, moesten allebei naar A en iets met lon op het eind in jodenstad. Net een Focus 15:55 afgeleverd, moest voor 16:00, hihiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef Marco001 het volgende:
Zijn er vandaag eigenlijk nog mensen druk aan het rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege ziekte 1 practicum moeten missen. Daartegenover staat een compensatieopdracht, dat is de regel ook. Alleen nu is het zo dat andere studenten door de vingers worden gezien en ik niet. Een mini-samenvatting.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:58 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Had 2 spoedjes, moesten allebei naar A en iets met lon op het eind in jodenstad. Net een Focus 15:55 afgeleverd, moest voor 16:00, hihiAah, mooi getimed dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Dan heeft de rest geluk, jij geen pech. Afwezig=compensatieopdracht. Je hebt sowieso geen poot om op te staan hier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Vanwege ziekte 1 practicum moeten missen. Daartegenover staat een compensatieopdracht, dat is de regel ook. Alleen nu is het zo dat andere studenten door de vingers worden gezien en ik niet. Een mini-samenvatting.
Daar ga ik ook vanuit. Maar dat weerhoudt mij niet als het gaat om rechtvaardigheid.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan heeft de rest geluk, jij geen pech. Afwezig=compensatieopdracht. Je hebt sowieso geen poot om op te staan hier.
Life ain't black and white and it ain't always right. Rechtvaardigheid is ook grijs. Eigenlijk naai je de anderen er alleen maar mee als je nu een klacht indient, en je verknalt je eigen assessment. Dat is ook niet rechtvaardig.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:04 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Maar dat weerhoudt mij niet als het gaat om rechtvaardigheid.
Daar heb je een punt. Ik ga er iig goed over nadenken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:07 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Life ain't black and white and it ain't always right. Rechtvaardigheid is ook grijs. Eigenlijk naai je de anderen er alleen maar mee als je nu een klacht indient, en je verknalt je eigen assessment. Dat is ook niet rechtvaardig.
Water, cola en wodka, bacardi, baileys en nog wat meer sterk spul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2014 17:24:07 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |